Hoi meiden, Ik zet mijn kaartje ook maar eens neer.Tis nog niet helemaal zoals het hoort maar ik ben dan ook halverwege begonnen. Ik zit alweer op dag 35 van mn cyclus en dr gebeurd niks! Vanmorgen een flinke daling van mn temp dus ik verwacht min of meer ongie te worden. Maar goed, ben het nog niet...ik heb niet echt veel hoop meer en testen doe ik dan ook nog maar ff niet meer. Ik kijk het nog even aan! Heb al heel wat mooie kaartjes voorbij zien komen trouwens! Hartstikke mooi! Liefs Nies
@mamaFleur, de 18e is bij mij 3 DPO vandaar mijn reactie. @Gerrina, ik denk dat je gelijk gaat hebben. Gisterochtend wat spotting en gisteravond na de sex verloor ik een heel klein beetje rose bloed. Maar vanochtend verloor ik meer rose bloed, het is (nog) niet helder rood, maar zo gaat het vaker bij mij. Ik snap er niet veel meer van hoor. Mijn temp is nog niet gezakt (vorige ronde zakte hij 2 dagen en toen werd ik ongi),dus de temp klopt niet met ongi worden. Verder dacht ik dat je luteale fase altijd gelijk was. Die was vorige keer 13 dagen met begin spotting op dag 11. Ik zit nu pas op 9 DPO en heb al voor de 2e dag spotting. Ik geloof nooit dat dit nog een paar dagen aanhoudt. Of zou ik mijn eisprong op dag 20 kunnen hebben gehad. Ik weet het niet meer en moet maar afwachten. Hier mijn kaartje: Liefs Steffie
Hoi Meiden, Zet hier even snel mijn kaartje neer en dan ben ik weer weg... Ik heb vanochtend een test gedaan (niet met ochtendurine want ik was om 5 uur met tempen al uit bed geweest) maar om 7 uur toen ik op stond toch een test gedaan, (had nl zo mooi gedroomd) En nu heb ik 2 strepen! Welliswaar 1 hele duidelijke en 1 hele lichte maar er staan echt 2 strepen Kon helaas geen foto maken,heb nog geen digitaal toestel. Ik heb de test nog niet op ff ingevuld, overmorgen is pas mijn NOD dus ik wacht die eerst nog rustig af..... en dan pas ga ik door het dolle heen!
oh spannend zanoni ben benieuwd meis gun het je van harte hier toch alvast weer even een kaartje zoals jullie zien een korte ongi met veel spotting raar zeg
Zanoni, GEFELICITEERD je bent dus zwanger ! Wat een gewledig nieuws op deze ochtend. Laat het maar rustig tot je door dringen maar het is gewoon werkelijkheid. Je hebt dus 12 dagen je ei getst en nu al zichbaar, wat een goed nieuws Steffie, ik weet even niet meer wat jou of mijn vraag was sorry, zal even kijken of ik hem terug kan vinden maar jij kan heel erg goed je ei op dag 20 hebben gehad hoor volgens je temp kaartje. FF heeft het gewoon niet altijd goed natuurlijk. Laten we hopen dat die ongi niet door gaat zetten Butterfly, misschien een begin van een stijging nu ? Rose, maar hij is nog steeed boven de lijn en misschien die stomme innesteling ofzo ? Marloes, je hebt een PM Nies, het blijft spannend
FF ziet ineens een ei, denk zelf dat het die cyste is geweest maar geeft die ook een temp verhoging ? Of ligt het er aan dat ik me niet zo lekker voel en wat verkouden ben waardoor ik temp heb. Ik begrijp er even niks meer van
ik spotting mamafleur maar jij een lange ongi? jeetje Maar ik heb ooit gelezen dat je stijging niet direct vna de verkoudheid komt, alleen als je koorts hebt aangezien jou lange cyclus is het toch mogelijk dat FF het goed heeft gezien ik hoop het voor je
@mamafleur, het lijkt toch echt op een eisprong, je geeft ook aan dat je eggwhite en watery hebt. Lijkt me goed toch?
Morning lady's, wat een lekker vers forum! Het zag er vanmorgen weer goed uit hoor. Hij is weer gestegen! @Roses; O jee, morgen weer omhoog hoor!!! @Butterfly; Nog weinig actie bij je meid, hoop dat er snel wat verandering in komt. Verhoging wel te verstaan, @Steffie; Als je naar je kaartje kijkt ziet het er super uit, maar schijn bedriegt dus... Het kan idd heel goed dat je eitje de 20e is geweest, dat zou ook goed overeenkomen met je vorige cyclus. @Zanoni; Een streep is toch een streep....?!? Mag ik je dan al voorzichtig feliciteren.... Ooooohhh wat spannend voor je! Geweldig hoor! \/ @Jackie; Inderdaad erg kort. Nou ja, je kan er maar weer van af zijn, @Mamafleur; Spotting is beginnende menstruatie, als het nog niet helemaal doorgebroken is, maar al wel "gespot". Als je koortsig bent kan dat inderdaad invloed hebben op je temp. Ik heb geen idee of een cyste daar ook invloed op heeft, maar het lijkt me niet eigenlijk.... Misschien dus toch een ei?!? Iedereen een fijne dag!
Ik heb dus zelf niet het idee dat er een eispog is geweest en als het wel zo is dan is het dus een cyste die is gespongen en geen volwaardig eitje. Maar we moeten maar gewoon eens kijken wat de temp gaat doen de komende dagen en of het komt van de verkoudheid of niet Jackie, ik ben heel onregelmatig ongesteld en als ik dan ongesteld ben dan duurt het ook wel een flink aantal dagen inderdaad en is het ook vrij heftig Smurfin, wat heerlijk dat hij weer omhoog is gegaan Rose, ja dat klopt maar ik had dus ook cystes zo heeft de gyn kunnen zien
Goedemorgen allemaal! Ten eerste: Zanoni, alvast van harte gefeliciteerd! Ga er maar lekker van genieten. Verder wil ik iedereen succes wensen deze ronde, en een dikke knuffel voor de meiden die helaas weer ongi zijn geworden. Hier mijn kaartje. Groetjes, Jaycey
Jaycey wat ziet jou temp er goed uit het kan niet anders dan dat je zwanger bent. Hoe voel je je ? Wanneer kan je gaan testen ?
hee katootje wat doe jij nu ga eens rap naar boven jij .... moed houden meid we duimen voor je mee dikke knuffffff @jaycey zo dat ziet er goed uit zeg nou ik hoop op een hoop +jes deze maand voor jou ook katootje
goeiemorgen dames! Zanoni, een streepje is een streepje, hoe licht hij ook is... Gefeliciteerd meis! DE rest ben ikff vergeten, moest opeens zoveel bijlezen.. o ja, mamafleur, ik ga voor je duimen dat het een volwaardige eisprong was met een mooi eitje!Aan je temp. kan het niet liggen! Hier mijn kaartje, weet niet wat ik ervan moet denken,krijg er een beetje rotgevoel van...