Twinny gefeliciteerd meis. Kon ook niet anders met zo'n mooi kaartje he?! Ga lekker genieten en ja verander je banner
Hallo Twinny, WOUW! Je bent zwanger. Van harte gefeliciteerd hoor meid. Fijn dat er tenminste iemand van ons zwanger is. Wat zei je vriendin? Ga er lekker van genieten meid. Groetjes, Jaycey
TWINNIE!! GEWELDIG!! \/ Van Harte Gefeliciteerd \/ Geniet ervan meis Mijn kaartje: Ik ga helaas weer door naar de volgende ronde Vanmorgen om de normale tijd getempt. Geen drastische daling. Ging daarna plassen en zag 1 druppel bruin bloed in de pot. Weer gaan slapen. Om 10 uur wakker geworden toch maar weer getempt omdat ik het vreemd vond dat mijn temp niet zo daalde als het normaal doet wanneer ik ongesteld ga worden. Wastie 37,0 Maar bij het plassen weer 1 druppel rood bloed deze keer. En heb ook ongie krampjes. Dus helaas....is het toch echt weer game over (ondanks de temp)
Kirby, katootje, mama van tygo:Superkaartjes, heel erg spannend ! Mamafleur: Jou kaartje ziet er ook goed uit hoor, jammer dat je je steeds zo druk maakt om van alles en nog wat...Maar zal wel in de aard van het beestje liggen ( ik ben ook zo ) Twinny: van harte gefeliciteerd meis! Natasja: balen dat je negatief getest hebt, maar ik blijf nog steeds voor je duimen hoor!
Twinny! Gefeliciteerd! daarom vind ik deze site ook zo leuk: steeds dat leuke nieuws horen van dames die zwanger zijn geworden! Echt super meid! Nu de rest ook nog he (en ikke haha) Liefs Sylvia
Carmen het zit inderdaad wel in het aard van het beestje maar het is natuurlijk ook allemaal onduidelijk bij mij. Is er nu wel of geen ei geweest en wat is er met die cystes gebeurd en komt de buikpijn van de cystes of van een ongi die komen gaat. En hoe lang gaat deze cyclsu duren en wanneer komt er nu eens regelmaat in en moet ik wel of niet weer aan de medicijne. Ach dit alles speelt gewoon mee
Gefeliciteerd Twinny! helemaal goed ! Hier is ronde 4 ook een feit! de duiveltjes zijn écht gearriveerd
Sjips balen Roses, s6 dan maar voor de volgende ronde. Twinny van harte meid, nu hopen dat het hier ook raak is dan kunnen we gezellig samen zwangeren hier in Parkstad . Groetjes, Astrid
jaycey, roses en gerrina: balen dat de er weer zijn, knuff carmen, katootje, mamafleur en mama van tygo: dat zijn allemaal mooie hoge kaartjes, houden zo! natasja, ik geloof ook de negatieve testen maar hoop toch dat die van jou nog positief wordt. Twinny: gefeliciteerd! Eindelijk weer een zwangere onder ons
Marloes80, joehoe meis dat wordt een mooi kruis voor jou! Mammairis, hi hi daar heb je het al, wat gebeurd er nou? Roses, jammer meis, dikke knuff voor jou Jaycey, potver, echt heel veel succes voor de laaste poging IUI Carmen31, tweede temp stijging in nou een feit, dat beloofd veel goeds! en ik heb de laatste dagen van mijn cyclus al vaak mijn temp omhoog gewenst, maar mij lukt het nooit hoor Mamafleur, nog paar dagen, dan weet je wat er aan de hand is, nog even volhouden kom op Jackie, veel plezier vanaaf Mirre, als je net in het begin van je piek de ovutest hebt gebruikt dan kan het wel hoor, ovutest geeft aan dat komende 36 uur, ei gaat komen, FF gaat jou ook nog wel kruis geven, let maar op Kirby, jij mag vandaag testen volgens banner, niet gedaan? Natasja, gets meis, ik hoop ook voor je dat jij zo iemand wordt die later pas positief test Katootje, ohh meis, zit nou al te wippen achter compu, zorg over paar dagen maar dat ik echt tegen plafond mag springen Jody, dip naar je ei? veel klusplezier SandraK, kan het niet zijn omdat jij niet alle tempen heb ingevuld voor dag 12? MamavanTygo, het gaat hier stil worden denk ik Mj24, jij moet weer omhoog hoor, pfffffffffffffff Smurfin, gaat nog lekker, succes met wachten Twinny, wowwwwwwwww, gefeliciteerd voor jullie! Butterfly, op naar een mooi kruis voor jou Gerrina, dikke knuff voor jou, bah Jemig wat een lijst he! Gelukkig gaan er deze week nog een paar verdwijnen Groetjes Monique
Dan nog even mijn kaartje: Ik had al tegen gyn gezegd, dat ik vrijdagavond niet perse gemeenschap hoefde te hebben, omdat ik niet geloofde dat ei ging springen. Volgens FF is dit ook nog niet gebeurd, ben benieuwd wat er morgenvroeg op echo te zien is. Groetjes Monique
Nou, er staan echt hoop mooie kaartjes tussen zeg! Wordt allemaal erg spannend! Mijn tempkaart voor vandaag: (nog steeds 37,0c...) Liefs Sylvia
Monique je opbeurenden opmerking dat ik nog even vol moet houden doet me goed Ik ben ook erg benieuwd wat de gyn morgen gaat zien Syvlvia, dat gaat goed bij jou
Ziet er goed uit Sylvia, hopelijk blijft die zo lekker hoog. Wanneer ga je testen als die zo blijft? Groetjes, Astrid