Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    zo even me kaartje ben druk in huisje dus reageer morgen even ben benieuwd of er dan al weer zwangeren bij zijn

natas mooi kaartje trouwens zag ik tussendoor ff snel toppie

prettige dag verder meiden
    XXX

2. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Natasja,

Ik vind dat je een mooi kaartje hebt, en hoop voor je dat het deze keer goed nieuws betekent. Durf je te testen?

En Kirby, als ik jou was zou ik gaan testen. Een heel mooi kaartje, kan bijna niet missen.

Groetjes, Jaycey

3. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Ik heb nu ook al ongi krampjes weet alleen niet of het van ongi, cyste of heeeeeel misshcien een zwangerschap komt :(

4. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Wow meiden, wat ziet het er hier super uit!
    Bij een hoop toch wel heelr erg spannend nu!

@Twinny; Moe en misselijk én zo'n kaartje.... Nou dat moet toch bingo zijn hè!! Ik duim voor je hoor. :thumup:
    @Mamafleur; Nog steeds lekker hoog bij je!
    @Carmen31; Bij jou ook zo'n supermooi kaarje. De duimen gaan ook naar jou. Spannnnnend!!!!
    @Leanne1985; Je zou idd bijna denken dat je ei er gister was, na zo'n verhoging, maar dat is wel erg vroeg in je cyclus toch?
    @Roses; Oei, dat ziet er niet best uit voor je meid. Morgen weer omhoog hè. Op dag 5/6 en 8 was ie ook zo laag, dus hij kan morgen ook zo weer stijgen. Hier komt een lekker warm briesje, :) :) PPPFFFFFFFF
    @Mamairis; Een keurige lijn hè? Beetje saai misschien, maar wel duidelijk, haha.
    @Katootje; Goed gaan!!! Nu mooi daar blijven. :thumup:
    @Jaycey; Wat k** voor je meid. Ik hoop echt voor je dat ie morgen zal stijgen, maar gezien het verloop. Ga héél hard voor jou blazen. :) :) PPPPPFFFFFFFFFF Een kleine tropische storm!
    @Steffie; SPANNEND!!!!
    @Sylvia; Wat een mooi kaartje heb jij zeg!
    @Me2; Veel (klus )plezier hè!
    @Natasja; Jouw kaartjes ziet er ook nog steeds heel positief uit. Mega-spannend!!!! Zou het dan toch.....?
    @Kirbu; Wanneer wil jij gaan testen?!?
    @Monique27; Ben ook benieuwd hoor, knap dat ze dat zo kunnen zien hè, dat er een ei op springen staat.
    @Jackie; Ik denk het wel, ziet er allemaal veelbelovend uit hier! Jij ook een fijne dag.

En natuurlijk ook voor alle andere meiden, fijn weekend!

Nu dan hier mijn lijstje. Vandaag m'n 10e NOD. Wel twee uurtjes later getempt dan normaal, vandaar het witte bolletje, maar nog lekker hoog.

[​IMG][/b]

5. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    smurfin dat gaat echt mega goed bij jou :D

6. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi dames,

ja, idd, Smurfin, ziet er zeker goed uit bij jou! Spannend!

Ik ben vanaf gisteren af en toe beetje misselijk, maar als het raak zou zijn kan dit toch nog niet? Zit nu op dpo 9. Ook vreemd smaakje in mn mond en veel dorst :)
    Zo heb ik meerdere dingetjes maar daar is dit forum niet voor :)

Vind het wel moeilijk om zo lang te wachten..maar spanning kan ook leuk zijn :)

Liefs

Sylvia

Trouwens een hoop mooie kaartjes!

7. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Vertel Sylvia wat zijn al je klachtjes want ik wil ze wel horen :confused:

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hey meiden, zie weer mooie dingen voorbij komen zeg!
    Kirby! goeie hoor!
    Smurfin.. je bent 10 dpo hihihihi niet 10 NOD hihihi je NOD is de dag wanneer je ongi moet worden maar niet wil natuurlijk!

Silvia, spannend hoor! ik hoop het voor je!

Verder duim ik voor de rode kruizen die een aantal nog niet hebben!

Mj24, dat hoeft niet hoor.. kan gerust zo weer omhoog!

Jaycey, weet niet of ik durf.. had er net met mijn man over. Morgen zit ik 14 dagen na mijn ei. misschien nog maar even wat langer wachten.

Ik realiseer me goed dat buikpijn een klacht kan zijn, had mijn zus ook van mijn neefje. Ik durf gewoon niks te hopen..dat er geen bruin is vind ik wel spannend. maar ook al 1 keer eerder op dag 15 begonnen zei de koningin van de zelfbescherming hihihi sorry hihihi ben een zeurpietje

9. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Ik ga vandaag weer met een flinke duikeling omlaag!

Natasja-----> Ziet er nog steeds Super uit hoor meis! Ik duim voor je [-o<

Meiden er staan een paar veel belovende kaartjes bij!
    Mijn Duimen blijven draaien voor jullie!
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs Pearly

10. Sheila82

De dingetjes die ik tot nu toe heb :)

* Pijnlijke tepels (maar kan de ene dag meer zijn als de andere)
    * grotere tepels, ook grotere tepelhof en donkere tepels (donkerder als eerst)
    * tepels staan vaak in soort van koud stand (mijn vriend zegt ook steeds: wow! mega nipples! (haha)
    * Steekjes die voelen als soort van bandenpijn (herken ik van mn eerste zwangerschap) dat zijn steekjes bij mn liezen/schaambotje (beetje moeilijk uitleggen maar denk dat jullie het wel begrijpen)
    Gisteren waren die steekjes zelfs heel even, een minuutje best hevig en toen weer normaal. mn liezen zijn gevoelog

* Vanaf gisteren ongeveer ook af en toe klein beetje misselijk, niet heel erg dus, maar echt heeel klein beetje.
    * Ik begin weer beter te ruiken (had ik toen ik zwanger was ook, rook toen dat de buurman aardbeien aan het eten was, haha, en klopte ook nog, echt raar!) Niet altijd leuk, sommige luchtjes zijn niet prettig.
    * ik heb veel frisse lucht nodog in de auto; ik moet rijden met raampje open anders wordt ik misselijk/niet lekker (ook dit had ik toen ik zwanger was in het begin)
    * Lijkt alsof mn schaamlip, een stukje, donkerder is geworden, beetje blauwig/heel donker (dit viel mn vriend op..)

Is heel wat zo lijkt, maar dat zijn dingetjes die duidelijk zijn, waar ik niet omheen kan. want heb liever dat ik niks voel, ben nu zo onzeker! Tuurlijk hoop ik dat het raak is, heel erg zelfs! maar als klachtjes niet zo duidelijk aanwezig zijn is het makkelijker om ergens anders aan te denken (al denk ik er lang niet de hele dag aan hoor)

Dus: hoop zooo dat het raak is! Veel te spannend allemaal zeg! Wil nog wachten tot volgende week vrijdag mag eerder testen) als mn temp dan iig zo hoog blijft...

Liefs

Sylvia

p.s ik ben me ervan bewust dat je lichaam spelletjes met je kan spelen, hier ben ik me zelfs heel erg van bewust...dus ik hoop maar verwacht niks. :)

11. Sheila82

Bleh, misselijkheid wordt vanaf net erger..ik ben dus ff weg achter de pc.
    Hoop toch niet dat het weer iets is, ben afgelopen dinsdag al ziek geweest: beroerd: overgeven en diarree en buikpijn.
    heb nu verder geen buikpijn ofzo, echt alleen die misselijkheid die nu dus wel vervelend wordt..(steeds erger)

Liefs

Sylvia

12. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Hahaha, handige actie. DPO natuurlijk, al die termen ook. ;)
    Kan me voorstellen dat je jezelf ervoor beschermt Natasja, als je wilt kan je jezelf gewoon zwanger praten/denken, alleen zonder het gewenste resultaat helaas, haha ;)
    Ennuh Sylvia, succes deze week hè, nog 5 dagen.... Hoop het voor je!

13. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Hé Pearly, heb jij zo'n mega-korte cyclus, of mist er een stukje van je kaartje?!? :(

14. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    @ smurfin Nee heb een mega lange cyclus 35 dagen maar ben nog opzoek naar mijn eitje(duurt nog wel ff denk ik) , Maar kom maar niet wijs uit mijn temp die gaat de ene dag omhoog en de andere dag gaat ie weer mega omlaag! Kon er vorige maand ook geen touw aan vast knopen en nu doet ie precies hetzelfde vorige maand gaf FF wel een kruis aan maar had het idee dat het kruis niet juist geplaatst was! Heb het idee dat ik meestal een vroeg eitje heb met een lange cyclus weet niet of dat kan?
    Maar ja we klussen gewoon om de dag en dan moet het ooit toch wel eens raak zijn ;) ! Misschien eens ovutesten bestellen en dan zo mijn eitje gaan opsporen! Gaan mijn eitje opgeven bij opsporing Gezocht! ;) ;) :)

Liefs Pearly

15. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Natasja, natuurlijk ben je geen zeurpiet ik begrijp je maar al te goed. Ik weet er alles van dat het lang kan duren. Ik had alleen wel vaak dat ik gewoon maar wilde testen om iets zekerder te zijn van mijn zaak. Maar jij moet lekker doen wat voor jou goed voelt.

Sylvia, dat klinkt wel heel erg zwanger hoor :confused:

16. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Pearly ja ik zou dan misschien ook eens testen gaan doen want als je temp niet duidelijk is. Waarom heb je het idee een vroeg ei te hebben ?

17. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen hoor Pearly, maar volgens mij is je lutheale fase altijd tussen de 12 en de 16 dagen. Ben het nog nergens tegengekomen dat iemand een lf had van bijvoorbeeld 22 dagen ofzo. Die testen lijken mij ook heel handig. Ik heb ze al in huis en ga ze de volgende ronde ook gebruiken.

18. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heb meestal rond dag 10/15 steekjes ene maand rechts en andere keer links! Maar meestal links!
    Dan heb ik ook meestal rekbaar slijm maar wel minimaal! Kan eigenlijk de gehele cyclus geen echt mega rekbaar slijm vinden alleen maar wit slijm :oops: Sorry voor de details!
    Dus kan er nog geen echte duidelijkheid over krijgen!
    Deze maand waren de :evil: :evil: ook heel snel weer weg! 2.5/ 3 dagen normaal 5 a 6 ! En van het ene op het andere moment niks meer te bekennen :(

Maar is misschien een idee om maar eens ovutesten te gaan gebruiken!
    Dit wilde ik eigenlijk pas gaan doen als we een jaartje bezig zouden zijn ofzo!
    Misschien laat ik me ook wel gek maken door dat eitje en moet we er maar gewoon op los gaan klussen! en nergens op gaan letten! ;)

Liefs Pearly

19. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Ja dat laatste is ook een goed plan hoor Pearly want ik weet uit eigen ervaring dat wanneer je het wat meer los laat je op een of andere gekke manier sneller zwanger wordt. Maar aan de andere kant geeft onduidelijkheid ook hele veel onrust. Dit laatste is bij mij nu het geval want ik wil nu gewoon graag eens een normale cyclus

20. Niet meer actief

MJ24:pPPPPPPPPPPppFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!
    Smurfin: en nu hoog houden meid!
    Natasja: ik hoop dat je zwangerschapskrampjes hebt, ik ga ontzettend hard voor je duimen!
    Jaycey:meid, wat jammer nou!
    Kirby: Ziet eruit als een innesteling op dag 10!En nu hoog houden!
    twinny, katootje, Sylvia:Superkaartjes!Dat wordt ontzettend spannend voor jullie!
    Mijn kaartje ziet er ook goed uit, maar ik heb totaal geen last van kwaaltjes zoals jij Sylvia..Stel nou dat ik zwanger ben, vanaf welke week zou ik dan zeker te weten pijnlijke borsten krijgen etc?
    De meiden die ik vergeten ben Sorry!Het is ook bijna niet te doen!

Deel Deze Pagina