Hoi mamafleur, ik zit op dag 4 nu... en ik heb direct uit bed getempt, dat is toch de bedoeling : btw thnx ingie!
yep joaney, zo doe ik het ook. krek om 7.00 uur. (dan ben ik wel al om 2.00 uur en om half 6 naar de wc geweest, maar dan temp ik niet). hihihi mamafleur: over enthousiasme niet te klagen hihihihi... Daaraan zal het niet liggen. giechel
@mj24, Mooi toch dat kruis!! Weet je in ieder geval dat je je eisprong hebt gehad .jammer dat je daar rondom niet geklust heb, maarja volgende keer beter! @mammairis, jij blijft lekker constant! @mamafleur, thx voor het duimen meid! @smurfin, je bent in ieder geval niet gezakt! Zeg piet paulusma maar even dat hij de temperatuur nog eventjes omhoog schroeft @jackie, jij schiet ook alweer lekker op met je kaartje! Wanneer verwacht je je ei? @steffie, je temperatuur is nog niet schokkend gedaald, er kan nog van alles gebeuren meid! Je zit gelukkig nog boven de lijn! Hou je hem morgen mooi hoog? @carmen31, jij gaat lekker zeg! Mooi kaartje hoor!! @Adine, jij hebt ook een mooi kaartje! Hij zakt in ieder geval niet!! @silla, dank je! Ik hoop écht dat ie veelbelovend wordt! Hihi. Hopelijk krijg je eerdaags een mooi kruis te zien! Versier je man vanavond ff lekker! @katootje, wat een prachtig kaartje heb je! Hoog houden hoor die temp hoor! Als ik het íemand gun, dan ben jij het wel!! @jaycey, het shit van die daling, maar je temp is nog niet heel erg gekelderd. Er kan nog vanalles gebeuren!! @sterrekind, super joh!!! Wat een goed nieuws. Van harte gefeliciteerd! Het kan niet beter. @sylvia, jij gaat ook lekker omhoog! @natasja, wat een super mooi kaartje heb je zeg!!! Geweldig. Lekker hoog houden hoor, want dat heb je nu wel verdiend!! @twinny, jouw kaartje is ook nog steeds mooi en stijgende! Laat de temp maar lekker daar hoor!!! @monique, succes morgen in het ziekenhuis! @ingiemoppie, beginnetje is er weer gelukkig! Alvast veel succes met klussen! Zo dat was weer een heel verhaal! sorry aan iedereen die ik ben vergeten! Er zijn hier écht veel mensen
[quote="roses @jackie, jij schiet ook alweer lekker op met je kaartje! Wanneer verwacht je je ei? Zo dat was weer een heel verhaal! sorry aan iedereen die ik ben vergeten! Er zijn hier écht veel mensen [/quote] Ik hou dag 13 aan (het gemiddelde) dus +/- dinsdag en maandag is me cosmo ei zeg maar, dus hoop dat het goed gaat komen..... Voel me wel in me voordeel hoor met zo'n korte cyclus .... Voor jou word het ook spannend meid mooi kaartje zag ik
@Jackie. Wordt inderdaad druk hier. Ik hoop dat er een flink aantal doorschuiven naar de andere kant. En ik hoop dat ik nu eens mee mag. [-o<
Ik reageer heel ff snel. @ Natasja WOW! M'n kop eraf als dat geen zwangerenkaartje word @ Sterrenkind Alvast voorzichtig gefeliciteerd meis. Geniet ervan
Hoi dames, ik heb even een vraagje. Ben dus paar dagen over tijd. tests zijn negatief, maar donderdag en maandag tm vandaag te verwaarlozen bruinverlies. Heb vanaf dinsdag mijn temp opgenomen en die is di: 36,7 wo: 36,5 en vandaag 36,5. Dat is toch te laag om zwanger te zijn? Normaliter zakt mijn temp op de dag dat ik ongi wordt, dus ik had verwacht dat het dinsdag wel zo doorbreken. Ik weet echter niet wat mijn temp daarvoor was. In mijn album kun je een oud kaartje vinden van FF, maar die hoge temp aan het begin zijn niet goed omdat ik toen nog niet wist dat het 's ochtends moest. Graag jullie mening! PS voel me verder prima, geen symptomen op een flinke steek in mijn linkerborst vandaag na.
Sterrenkind;Gefeliciteerd Twinny; ziet er goed uit meid. Blijf voor je duimen! Natas wauwwww houe zo he Heb wel erg goede hoop voor je nu spotting ook uitblijft....duimduimduim Ook mijn duimpjes voor de rest uiteraard
Sterrekind, Gefeliciteerd meid! Ik zie trouwens nog meer mooie kaartje, komen jullie allemaal achter ons aan!
ligt eraan wat je temp is van zeg maar voor en rond je ei. Bij zwschap dan is je temp meetsal rond de 37 of hoger (tenzij je een temp rond je ei hebt die veel lager is dan 36,2). Dit is echter puur gebaseerd op mijn ervaring en de temp kaartjes die ik hier voorbij heb zien komen (zit hier ook al weer een tijdje helaas)
Sterrenkind, van harte gefeliciteerd. Het lange wachten is beloond! Allemaal bedankt voor het blazen, het kan niet anders of die temp moet morgen weer omhoog schieten. Heb alleen al wel heel de dag een beetje last van mijn rug en buik en dat voel ik ook als ik ongi moet worden. Maar ik ga op je aanbod in Zanoni en ik ga een hoop meiden meenemen hahaha. Liefs Steffie
Natajas wouw wat een mooi kaartje, er wordt hier volop geduimd voor je meid Twinny ook jouw kaartje ziet er veelbelovend uit. Houden zo meid Monique succes morgen in het ZH.
Nou, Natasja, dat ziet er idd goed uit zeg! Spannend! Hoop erg voor je dat het raak is Liefs Sylvia p.s bedankt voor het goedzetten van dat kaartje van me Liefs Sylvia
jaycey, pffffffffffffffffffff! sterrekind, van harte gefeliciteerd meid! natasja, als dat niet raak is, ziet er voorspoedig uit! o, wat erg, ik kan de rest niet meer onthouden!Het zijn er ook zoveel! voor iedereen die pfff nodig heeftffffffffffffffffffff!
Dank jullie meiden voor jullie goede hoop... mijn lichaam heeft en ook gehoord en een stijging ingezet qua temperatuur! Blazen jullie mee zodat ik morgen een mooi kruis krijg (en dan vervolgens de komende negen maanden hoog blijven natuurlijk ) Groetjes, Josien
hier ook pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff (hap) pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff