Carmen je hoeft ook helemaal niks te voelen hoor al zou je dat natuurlijk graag willen want dan heb je misschien meer duidelijkheid. Vaak voel ej pas echt wat vanaf een week of 7 Ik voel wel een ongi gevoel een beetje maar zoals ik eerder zei kan dat ook komen door de cystes, ongi of heel misschien een zwangerschap maar daar gaan we maar niet van uit
zo ben er vroeg bij voor de zondag... meteen maar m'n temp ingevuld en hier m'n kaartje... fijne zondag voor jullie allemaal!
Goedemorgen meiden! Mijn saaie lijn heeft vandaag besloten om gigantisch de lucht in te gaan, dus maar weer afwachten wat het gaat worden. Ik ga in ieder geval mijn mannetje zo even aan het werk zetten voor het geval dat mijn ei besluit om in het diepe te springen. Groetjes, Astrid
Hier mijn kaartje, volgens mij is het nu echt game over We gaan nu onder de lijn zitten... :x Kom nu maar op met de dan kunnen we naar de volgende ronde. @marloes80. dat ziet er uit alsof je ei er is! @mammairis eindelijk een beetje verandering in je kaartje! succes met klussen!
Goedemorgen allemaal, Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, zijn de toch doorgebroken. Iedereen bedankt voor het blazen, heeft helaas niet geholpen. Ik blijf met jullie meelezen, maar de komende 3 weken plaats ik mijn temp kaartje niet (daar valt dan toch nog niks op te zien). Ik hoop dat er toch nog wat zwangeren bij komen (dan wordt het in dit topic ook wat minder druk, en is het makkelijker te volgen ). Iedereen veel succes. Groetjes, Jaycey
Jeetje Roses, dat kan niet hoor, ik probeer het weer omhoog te blazen pffffffffffffffffff pfffffffffffffffff pffffffffffffffff! Sterkte meis ik hoop dat het niet echt game over is. Marloes dat ziet er goed uit voor jou! Groetjes, Astrid
goeiemorgen dames! Jaycey, wat doe je me aan!Ik had al mijn hoop op je gevestigd, meis ontzettend balen!Ik zou zeggen, neem een borreltje, nu mag het weer even, en met nieuwe moed een nieuwe ronde in.Ik duim voor je adt het dan wel raak is!Dikke knuffel! RosesPPPFFFFFFFFFPPPPFFFFFFPPPPFFFF!Ik hoop dat dit helpt! Marloes80:Ziet ernaar uit dat je plaats mag nemen op het wachtbankje!DUIMDUIMDUIM! ff mijn kaartje, temp blijft stijgen.Maar nu ga ik aan alles twijfelen. Kan je je temperatuur ook omhoog hopen?!Ik ben erg gespannen en hierdoor lig ik meer te zweten in bed.Misschien dat mijn temp. hierdoor wel omhoog gaat?IK HAAT WACHTEN, KAN ER NIET MEER TEGEN! Hihi, zo dat moest er even uit!
Hoi Carmen, Tja, zo zie je maar weer. Ik vond ook dat ik een mooi kaartje had, maar ja, helaas. Maar ik moet zeggen dat jouw kaartje er hoopvol uitziet. Die blijft mooi stijgen. Durf je al een test er tegenaan te gooien? Groetjes, Jaycey
nee, eigenlijk niet.Veel te bang voor teleurstelling,of dat ik te vroeg ben..Ik ben ook al naar de wc geweest, ben dus te laat om nu nog te testen.Ik had mezelf voorgenomen om zaterdag pas te testen...Maar het liefst test ik op een dag dat ik niet hoef te werken, anders ben ik helemaal uit mijn doen als de uitslag negatief is..dus zaterdag is ook niet goed..Ik ben wel as. dinsdag vrij, maar dat is weer te kort dag...Ik ga uit van mijn luteale fase van de vorige temp.kaart en toen werd ik ongesteld op dag 16 na mijn eisprong, dat zou dus as donderdag pas zijn, maar dan moet ik werken en durf ik niet te testen!Dan wordt het dus pas volgende week zondag, mits ik niet ongi word natuurlijk.Dan is deze hele maffe brainstorm voor niks geweest Hoe gek kan een mens zichzelf maken?! Hoe gevoelig zijn die zwangerschapstesten van deze site eigenlijk?(mocht ik toch eerder gaan testen dan donderdag )Ja ik ben hopeloos, niet meer te redden!
Goedemorgen allemaal, heb wederom niet goed kunnen tempen ivm het vroege wakker zijn Jaycey, wat balen dat het niet is gelukt deze IUI. Dit wordt dus de laatste poging en dat verdre met IFV of ICSI ? Ik hoop dat je dat niet nodig gaat hebben en dat deze ronde je heel ergveel geluk gaat brengen Carmen, Jee wat een mooi kaartje dat gaat echt de goede kant op en volgende week zondag is wel weer erg ver weg hoor Ik heb geen idee eigenlijk wanneer je er mee kan testen, ben nieuwschierig naar de ideetjes daarover. Ik duim heel hard voor je Rose, balen die temp dip maar zonder duivels is er nog hoop hoor Mamairis, heb je je spong gehad denk je ? Marloes, denk jij dat jij je spong hebt gehad ? Hier nog steeds die zeurende buik, maak me toch wel druk over wat het nu is al weet ik dat ik dat niet met doen want dat maakt het er niet beter op natuurlijk
mama fleur je kaartje ziet er mooi uit... hoog houden! of ik mijn eisprong al heb gehad vroeg je... ik heb rond die dagen, of iets er voor wel buikpijntjes gehad...dus zou goed kunnen... we zullen het wel zien
het ziet er wel zo naar uit Marloes en mijn kaartje is wle mooi maar net als Carmen denk ik me steeds in dat die temp misschien niet goed is want ik zit te klooien met de tijden enzo Zit nu al op dag 34 en ik wil alleen maar duidelijkheid eigenlijk
Nee eerst tempte ik altijd rond half 7 als ik wakker werd maar de laatste paar dagen slaap ik opeens heel slecht en ben ik om 4 uur al wakker. Ik kan dan echt niet meer slapen. Soms val ik wel weer in slaap en kan alsnog om half 7 tempen maar soms ook niet en weet dus niet meer welke tenp ik moet nemen Het kan ook heel erg uit elkaar liggen die temp
nou meiden jullie houden het spannend vanavond is mijn avond.....mannetje moest moeite doen om zich net in te houden hihi maar ze wens was groter dan zijn lust aaaaah wat een lieverd
@Carmen....de testen van deze site zijn best gevoelig. Je kan al 4 dagen voor je NOD testen. Maar goed, als ie dan negatief is, wil dat niet zeggen dat je niet zwanger bent. Het ligt er ook aan hoeveel HCG jouw lichaam aanmaakt. Ik geloof dat de gevoeligheid op 25 ligt (Bij de meeste testen is dit 50). @mamaFleur....als deze IUI niet gaat lukken wordt het inderdaad IVF. Voor ICSI komen we, denk ik, niet in aanmerking, omdat het met de zwemmers van mijn man goed gesteld is, een gemiddelde van 100 miljoen. Maar hopelijk komt het inderdaad niet zo ver. Groetjes, Jaycey