Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Mijn tempkaart van vandaag... Wordt wel eentonig he, die 37,0 op een rij...maar het is in ieder geval nog hoog, dus dat is mooi :)

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Twinney: Je bent zwanger ik weet het zeker!
    Steffie en Carmen: het lijkt ook of jullie prijs hebben deze maand!
    JAycey: zijn de duivels er dan al? Ik duim me rot!
    KAtootje: ook lekker hoog houden daar!
    Sylvia: ook hoog houden!

En NAtasja: hoe is het met jou?

Mijn ei komt vandaag of morgen. Gisterav. nog geklust wellicht nog morgenochtend (vanavond hebben we een feestje dus zal er wel niet van komen!).

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    owowowow wat een mooie kaartjes zie ik!
    Twinny! en Carmen! kan bijna niet anders he?!

De mijne zoals voorspeld onderweg naar beneden.. heb af en toe echte menstruatiekrampjes..
    Nog geen bruin! dat is toch wel weer apart op dag 13!

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Natasja: hij is nog super hoog je temp! Ik duim me gek! En ook nog geen spotting! Het kan niet anders!

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja hij is nog redelijk hoog hahahah maar dat zegt niets.. believe me :oops:

heb gewoon echte ongi pijn (niet als ik zit, maar wel als ik loop) dat kan nooit iets goeds betekenen!

6. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Maar Natasja dat hij nu ietsje lager is zegt toch nog niks al kan ik me je zelfbescherming wle heel erg goed voorstellen. Het wachten is soms echt mega zwaar. wat dat betreft kan je beter of ongi worden of een posi test hebben want het wachten en die onzekerheid is niks.

Ik word er hier soms ook gek van. Ene moment besef ik dat het echt niks kan zijn en dat het die cyste was en dat de temp omhoog is door de kruik of door de verkoudheid. OOk voel ik wat gerommel in mijn buik dus het kan best zijn dat er morgen ofzo een ongi gaat doorbreken want ook ik ging vandaag immers omlaag. Maar aan de andere kant heb je ergens toch ook hoop. Maar ik ga er maar vanuit dat het geluk deze maand echt niet voor ons is.

Baal er wel van dat ik zulke lange cycli heb waardoor wachten ook elke keer zo lang duurt en ik nog maar 1 kans in 2006 heb :cry:

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nou bij mij betekende dat in juli een positest! Maar we wachten gewoon af, Natasja!

8. patrien

patrien Niet meer actief

natasja, mijn berichtje is perongelijk verkeerd te recht gekomen en staat nu onder zwangerschapskaartjes, kun jij dit veranderen.
    heb al op het gele kaartje geklikt maar ik weet niet hoe lang dat duurt

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hey allemaal,

'k Zal hier ook maar even m'n kaartje plaatsen... benieuwd wat jullie ervan denken...

http://img87.imageshack.us/img87/2923/septoktno2.png

Twinny, je kaartje ziet er goed uit hé, hoop dat je zwanger bent... wanneer ga je testen?

Natasje, ondanks de kleine daling ziet je kaartje er toch ook super uit! Duim voor je hoor!

Katootje, jouw temp zit ook mooi hoog! Houden zo!

Jaycey, ik blijf toch nog even duimen voor je hoor!

Sylvia, ziet er goed uit dat kaartje!

Veel succes allemaal!

Groetjes

Kirby

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ai, het is niet zo goed gelukt blijkbaar om m'n kaartje te plaatsen, maar je kan het wel bekijken hoor...

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zo Kirby dat ziet er ook heeel erg mooi uit! Hoe lang is je luteale fase? Bij mij zou dit nl al een zwschapskaartje zijn! Wanneer ga je testen?

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    had je echt buikpijn? zo van aaah ik ga elk moment ongi worden :oops:

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Yep, Natasja, alleen het kwam maar niet! (wel wat bruin maarz ette totaal niet door).

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Me2, luteale fase is bij mij normaal 14 dagen dus morgen moet ik normaal ongi gaan worden.

Heb ff een klein vraagje, ik ben zeer vaag misselijk, niet constant maar wel bij momenten, zou dit van een eventuele zwangerschap kunnen zijn? Heb dit sinds gisteren...

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Oh, Natasja, ik wil je geen valse hoop geven hoor, maar toen ik de allereerste keer zwanger was, had ik constant het gevoel dat ik ongi moest worden. Ik tempte toen nog niet en daarom bleef ik maar uitstellen en uitstellen om te testen. Na tien dagen toch eens bloed laten afnemen en ik was hartstikke zwanger :)

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam

wat zijn er veel mooie kaartjes te zien meiden.. hoop dat er veel positief testen binnekort.
    Mijne is deze morgen wel erg gedaald, dus einde oefening denk ik..

17. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Mamafleur, ik hoop voor je dat je snel weer lekker kan slapen en meis die temp maakt niet uit ofdat je zwanger bent of niet he! je heb goed geklust meer kon je niet doen!

Carmen31, wow eerst zo'n strakke lijn en dan een 2e stijging, ga jij ons ook verlaten?

Leanne1985, nog niet moe van dat ei aanvallen ;)

Twinny, poeh wat spannend meis, of misschien ook niet :)

Roses, dat ziet er idd niet hoopvol uit, zou jammer zijn meis

Mammairis, van temp voor mijn eisprong lig ik nooit wakker, heb al van alles gehad, pas erna wordt het spannend

Katootje, nog lekker hoog, nog paar daagjes meid dan weet je of dat afzien iets heel moois heeft opgeleverd, duim voor jullie

Jaycey, oh meis ik heb zo met je te doen, we moeten echt met z'n allen voor jullie gaan duimen dat lest best zal worden, dikke knuff

Steffie, lekker hoog nog, jij had duidelijk eisprong, dan kan je normaal 14 dpo wel testen hoor, succes!

Sylvia, laat hem nog maar lekker 6 dagen zo blijven, dan wordt je blij van deze lijn ;)

Me2, op naar een mooi kruis voor jou meis!

Natasja, ik geef dat duimen voor jou nog niet op hoor meis, * duim*

Kirby, zit jij ook al op die vaarwelbank? mooi kaartje hoor

Mj24, ik hoop voor jou dat het geen ongi is en dat je morgen weer mega stijgt!

Mijn kaartje:

Volgens temp is dat megaei wat gyn al zag dus nog niet gesprongen.
    Mijn gevoel zegt ook van niet, benieuwd wat ik vandaag ga voelen en wat temp morgen doet.
    Ik heb ook nog nooit mijn ei zo vroeg gehad, nou ben ik al weer benieuwd naar wat ik maandag te zien ga krijgen.

Groetjes Monique

18. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Ik lig ook totaal niet wakker van mijn temp nu hoor, vind het alleen grappig en saai tegelijk dat die dit keer zo vreselijk stabiel is. Ik heb dit eigenlijk nog nooit gehad dat mijn temp al zo stabiel is voor de eisprong.

Groetjes, Astrid

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ik denk dat je hier beter mee af bent hoor!
    Als je wiebel wabbel heb, met mega uitschieters dan is eisprong veel moeilijker te zien.
    Omdat je hoger moet zitten als de 6 dagen ervoor, dat zal bij jou nou heel makkelijk te zien zijn ;)
    En wachten tot je ei is ook moeilijk ik weet het !

Groetjes Monique

20. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

ik heb dat ook gehad hoor bij mijn zoontje.
    2 weken lang ongi pijnen en krampen en ik was ervan overtuigd dat ik ongi zou worden, zelfs toen ik daarna misselijk en moe werd ging e rnog gene lampje branden want ik had ongi krampen en dus zou dat het zijn met een griepje.
    maar geen ongi, en mijn schoonzus zei van ga nu es testen...en ja hoor toch zwanger :)

ze zeggen ook dat ongi krampen zijn krampen van je baarmoeder, en als je zwanger bent rekt je baarmoeder uit en geeft ook krampen, vandaar dat het zo kan voelen

ik duim echt zoo hard voor je dat het zo is meid

Deel Deze Pagina