Goedemorgen meiden! Mirre 'spiekt' weer even mee. Zie een paar hele mooie kaartjes! Doe even niet aktief mee zoals jullie weten, maar heb wel een vraagje -als jullie dat oke vinden- Gisterenochtend waterige afscheiding, een ovu testje gedaan>positief!>smiley Temp is niet naar beneden gegaan, ik ga uit dat gisterenavond laat (00.00) m'n ei sprong> steken en trekkingen in m'n lies. Nu temp ik vanmorgen en gaat ie naar 36.89 (vrijdag 36.8 & zat 36.76) Zie dus nog niet echt een piek.. Ik vraag me alleen af (heb ff bij andere kaartjes FF gekeken).. als je nou een vette + ovu test hebt, waarom geeft FF soms dan pas 2 dagen later een kruis? Je zou denken dat de dag erna het kruis moet komen, toch? En dan dit misschien dat meiden die een mk hebben gehad en tempen dit herkennen. Zit in cyclus ronde 5 na mk (1e 2 erna niet getempt), maar de 3 laatste die ik getempt heb zie ik dat m'n ei steeds vroeger komt! (18e dag volgens ff>zelf dacht ik 16e, 15e en nu de 14e dag) Is dat herkenbaar? Zal m'n cyclus toch nog steeds aan t herstellen zijn.. Of is het normaal dat je ei wel een dag kan schelen? Ik kijk mee en duim mee hoor met iedereen! Mirre
Nou Jaycie ik ga echt heel hard voor je duimen deze ronde 4 dagen voor tijd, dat is echt wel veel zeg, en is dat dan gemiddeld op 10 DPO ? welke testen bedoel je eigenlijk want zie er verschilldende staan
Jaycey, wat balen... ik had het zo gehoopt voor je, 'k hoop dat je nu toch nog in je laatste ronde IUI zwanger wordt zodanig dat je niet moet overstappen op IVF/ICSI. Dikke knuffel! Mirre, dat kan wel schelen hoor van je eitje... het kan natuurlijk ook zijn dat je cyclus zich aan het herstellen is hé. Trouwens FF geeft niet altijd je ei op de juiste dag aan, vorige maand gaf ie de maandag aan bij mij en het was op zondag al gesprongen (wist ik door controle van de gyn). Jackie, veel plezier deze avond MamaFleur, vervelend dat je nu zo vroeg wakker wordt! Weet ook niet goed welke temp je dan moet nemen. Je kaartje ziet er wel goed uit! Rose, jammer dat je temp zo daalt...maar er is nog altijd een beetje hoop zolang je geen duivels hebt gezien. Carmen, die wachtweken hé Is soms best wel moeilijk om je in te houden! Vandaag is mijn NOD en ik ga nog niet testen, ik probeer nog een tijdje te wachten! Marloes, ik denk dat je op het wachtbankje mag gaan zitten meid! Hieronder m'n tempkaartje, een lichte daling zoals je kunt zien maar ik ben nog niet ongerust, m'n lichaam is misschien ook een beetje in de war doordat we het horloge een uur moesten terugdraaien. We zien morgen wel weer verder. Liefs Kirby
nou toch maar getest.. beetje voor mijn man, want hij is altijd veel vroeger op door de weeks en zo was het wat relaxter dan allebei naar werk te moeten rennen. Ook omdat mijn temp nog steeds hoog was vanmorgen en ik nog steeds geen bruine afscheiding had... Maar helaas.. het 2de vakje blijft angstvallig leeg. (het was met mijn 2de ochtend plas, na 6 uurtjes ophouden, maar hij was wel erg licht.) Nu maar afwachten wanneer ik ga dalen en bruin krijg.
Natasje, jammer van je negatieve test, maar er is nog hoop hé, je hebt nog geen afscheiding en je temp blijft ook nog hoog. Ik blijf alvast duimen voor je! Liefs Kirby
Ik heb nog ff een vraagje, beetje off-topic maar ja... Vandaag is mijn NOD en sinds gisteren heb ik steekjes in mijn eierstokken, net of mijn eisprong eraan komt... wat denken jullie dat dit zou kunnen zijn? Is de eerste keer dat ik dit heb... Kirby
Ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig. Zo'n kaartje heb ik nog niet gehad. Mijn temperatuur blijft nooit zo lang hoog Dadelijk lekker naar de poppenhuisbeurs in Arnhem, even de zinnen verzetten. @Natas, wat bedoel je nu precies. Het tweede vakje was leeg, maar wel licht?
nee helemaal leeg geen streepje dus in het vakje waar ik zo graag wilde! (die andere natuurlijl wel) mijn plasje was licht.
Kirby, Carmen en Mama Fleur, mooi kaartje wordt erg spannend Kirby wanneer test jij? en Natasja, nog even geduld het is waarschijnlijk te vroeg om te testen, Ik heb nog alle vertrouwen in je.
ach met 14 dagen na je ei moet er toch wat zien zijn denk ik dan hihihihi maar idd, ik heb wel geduld hoor, maar mijn man niet hahahahaha die kwam ineens met een bekertje aanlopen.. heb je deze nodig? ahahaha nou ok dan, omdat ik wat meer testen in huis heb.
Natasja, Zolang je temp niet daalt en er is nog geen bruin te spotten, dan is er nog hoop! toch? Misschien ben je gewoon te vroeg met testen en zie je het pas over een paar dagen. Kop op meid, hou de moed er nog ff in! Hieronder mijn kaartje nog ff: Fijne zondag allemaal!
Kom op je weet net zo goed als ik dat er menig op deze site zijn die pas na een paar dagen pos testen, soms wel 14 dagen daarna.. je mag best je al wijsheid op jezelf toepassen hoor
Ik kom hier ook weer eens ff kijken... Ik temp eigenlijk niet meer, maar was even aan het checken of mijn ei was geweest.... dat leek toch echt zo te zijn....krijg ik ineens een tweede stijging? Rara, hoe kan dat nou weer...
hwhahahahahahah dat weet ik heus wel. maar als het ineens over jezelf gaat... als ik nu zwanger ben.. dan.. dan.. dan.. eet ik mijn sok op!
Nou meiden ik voel het hoor, onwijze krampen dus de duiveltjes komen er aan! Hoe doen jullie dat met een nieuw kaartje? Als ik vandaag echt helder rood krijg, dan is dit toch dag 1? dus kan ik vandaag met een nieuw kaartje beginnen toch?