ja natasja mijn kaartje is heel anders dan vorige maand...maar ja ik weet dat er nog niets van te zeggen valt! Ik snap dat je soms even je emoties eruit moeten komen...ik zit dan wel op iets minder rondes maar herken die gevoelens zo goed! en dan ben jij nog 4 rondes verder ik duim voor je meis even lekker uitwaaien doet soms wonderen! liefs nina
Och meiden ik ken dat jankerige gevoel heel erg. Ik zit ook even niet lekker in mijn vel. Ik zou de hele boel wel bij elkaar kunnen janken en ik probeer me echt niet druk te maken maar alle onzekerheid maakt me toch een beetje gek. Ik wil zo graag weten wat mijn lichaam allemaal aan het doen is. Lange cyclus, cystes, buikpijn, ongi of niet......ik vind alles best ik wil alleen duidelijkheid. Zo dat is er uit Natasja, meid wat een goed idee om even uit te gaan waaien want ik kan me goed voorstellen dat het je soms allemaal even te veel is. Ik stuur heel veel wind je kant op die je temp hoog gaan houden Adine, mooie die constante temp hoe krijg ej dat toch vor elkaar Sylvia, Ik kan het niet goed zien maar op hoeveel DPO zit jij ? Na hoeveel dagen na je ei werde je ongi of weet je dat niet ? Het wisselt volgens mij heel erg per vrouw wanneer hij omlaag gaat, het hangt van de lengte van die laatste fase af Ingrid, bedankt voor het mee denken Dolfijn, je laatste kaartje is een stuk beter en betrouwbaarder. Je kan natuurlijk heel goed een innestelingsdipje hebben op 5 DPO Sonja, misschien nu wle opweg naar je kruis Monique, wat goed dat je het nu zo kan volgen en misschien wordt je wijzer uit de SLT. Klussen dus dit weekend NinaVI, prachtige temp en nu hoog houden Me2, spannend of je het ei kan opsporen met de testen Pearly, Even afwachten nog
Hoi mamaFleur, Nou, jouw templijst ziet erg goed uit zeg! Vandaag is mn 8e dpo (dag 8 na eisprong dus) Nog steeds 37,0....c Hoop erg dat ie zo blijft, iets omhoog gaat eventueel maar dat ie maar niet zakt..(of het moet van innesteling zijn?Maar dan moet het uiterlijk dag 10 zijn..pff..spannend Ik vind het steeds spannender worden omdat ik de klachtjes blijf houden (de donkerde tepels, ook groter geworden en blijven beetje in koud stand staan), de buikkrampjes blijven elke dag komen. Een paar dagen na mn nod soort bandenpijn achtige krampjes, dus bij mn liezen en schaamstreek, vol dat echt heel goed, vooral ik moet autorijden ofzo. ook nog steeds beetje volle buik, dus dikkere buik (door darmen dan; dinsdag heftige diarree gehad, overgeven, ziekjes, daarna geen ontlasting meer..) ook veel wittige reukloze afscheiding sinds paar dagen/....jeeee..te spannend eigenlijk zo voor mij... Ik duim nog steeds heel hard voor iedereen en ook blazen doe ik volop Liefs Sylvia
mamafleur, whhhhhhhaaaaaaaaa je maakt me gek hoop zo dat ie verder dezelfde lijn blijft volgen hihi sylvia, spannend bij jou, hij blijft wle netjes constant he
hahahahaha ja nu maken jullie mij ook gek meiden 8) 8) ik begin nu zelf ook te denken dat er toch een spong is geweest en dat in zo´n lange cyclus. Had de hoop eigenlijk opgegegeven. Maar ik heb ook nog steeds het idee dat het een cyste was die in de eierstokken zit of zat. Ook vraag ik me af of de kruik die ik vanacht had geen invloed heeft gehad. Nou goed ik ben verward
hoi dames, even niet meer geweest hier, heb wel steeds jullie kaartjes bekeken.. heb ook weer een plaatje van mijn kaartje.. ben benieuwd of en wanneer ik een kruis te zien krijg... Sterrekind: van harte gefeliciteerd! Ga er van genieten hier mijn kaartje
Hé MamaFleur, ik heb wel begrepen dat je ook geen electrische deken kan gebruiken tijdens het tempen, dat schijnt toch je temp te beinvloeden. Dus een kruik doet dat waarschijnlijk ook wel. Maar je kaartje ziet er evengoed wel hoopvol uit, helemaal met die zwangere er zo achter....Heb ik laatst ook gedaan. Beetje gek maken mag toch, haha
@Natas; nog ff hoop houden lieffie. Ziet er nog steeds goed uit. Ik duim heel hard dat je voorgevoel het dit keer eens mis heeft! Kan me voorstellen dat je je bij het voorgevoel alweer k*t voelt! Dikke kus @Jaycey; wat doe je nu FFFFFFFFFFFFFFFFFFF morgen weer omhoog hoor! @Katootje: FFFFFFFFFFFF voor jou ook; morgen weer omhoog! @Sonja; ik denk ei op dag 12. Maf dat ie dat niet aangeeft...Heb je afscheiding ingevuld? Weet ik ff niet meer.... @Dolfijn; ziet er een stuk beter uit zo je kaartje. En zo'n vroege daling is nog geen reden tot paniek Kan nog allemaal goedkomen! Ik duim. Voor de rest van jullie ook weer duimpjes! PS Ik ben een oude temper...Heeft nu ff niet zo veel zin meer (zie onderschrift). Maar heb nu wel weer een paar daagjes getempt om mijn ei te spotten en dus de dag van ongi te weten....
Hi ladies , Even een aantal vraagjes...over FF Ik heb bij FF geen VIP membership...dus gewoon de standaard... Maar krijg ik dan wel een rode kruis bij de ovulatie?! En na hoeveel dgn na je ovulatie krijg je een rode kruis...(dus hoevaak moet na je ei je temp gestegen zijn)? Zo niet...dan zou ik een VIP membership aan schaffen maar hoe betaal je de contributie zeg maar...het zal waarschijnlijk per creditcard betaald moeten worden maar die heb ik niet :S Hier is mijn kaartje, ik heb nu voor de 2e dag buikkrampjes (volgens mij ovulatiepijn) dusss ik weet bijna zeker dat ik in mijn vruchtbare periode zit...
hoi meiden Silla:je krijgt gewoon je rode kruis, over het algemeen als drie dagen een gemiddeld hogere temp. is geweest, daarvoor hoef je geen vip te worden..... NAtasja en NinaV: het ziet er top uit hoor meiden, volhouden nu, ik ga blazen! ALle andere meiden succes met afwachten en klussen. BEn hier moe en misselijk met vlagen, allerlei vage steekjes en trekjes rondom me buik.....pfff zondag moet ik uiterlijk ongi worden, ga dinsdag testen.............. grtjs Twinny
o twinny, wat een goed kaartje! Dat kan toch niet meer mis gaan?!Ik duim voor je dat het raak is!' Ik ben het met Elvira eens, volgens mij kun je morgen wel al testen of zijn we te ongeduldig?
ik heb ook een vraagje, het word nu kouder 'snachts wordt de thermometer ook kouder lijkt mij, laten jullie hem op het nachtkastje liggen ? ik heb hem nu maar in een handdoek liggen. niet omdat ik hem dan te koud vindt aanvoelen, maar geeft hij dan niet een te lage temperatuur aan ?
Oh Natasja, het wordt toch wel heel spannend bij jou....! Ziet er wel heel erg mooi uit hoor! Meiden, bedankt voor het blazen. Ik heb mijn kruis!