Hoi meiden....die kruisjes onderin dat tempkaartje....zijn dat de dagen dat je geklust hebt? Sorry maar ben nog een leek hoor, en ik snap niet alles wat er op die FF site staat
ja nies.... kruisje betekend geklust en als je wilt aangeven wanneer, kan je ook kiezen voor AM of PM en dubbel kruisje betekend meerdere keren op 1 dag....
Kon het weer niet langer uit houden in bed ik ben echt klaar wakker elke ochtend en kan eigenlijk gewoon niet wachten misschien is dat mede een reden Marloes, afwachten voor je kruis maar hij komt er vast aan Smurfin, ik heb dus wel een kruik maar heb dat al een aantal dagen eigenlijk maar misschien is hij wle daarom wat hoger geworden idd en was het toch geen spong Elvira, heb je je ei al gespot ? Silla, ja je krijgt gewoon je kruis als je geen VIP bent en ik weet het niet zeker want ben zelf ook geen VIP maar je kan betalen met creditcrad Twinny, testen meid want je bent zo zwanger als het maar zijn kan volgens mij Aly, nee dat maakt idd niet uit voor de meting dus die handdoek is niet nodig al slaapt de thermometer dan wel lekker zacht Josien, wauw mooie stijging hoor
goeiemorgen dames! Hihi mamafleur, jij bent echt een vroege vogel! Zit je in de verpleging ofzo? Nou, hier weer mijn kaartje, spanning is om te snijden, zo nerveus ben ik!
ik werk trouwens als ass.bedrijfsleider in een schoenen en kledingwinkel, vandaar dat ik er nu ook vroeg bij ben, moet gaan werken...
nee ik slaap heel erg slecht de laatste paar dagen en ben steeds hele vroeg wakker enzo. Mijn temp was deze keer ook genomen om 5 uur want toen was ik alweer wakker en slapen lukte niet meer
goede morgen meiden Ik ben vandaag ook vroeg, want we hebben een tennistoernooi georganiseerd voor kids van 5 tot 10 jaar. Is wel leuk, mijn vriendin is vrijwilliger bij de KNLTB, dus vandaar! Vanmorgen 3 kwartier later getemp. dan normaal, maar ach.......... anders zou het er ook niet zo veel van afgeweken hebben toch...... Carmen: ziet er trouwens ook top uit Josien: proficiat me je kruis Andere weer heel veel succes met afwachten en klussen.......... fijn weekend alvast Twinny
Ik ben nog meer gezakt volgens mij is het nu echt afgelopen, het lijkt er op dat de in aantocht zijn..... (ookal voel ik er nog niets van). Ik heb trouwens een uur eerder getempt, ik moest zó nodig plassen kon daar niet op wachten, maar ik heb wel genoeg slaap gehad. @twinny jouw kaartje is echt super!
@ mamafleur, jij hebt ook een mooi kaartje, nu alleen dan weer de andere kant op! Wat vervelend dat je zo slecht slaapt! @carmen31 jij hebt ook een mooi veelbelovend kaartje!! Lekker die temp hoog houden hoor!!
Nou meiden hier ben ik dan ook weer na een zeer onrustige nacht. Mijn temkaartje wordt nu toch echt wel saai hoor. Groetjes, Astrid
Nog even uitstel hier. Toch weer omhoog. Had ik niet verwacht. @Twinny. Gaat wel heel goed. Wanneer ga je testen? @Carmen...spannend
Hallo allemaal, jeetje, wat kletsen jullie wat af. Moest eerst een half uur bijlezen. Ik heb niet alles onthouden, maar ik hoop voor iedereen dat het goed gaat. Twinny, wanneer ga je testen? Het ziet er goed uit. Ik hoop voor jullie dat je hartstikke zwanger bent. Voor mij is het echt game over. Op naar de laatste IUI. Groetjes, Jaycey
Ik zal zo ook even mijn kaartje plaatsen. Temp was gelukkig weer wat hoger. Zit nu echt zelfs over testen na te denken. Mijn vorige tempronde had ik 13 DPO met op 13 DPO een tempverlaging en een dag later werd ik ongi. Maar kunnen die DPO dagen echt heel veel afwijken per ronde? Anders zou ik morgen willen testen op mijn NOD. Ik heb alleen al een paar keer negatief getest in andere rondes. Ik tempte toen niet en was heel onregelmatig ongi. Daarom ben ik eigenlijk een beetje bang om te vroeg te testen. Liefs Steffie