omdat dat al 14 maanden zo gaat hahahahah elke keer redelijk netjes (al is deze wel erg mooi) en dan na dag 12.. doeidoei hihihihi maar goed.. we wachten af. ik denk dat mijn gevoel weer gelijk heeft.
Ik ga gewoon voor je duimen Natasja dat het dit keer wel helemaal goed gaat en dat jij gewoon straks aan ons verteld dat je zwanger bent. Groetjes, Astrid
Goedemorgen, Hier mijn kaartje. De temp blijft braaf op de 37.2 hangen. Dit is nog maar de eerste temp ronde, dus ik kan er nog weinig van zeggen. Balen Jacey en Natasja, dat de toch op bezoek gaan komen.
hihihi leuke lijn adine! bij mij is het alleen een voorgevoel he? ihihihi temp doet nog niks. groetjes
Natasja ik kan je voorgevoel best begrijpen hoor. Ik zit ook al in ronde 12 en hoe langer het duurt hoe meer je jezelf inpraat dat het niet zo is ( voor zelfbescherming). Toch blijf ik voor jou en ook mijzelf duimen dat het deze ronde raak zal zijn. Dikke virtuele knuffel voor Natasja! Liefs Astrid
Hallootjes, Ik wil iets vragen ove rmn temp. Zoals je hieronder ziet, is het nog mooi 37,0 Nu is mijn vraag: wanneer gaat je temp ongeveer omlaag als je niet zwanger bent? op de hoeveelste DPO is dat? Heeft iemand een kaartje voor me waarop je kunt zien dat ie omlaag gaat als je niet zwanger bent geworden? Alvast bedankt! Liefs Sylvia
@mamafleur, ik zou gewoon die tijd van het 'normaal' wakker worden nemen. ik moet er nl. elke nacht om tussen 4 en hafl 6 uit om te plassen. hier temp ik nooit. pas om 7 uur als de wekker echt gaat en ik echt moet opstaan. ik heb ergens gelezen, dat je minimaal weer een uur rustig moet hebben gelegen voor je 'normale' tijdstip van tempen. of een kruik nog wat uitmaakt? ik zou het niet weten........ @jaycey. heel veel plezier in slagharen. Minder leuk dat je die dip hebt. ik hoop dat ze niet doorzetten hoor..... @mammairis: hihihihi..... lekkere zweefbalk heb jij..... maar als die constant blijft tot je eitje en dan omhoog gaat is ook goed hoor... hihihi @steffi.... ik hoop dat die voorspelde daling niet door gaat zetten hoor. het is zo'n mooi kaartje. @jackie: weer op weg naar een ei?? @roses: nee hoor, want hier komt weer een tropisch stormpje jouw kant op .... pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff die moet morgen gewoon weer omhoog gaan. @smurfin: kijk.... daar gaat ie weer omhoog.... goed zo.. Ik duim voor je.. welke kant ook ever. Ik hoop natuurlijk dat dit je laatste temp cyclus is (voor de komende 9 maanden), maar aan de andere kant is het ook fijn om te weten dat je een eitje hebt kunnen vaststellen en eventueel aan een nieuwe cyclus kunt beginnen. Ik hoop toch op het eerste hoor.... @katootje: nee hé......... niet weer hé..... ik ga toch even een kaarsje aansteken en heel veel duimen dat die temp gewoon weer omhoog gaat.... @natasja.... doet ie dat bij jou elke keer? zo'n duik na deze dag??? @Adine: hahaha jij ook al zo'n snelweg lijntje... hihihihi. mooi. houden zo hoor.... @sylvia: dat is heel verschillend hoor. je kaartje ziet er trouwens mooi constant uit. Bij mij daalt ie vaak op dpo 10 of 11. alleen de laatste keer niet. Bij andere daalt ie op DPO 8, bij sommigen op 14..... Heel verschillend. Ik denk dat je het gewoon moet afwachten. mijn kaartje toont nog niets nieuws. ben nog wel steeds duizelig en misselijk. hoofdpijn is grotendeels weg.
Ingemoppie yep dan gaat hij al dalen.. dan heb ik een paar dagen tempjes in de lagere regionen en dat ongi op dag 16 na ovulatie.. Afwachten maar, kan er nu nog niks zinnigs overzeggen, tis alleen dat gevoel. mamairis we hopen verder (ook voor jou natuurlijk) je moet trouwens 3 uur geslapen hebben voordat je temp. maar als het niet kan gewoon het beste er van maken zegt FF
hee ingie je hebt je banner aangepast gister liepen we gelijk? Oh ja nog een vraagje ik heb donderdag als 1e ongi dag ingevuld. Maar woensdag avond zag ik al helder rood he Heb ik het nu goed gedaan of was me 1e dag dan toch woensdag ? De reden dat ik dit vraag is omdat ik normaal ALTIJD smorgens ongi wordt dus dit was nieuw
@natasja..... tja... je kent je lichaam zelf het beste toch? en na zoveel rondes is het voorspelbaar nietwaar. Het gekke is.... toch duim ik dat het anders is... @jackie: ik heb niks aangepast.... hoezo wat waar wie? . Wij liepen gelijk met NOD toch? Was ik niet een dag voor jou ongesteld? uhhhh ben even de kluts kwijt nu?
oh sorry wel gelijke nod ja dat klopt maar dacht dat we ook qua dagen gelijk liepen maar heb het mis dan, ik zit op dag 9 jij op dag 10 hihi sorry voor de verwarring Maar wat zal ik doen met die ongi op woensdag avond is dat me eerste cyclus dag op toch gewoon donderdag aanhouden omdat normaal s'morgens begint en niet s'avonds
Hallo meiden, Hieronder mijn 1e temp kaartje. Zoals jullie zien daalt mijn temperatuur weer. Dus conclusie...Ik ben niet zwanger? Of zegt dat niet zoveel? Zou jammer zijn... Gr. Dolfijn
je zou zeggen dat die horizontale lijn bij jou lager moet. Meiden waarom is haar basistemp zo hoog? maar je zit wel onder de lijn maar bent pas op 5 DPO
mijn temp lijst tot nu toe , en nog steeds geen kruis te zien (heel vreemd andere maanden zat ik op dag 13,14 of 15 met me kruis) heb ook al verder ingevuld met wat hogere tempen maar dan komt er nog geen kruis,heel vreemd allemaal.
ik denk hetzelfde als jij jackie. die horizontale lijn hoort veel lager te zitten. Dolfijn, ik zou haast zeggen dat jij je ei op dag 11 al hebt gehad. maar daarvoor zijn die dagen daarvoor weer veel te hoog kwa temp. volgens mij hoort je gemiddelde temp bij 36.8 te zitten en dan zou je wel weer boven de lijn hangen.
ik denk dat haar kruis wel goed staat ingie ei op dag 15 heel misschien op dag 14 Ze had misschien ook haar afscheiding moeten noteren dan was het duidelijker