Butterfly, jouw vruchtbare dagen komen toch nog? (volgens je banner) dus dan is dit kaartje toch nog netjes? Mamafleur, ik zou ook gewoon mijn normale tijd pakken, dat je wakker bent is niet zo erg denk ik, als je maar niet al veel heb rondgewandeld. Jaycey, oh meis, dat voorspeld niet veel goeds. hoop dat je een leuke dag heb gehad Mammairis, op naar het leukste gedeelte van de cyclus Steffie, gaat nog lekker, ben benieuwd dan morgen Jackie, mooi laag ,klaar voor de sprong Roses, kom op meis, andere kant op pffffffffffffffff Smurfin, hoera en nou up up up up Katootje, even wat positieve energie voor jou, kom op meis *gooi* Natasja, ben zo benieuwd wat er van het weekend bij jou gaat gebeuren, ik duim voor het beste! Adine, hoe doe je het toch? geweldig Sylvia, dat is bij iedereen helaas anders, als je een paar kaartjes heb dan kan je het bij jou misschien gaan voorspellen, tot nu toe gaat hij anders lekker hoor! Ingemoppie, prettig weekend Groetjes Monique
En dan dit even apart. Ben net in ziekenhuis geweest en we zijn eigenlijk weer bij af. Goed nieuws en eigenlijk ook weer niet. Mijn bloed was vorige week helemaal goed, dus schildklier is af en toe misschien lui, maar als ze hem dan aanduwen doet hij het weer naar behoren. hoera! Mijn folikkelmeting was positief was wel al een heel groot eiblaasje te zien van 17 mm, dus volgens gyn ga ik vroeg ei krijgen. Maar aangezien mijn korte cylcussen niet vreemd. Moet nou maandag terug, maar zij verwacht dat ei dan is gesprongen. Krijg dan wel meteen samenlevingstest. Dat was allemaal positief dus, we gaan ons nou helemaal richten op het laaste stuk van de cyclus, voor mij geen verassing! Dus toch even mijn kaartje: Ben benieuwd ofdat hij dus morgen gaat stijgen Groetjes Monique
oh wat spannend monique hoop dat het allemaal goed gaat komen meid Wel fijn dat je je eigen lichaam al zo goed kent
He dames, leuk dat jullie met me mee willen denken. Misschien moet ik er even bij vertellen dat ik ook meet met de Persona. Op dag 12 en 13 had ik een ei-symbool. En op dag 12 ook nog even een losse Ovulatietest gedaan. Deze was duidelijk positief. En ik weet dat als je veranderingen van je afscheiding invult het nauwkeuriger wordt, maar ik merk echt weinig aan mijn afscheiding. Nooit iets aan opgemerkt eigenlijk. Dus vandaar dat het niet is ingevuld. Gr. Dolfijn
aha oke maar vul dan ook even je test resultaten in meid. Dat kan ook in FF he.... even invullen wanneer hij positief was.
uhm ja is dat OPK? dames help even ik vul dat namelijk niet in want gebruik ze niet bij enter data heb je tabbladen dan moet je test hebben en dan ovulation test + of - invullen
Ok als ik het inderdaad daar invul dan wordt mijn kalender zo: Vul ik echter zowel op dag 12 als op dag 13 een + in dan krijg ik weer dezelfde kalender als de vorige te zien. Dat is toch wel raar. Maar denk zelf dat deze nieuwe wel beter is dan de vorige. Thanks dames. Gr. Dolfijn
Oh het - op dag 13 moet er niet staan. Want het was dus echt geen negatieve test! Maar de grafiek blijft hetzelfde als ik N/A invul. Gr. Dolfijn
oh kijk dat is al heel anders ziet er mooi uit. Vul je niet in wanneer je klust? Is ook wel handig om terug te kijken oh FF is zo handig hihi
Hoi Jackie, Ja, lijkt er meer op zo he? Nee, ik vul niet in wanneer ik heb geklust. Ik heb naast FF een heel mooi bestandje in EXEL gemaakt waar ALLES instaat. FF is leuk maar gebruik er naast. Ben wel benieuwd naar de rode lijn. En FF doet toch niks met de info over het klussen. Toch? Gr. Dolfijn
hier weer een keertje mijn kaartje! Moet nog minimaal 5 dagen wachten....ik wil nuchter blijven want na 9 rondes teleurstelling wordt het er niet gemakkelijker op! ik hoop dat hij nu goed gaat! liefs nina
hey dolfijn dat ziet er beter uit ja.... ennuh... ff doet niks met die gegevens van het klussen. het is puur voor jezelf. een aangezien je het ook in excel bijhoudt, is het bij ff niet van belang. meiden ik ga jullie even een paar uurtjes alleen laten, want de keuken moet dringen opgeruimd en schoongemaakt worden.
Hoi meiden, Effe een vraagje...misschien staat het al ergens maar nalezen is geen doen in deze topic Ik temp 's morgens om 7:30 uur ...nu gaat zaterdag op zondag de klok een uur terug...hoe moet ik het dan doen...? Een uur later tempen ofzo? Hoor het graag! Liefs Nies
gewoon om 7.30 gaan tempen dan anders moet je de andere dagen ook vroeger gaan tempen. ik temp zelf niet meer op een vaste tijdstip,ik temp wanneer ik wakker word
JAycey: dikke knuf en hoop op een wonder! MAmairis, je temp tijdens en net na de menstruatie zegt eigenlijk niet zoveel. Zit er verder prima uit! NAtasja:Ziet er nog top uit! NIet meteen van het slechtste uitgaan. Ik weet dat het moeilijk is, maar ik duim voor jullie door! Roses: zit ook nog aan de goede kant van de lijn! Sorry, ik kan gewoon niet iedereen onthouden! MAar dat betekent niet dat ik niet voor iedereen duim! Ik ga weer op voor m'n ei. Gekke is dat ik op cd 16 zit en ovustesten zijn nog niet positief (heb normaal altijd op cd15/16 m'n ei) Zal wel de nasleep van de miskraam zijn. Dit is de ronde na de eerste menstrustie na de mijn mk.
heey ladies, Hier is mijn kaartje weer----->>> En alweer geen touw aan vast te knopen Maar goed we klussen om de dag en dan moet het vast goed komen! Hoop ik! Succes meiden en mijn duimen draaien voor jullie! Dikke knuff voor iedereen Liefs Pearly
Nina ziet er goed zeg! lijkt wel een 2de stijging! me2, ja dat zou goed kunnen nog van de miskraam. (ik probeer positief te zijn, maar heb het moeilijk , heb net ff een potje gejankt... en dan nog tot en met februari proberen? pffff)
natasj....... snap het zo goed lieffie.... ik kan niet anders als even dit sturen Jij bent even dat kussen hé!