hahahah sorry ik haalde de post van jou en Roses door elkaar.. hahahaha ik zeg allemaal rare dingen vannochtend! net zei ik al dat je moest rekenen met zwangerschap van de laatste dag van je ongi.... eeeeeh ik bedoelde dus eerste dag van je laatste ongi
toch ook nog maar even mijn kaartje, ik tempte om 7 uur zomertijd (normale tijd), even verder slapen zonder mijn bed uit te gaan tempte ik drie uur later wel 37.0
@Mama van Tygo. Wauwwwww! Ja lijkt me wel dat je hoop mag hebben. Jij ook dag 11. Spannend. @San, thx
Katootje gaan we samen testen Heeft geen nut Natas nu te gaan slapen die dementie verdwijnt er niet mee \/
Morgen meiden, Vanmorgen getempt op m'n oude tijd, maar vanwege het uur terug 06:15 ingevuld ipv 07:15. Nu dus een licht bolletje, maar de tijd klopt eigenlijk wel. Hij is weer ietsje gezakt, maar nog steeds lekker hoog. Heb ook al 3 dagen last van die steekjes onderin m'n buik, maar ik vraag me af of ik die niet gewoon op kan roepen....?!? Psygische steekjes zeg maar, haha. Nou goed, over een week zullen we het weten.... @Natasja; Oh meid, wat een teleurstelling voor je. Het kan natuurlijk zo zijn dat het nog niet zichtbaar was hè, je tweede plas en misschien toch iets te vroeg getest. Je kaartje ziet er nog steeds super uit, dus nog geen man overboord. Ik hoop echt voor je dat je snel je streepje te zien krijgt!! [-o< @Marloes80; Het wachten kan beginnen.... @Mammairis; Kijk eens, er zit verandering in, haha. @Roses; Ojee, dat zit er inderdaad niet goed uit.... Hoop voor je dat het nu maar snel doorbreekt en dan weer vol goeie moed op naar de volgende ronde. @Jaycey; Nu toch echt definitief.... Heel erg balen meid!!! @Carmen; Wauw, dat ziet er hoopvol uit!!! Wachten tot volgende week zondag..., zou het heel erg knap van je vinden met zo'n kaartje, haha. @MamFleur; Ondanks al je twijfels ziet het er nog steeds goed uit hè... Hou 'm maar mooi hoog!!! @Jackie; Geniet ervan, haha @Mirre; Ik heb helaas geen antwoord op je vragen, maar ik lees wel dat FF er ook makkelijk eens 1 of 2 dagen naast kan zitten... Mijn cycles is nog nooit echt hetzelfde geweest al die ervoor, altijd wel een dag of paar dagen verschil, dus dat zal met je eisprong ook zo zijn. Deze ronde zelfs 20 dagen verschil t.o.v de vorige... @Kirby; Wauw, ook voor jou goede hoop!!!! Heb je al een testdag in je hoofd? @Katootje; Wow, ook jij zo'n mooi kaartje, spannnnend! Veel plezier vandaag! Iedereen een hele fijne dag verder! ( wat is het nog lekker vroeg hè? )
Natasja, de reden waarom ik nog wacht met testen is gewoon omdat ik, toen ik zwanger was van m'n dochtertje, ik al een paar keer had getest met verschillende testen en die allemaal negatief waren. Een bloedproef, bijna twee weken na mijn NOD toonde dan eindelijk aan dat ik zwanger was. Dus nu probeer ik nog een weekje te wachten en dan laat ik bloed afnemen. Liefs Kirby
Jaycey meis. Ik duim hard voor je volgende poging. Natas...balen van die posi test, maar er is nog hoop! Ik zou vast wat olijfolie in de pan gooien, dan glijdt die sok straks beter Katootje en mama van Tygo; wat een spannende dagen weer voor jullie! Mijn duimpjes blijven draaien! Mijn ei is ook gelegd. Temp is goed gestegen nu. Dus kan ik mijn ongi dag alvast een beetje uitrekenen.
hallo meiden KAtootje en Kirby: mooie kaartjes meiden, het moet er nu toch gewoon inzitten! Natas: jammer van de negatieve test, maar wie weet, zolang de ongi etc. wegblijft is er nog hoop...... Hier steeds nog beetje het gevoel alsof ik ongi ga worden, zijn geen echte krampjes, maar aanwezig gevoel van onderbuik. Gister middag en gisteravond mijn eten eruit gespuugd....... Had vrijdag al getest, omdat ik naar de internist moest vanwege mijn schildklier ziekte. De test van de site was positief! Vanmorgen ( moet vandaag ongi worden) weer getest met sitetest (heb er toch 3, hihi) en predictor. Zelfs predictor gaaf een lichte roze stip! Temp. was vandaag nog superhoog........... Jongens ik ben ZWANGER! durf het eigenlijk nog niet te geloven........ hoop dat alles goed gaat en ik niet toch gewoon vanavond of morgen ongi wordt! hier mijn kaartje zal ik mijn banner al veranderen? Twinny
GEFELICITEERD, en natuurlijk mag je je banner al veranderen want jij bent gewoon zwanger. meid wat een gewledig nieuws zo op de zondag. heb je foto´s van je testen ?