even snel mijn kaartje: ff geeft mijn ei aan, maar dat kan helemaal niet. die hoge temp komt van de duizeligheid en misselijkheid (waarschijnlijk virusje).... dus over een paar dagen verdwijnt ie weer. even snel emails checken en dan lees ik alle berichtjes
@marloes: wow wat een stijging, dat is een mooi eitje volgens mij, of niet? @astrid: hihih jij ook al?? is dat neit wat vroeg voor een ei? succes met klussen jullie beiden @roses: ah nee hé!!! jeetje.... dikke knuf meis.. succes met de volgende ronde @jaycey: ook balen zeg... hoe gaat het nu verder? IVF?? heeel veeel succes. Laat je het weten, als je meer weet? @carmen: halleluja... jij blijft lekker omhoog gaan zeg..... @mamafleur: hij blijft ook mooi stijgen. duim duim duim @jackie: heeel veeeel plezier vanavond!! @mirre: hoe dat zit na je mk kan ik helaas niet beoordelen. FF zet alleen je kruis nadat hij 3 dagen temps na je ovulatie kan zien. Die moeten hoger zijn dan de dagen ervoor.... Omdat ff dat dus niet direct kan meten zet hij het kruis pas een paar dagen later. (zo is dat bij mijn kaartjes tenminste altijd). Succes lieverd. Zodra je die positieve ovu test hebt ingegeven, zal hij over 2 dagen daar ook je kruis neerzetten. @kirby: mooi kaartje.. @natasja: ik blijf duimen hoor..... even die kiezen op elkaar en over paar daagjes nog een keer testen. Ik duim dat al die tijd bruin/rood wegblijft (voor de komende maanden). en... bak die sok dan maar goed door, daarna kleine hapjes en goed kauwen hé!!! is een sok wel verteerbaar voor een beeb? @katootje: woooow meid...... duim duim duim nog een paar daagjes wachten hoor... spannend @jody: op weg naar je ei? @sandra: 2e eitje? maar je hebt nu geen eggwhite... strange... @mama van tygo: wat een stijgingen.... duim duim @MJ24: pfffffffffffffff jij even ietsie meer omhoog pffffffffffffff @smurfin: je zit mooi boven de lijnmeid. @Twinny: WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW VAN HARTE GEFELICITEERD. Ik zei het toch meid!!! SUPER GEFELICITEERD!!!! en nu kalm met de karate hé????? en ook gefeliciteerd aan je vriendin hé! @gerrina: oh nee hé.... alweer grien!!! nou ja, welkom bij de november meiden dan... sjee balen hoor.... dikke knuf!! @monique: succes op weg naar je ei meid.... @sylvia: ook die van jou ziet er super goed uit zeg!!
mammairis: Ja, ik hoop ook echt dat ie zo hoog blijft Ik wil proberen om vrijdag pas te gaan testen..dus over 5 dagen dan zit ik op DPO 15...dus kan wel eerder.. Heel misschien test ik eerder maar als mn temp zo blijft aankomende week ga ik denk ik toch proberen vol te houden tot vrijdag..(weet ook niet wanneer bij mij mn temp daalt als ik ongi zou worden. heb gehoord dat je daar niks van kan zeggen. Alleen denk ikw el dat ie als ie op dpo 14 nog hoog is het waarschijnlijk wel goed zit Dus wordt spannend ja! Ik houd jullie wel op de hoogte Liefs Sylvia
Ik blijf je vol spanning volgen Sylvia en zal voor je duimen dat je vrijdag een positieve test krijgt. Ook voor jou Natasja blijf ik duimen dat het dit keer goed zit hoor. Liefs Astrid
Mijn 2de zwangerschap had ik negatest op 14dpo en positief op 18 dpo. Dus Natas ik geef de moed voor jou nog niet op
Hoi, Hierbij mijn kaartje...ik begrijp er niets van... ik heb sinds 26/10 tot gister erge ongikrampen. Ik vermoed dat het ovulatiepijn is. De vorige keer wist ik zeker dat ik op dag 18 mijn eisprong had, echter gaf FF dg 19 aan. Nu zit ik op dag 21 geen pijn meer en nog steeds geen kruis? Ik had een aantal fictieve temps erin gezet, maar dan zou ik vandaag een eisprong hebben volgens FF.... Errug apart... Wie heeft er ook wel eens een late eisprong gehad?
Geweldig Twinny: VAN HARTE! Kon ook niet naders! NAtasja: heel veel duimen doe ik! Voor alle wachters: succes; zie paar mooie kaartjes langskomen! Voor degenen bij wie de duivels zijn gekomen: dikke knuf!
Hier mijn kaartje nog even. Vanmorgen was zowaar de temp. gestegen. Ik ben dus van mijn strake lijntje afgeweken. Voel me vandaag niet echt jofel. Ongipijn lijkt het wel, maar dat kan eigenlijk helemaal niet en ik voel me de hele dag al misselijk. Vanmiddag kreeg ik van die enge zwabber beentjes erbij, net of je de griep ga krijgen. Hmmm...zal me nog maar niet te veel in het hoofd halen.