Hier weer een berichtje van mij. Ik ben zooooooo blij, vanochtend heb ik positief getest. Yes, nog net voordat ik de MMM in zou gaan. Gisteren had ik al pijn in mijn borsten en vanochtend was mijn temp gestegen, dus durfde ik er wel een testje tegen aan te gooien. Eerst een gewone en daarna een digitale, allebei hartstikke positief. Hier mijn kaartje: Liefs Steffie
Katootje, het is zeker een opluchting. We hadden al wat onderzoekjes bij de gyn gehad en zou met Clomid beginnen, maar dat is gelukkig niet meer nodig. Bij jou wordt het ook heel erg spannend hoor. Ik ga zeker voor je duimen. Liefs Steffie
En ik dan Katootje? Ben je mij alweer vergeten :-k Steffie mooooooi kaartje van harte gefeliciteerd, lekker gaan genieten meis
Steffie gefeliciteerd, heerlijk weer een zwangere! Adine jouw kaarjte ziet er ook goed uit, een extra stijging is nooit weg
Ook jij GEFELICITEERD Steffie! Weer een zwangere en ik zie nog een paar kaartjes die wrs. zullen volgen. Ik denk dat vandaag mijn eitje is geweest. Ikhoop dat ik ook weer mag volgen. MOet eerlijk zeggen dat een nieuwe zwangerschap bij mij na mijn mk nooit meer een onbevangen zwangerschap zal zijn...dat vind ik wel jammer...
Goedenavond ladies, STEFFIE! Wat een goed nieuws zeg! gefeliciteerd! Ik vind het steeds weer zo leuk om te zien dat er weer iemand zwanger is, word daar wel blij van Ik hoop dat er snel meer volgen Pff...ik ga aftellen tot vrijdag..nog 5 dagen (nou, kan eerder testen, vrijdag is dus beetje ruim genomen, is dpo 15) Liefs Sylvia
Steffie Van Harte Gefeliciteerd! Twinny Van Harte Gefeliciteerd! Geniet ervan beiden meiden! Liefs Mirre
Ziet er niet best uit meiden Het enige waar ik nog een klein beetje hoop uit put is dat ik gisteren wel op de zelfde tijd getempt heb,half8, maar dat dat half 8 wintertijd geweest is,anders was het half 9 geweest. En vanmorgen moest ik noodgedwongen om half 7 tempen, moet vandaag een cursus voor mijn werk doen, en er vroeg uit... Maar ik heb zo'n vermoeden dat het game-over is!