Goedemorgen, Hier mijn kaartje: Zal vanavond of morgen reageren op iedereen! Helaas word het bij mij een beetje ... eentoning :S Of er is iets niet goed met mijn thermometer Gr, Butterfly
Vanmorgen weer om 4 uur wakker Toen met heeel erg veel moeite weer in slaap gevallen en om normale tijd kunnen tempen. Zou die temp heel erg veel uitmaken wat tijd beterft en wat zou het dan uit maken ? Zou een kruik in je bed nog wat uit kunnen maken ? Zal straks met mijn lijstje op de proppen komen moet hem nog even invullen (alleen welke tijd moet ik nemen)
Butterfly, ik denk niet dat er iets mis is met je thermometer hoor, je maakt er wel een mooi kaartje van en je spong komt nog wel ik ga heel hard duimen
Goedemorgen allemaal, Ik geloof dat het ook voor mij game over is deze maand. Hier onder mijn kaartje, spreekt voor zich Ik kan nu niet reageren op de rest, moet zo weg. Gaan de hele dag naar Slagharen. Fijne dag allemaal. Liefs, Jaycey
Goedemorgen meiden! Hier zijn de duivels weer weg dus we gaan weer lekker aan de klus. Mijn temp begint nu toch wel een beetje saai te worden, maar ja als die zo constant blijft is dat toch alleen maar goed of niet ? Groetjes, Astrid
he Bah Jaycey ik ge gewoon even echt heeeeeeeeeeeel hard blazen want je kaartje zag er gewoon zo mooi uit. Laten we hopen dat dit alleen even een dipje is. Mamairis, succes en mooie rechte lijn heb je hoor
O nee Jaycey dat is niet de bedoeling. Maar het ziet er wel heel erg uit als een daling naar je ongi toe. Geniet vandaag maar en zet het uit je hoofd. Ik zie dat het de vijfde IUI was, volgende ronde wordt absoluut van jou dat kan niet anders. MamaFleur, ik heb pas op FF gelezen dat als je 's nachts wakker wordt (en bv naar de wc gaat), maar daarna nog gewoon in slaap valt, je je temp op moet nemen op de tijd dat je het normaal ook doet. Ik moet 's nachts ook altijd naar de wc, dus dat maakt niets uit. Als je niet meer in slaap valt adviseren ze om je temp te nemen op het moment dat je het eerst wakker werd, dus in jouw geval om 4 uur. Bij mij is de temp gelijk gebleven. Ik kan alleen maar vergelijken met vorige maand en daar nam mijn temp een flinke duik op 13 DPO, dat is nu dus morgen. Moeten dus gewoon weer wachten. Dacht eerst anders zondag te testen, maar misschien is mijn luteale fase nu wel iets langer (aangezien je van FF meer dan 1 maand moet hebben getempt om die fase vast te kunnen stellen). Liefs Steffie
Steffie, ik ben dus na 4 uur wel met wat moeite maar uiteindelijk in slaap gevallen dus misschien neem ik anders maar een gemiddelde Jou grafiek ziet er mooi uit, en zondag testen dan zit je op dag ?
zo hier weer even me kaartje balen jaycey maar de zijn er nog niet steffie nog steeds spannend bij jou mamairis constante temp is nu nog niet zo belangrijk eerst lekker op naar je ei en veel klusplezier
Morge meiden, Vanmorgen hier weer een kleine verhoging. Er is erg veel geschreven gister zeg, allemachtig! 7 bladzijden! In ieder geval alvast een felicitatie voor Sterrekind Wauw, super-nieuws!!! \/ En ik zag ook dat Natasja haar kaartje toch nog even heeft geplaatst, ziet er bij jou ook super uit joh! Hoop het voor je!!! [-o< Verder zal ik kijken of ik vanmiddag de kans/tijd heb om alles door te lezen en te reageren. Iedereen een fijne dag!
hee katootje wat doe je nu..... Toch heb je nog een heel mooi kaartje meis we blijven duimen voor jou het is je zo gegund
Testen zal niet nodig zijn mamafleur. M'n eisprong is op woensdag geweest volgens FF, de laatste "klus" was die zaterdag... Dus helaas. Maar ik ben al lang blij dat er in ieder geval een ei gesignaleerd is, want daar had ik toch nog weinig hoop op... Dus als het goed is zal ik rond woensdag ongesteld worden... En dan maar hopen dat de volgende ronde gewoon weer 32 dagen is!
nog even mijn kaartje.. Van geen enkel symptoom van ongi, naar ineens 2... mijn liezen doen pijn en met opstaan vanmorgen mijn borsten. Ik heb er een hard hoofd in.. temp was een beetje vroeg genomen. aangezien ik altijd om 3:30 wakker word om te plassen en daarna niet goed meer in slaap kan vallen. heb wel de juist aantaluren er voor geslapen. Die gaat nog een duik maken morgen
Natasja waarom zou hij een duik maken ? Je syptomen kunnen net zo goed op een zwangerschap duiden Smurfin, je weet dat zaadjes heel lang kunnen overleven dus er is bet nog een kans