Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Steffie, van harte gefeliciteerd!!! SUPER! \:D/ \:D/ \:D/

2. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam

meiden vind het toch wel spannend worden. Had de hoop echt opgegeven. En dat ik al drie avonden achter elkaar elke avond hoofdpijn heb (dat heb ik normaal nooit), en 's morgens en 's avond misselijk ben negeerde ik.

3. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Goedemorgen allemaal!

Allereerst Steffie gefeliciteerd meid.
    Hier heeft zich een kleine daling ingezet, maar ik maak me er niet te druk om. Mijn ei is waarschijnlijk in aantocht, voor zover ik weet komt die meestal rond dag 10.
    Hier is dan weer even mijn kaartje.

Groetjes, Astrid

4. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Spannend hoor MJ24, wanneer zou je kunnen testen want volgens mij ben jij gewoon zwanger ;) .

Groetjes, Astrid

5. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Steffie, gefeliciteerd
    Carmen, hier ook een mega daling dus waarschijnlijk ook game over maar bij jou kan het inderdaad ook door die tijd komen natuurlijk

Hier echt even een dip. Weer zo beroerd geslapen en begrijp er niks van. Ik heb dus weer om een gekke tijd moeten tempen en hij was mega laag geworden dus denk dat dit het begin is van het einde. :cry: :cry:

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    mammairis ik denk woensdag, maar probeer het weekend te halen

7. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Ik vind het weer ontzettend spannend worden zeg als ik naar sommige tempkaartjes kijk. Ik volg jullie allemaal met spanning ;) .

Groetjes, Astrid

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Dat denk ik ook....heb nu wat fictieve tempjes ingevuld en heb nu een kruis waar ik um dacht... ;)

Ik heb toch nog even een paar daagjes door getempt....even kijken wat er gebeurd in mijn kaartje.
    Het vreemde is deze keer...dat ik absoluut geen last van mijn borsten heb.. :confused: Terwijl ik normaal na mijn eitje twee beurse boobies heb, wat niet echt prettig is.
    Alleen mijn tepels zijn erg gevoelig en staan de hele tijd in de 'koud-stand'.. ;)
    En ik ben al een paar dagen steeds extreem vroeg wakker en kan dan niet meer slapen....
    Nou ja..nog een paar dagen....en dan heeft mijn lijf waarschijnlijk weer een paar nieuwe 'niet-zwanger-kwaaltjes' aan mijn lijstje toegevoegd... :rolleyes:

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    joehoeeee, ik heb een kruis....

sommige kaartjes zijn er weer mooi uit...

10. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Sandra, jij dus ook vroeg wakker hoe vroeg was het bij jou ? Heb je daar vaker last van ?

Marloes, goed zeg dat kruis !

11. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

@Mamafleur en Carmen. Pffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, pffffffffffffffffffffffffffffff

Morgen is mijn NOD [-o<

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nee mamaFleur,..normaal heb ik dat eigenlijk niet...tenminste...niet dagen achter elkaar.

@Steffie, van harte gefeliciteerd!

@Twinny, ook jij heel erg gefeliciteerd!

@Marloes, supermooi kruis hoor! :D

@mamairis, ik denk ook dat dat een eitje gaat worden...

@mj24, dat word echt spannend bij jou!

@Aly, waarom klopt het niet dat FF je eitje aangeeft? Leek mij een mooie duidelijke eisprong?

@Carmen, ik blaas voor je dat je temp omhoog gaat...pppppfffffffffffff....

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    katootje wat een prachtig kaartje

14. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hallo allemaal

Ik dacht: "laat ik weer eens buurten bij de tempbabes". Ik zie dat twinny en steffie zwanger zijn, gefeliciteerd meiden. Volgens mij gaan er nog meer volgen aan een aantal mooie kaartjes te zien.
    Ook voor Natasja is het nu erg spannend zie ik.
    Nou meiden heel veel succes en voor degene die wat sterkte kunnen gebruiken, dikke knuf!

Liefs,
    Bibi

15. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    steffie en twinny gefeliciteerd meiden

ik ben een beetje down
    zondag was mijn avond had me smorgens ingehouden want we zouden er een spannende avond van maken.
    Probeer ik hem te verleiden :( had hij geen trek in 'jank jank'
    Wat denk je voel ik later me ei whaaaaaaa
    probeer ik het vanmorgen nog nee hoor meneer had wee geen zin terwijl het normaal andersom is ik kan wel janken zie me kaartje
    Heb waarschijnlijk toch gisteravond me ei gehad

16. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Hier is mijn kaartje. Was vroeg wakker vanmorgen en heb een uurtje eerder getemp. Maar het is nog steeds hoog. Ik heb er vanmorgen maar eens een testje aan gewaagd. En die gaf een heel licht streepje. :confused: In het weekend nog maar eens testen.

17. Niet meer actief

Nou ik ben benieuwd wanneer ik me kruis krijg...........

18. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Was vanmorgen ook vroeg wakker, zal wel door het uur komen, nog ff wennen. Hij was nog wel hoog gelukkig!

Adine, jij bent gewoon zwanger! Streep is streep zeggen ze toch?!?
    Alvast ( voorzichtig ) VAN HARTE GEFELICITEERD!

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Carmen31, kssst andere kant op meis, kom op

Aly, denk jij dat je ei nog moet komen, want als ik kaartje kijk, zou ik op dit moment ook daar je kruis zetten

Mj24, ohh jij gaat het spannend maken voor ons deze week!

Mammairis, op naar een mooi ei en pak hem!

Mamafleur, ik hoop zo dat je zwanger bent, maar wordt je ongi dan wel duidelijkheid toch?

SandraK, toch die missende tempjes he! maar meis nog 5 dagen, gaat goed deze keer met je! ben trots op je :)

Marloes80, mooi kruis ;) succes op de wachtbank

Katootje, ohhh meis, ik denk dat jij morgen niet ongi gaat worden hoor [-o<

Jackie, oohh die mannen ook altijd, wat een dombo's zijn dat toch, maar die zwemmers van zaterdag zijn sterk genoeg hoor, richt je daar gewoon op

Adine, voorzichtig feli voor jou, spannend hoor, maar je kaartje zegt het ook

Leanne 1985, eerst nog wat stijgen meis, dan krijg jij ook dat kruis, pfffffffff

Smurfin, mooi hoor, nog paar daagjes!

Mijn kaartje;

Gebeurde waar ik op hoopte, temp stijging voordat ik naar follikelmeeting mag.
    Dus officieel is ei gisteren gesprongen, ben benieuwd wat ik dadelijk te zien krijg.
    En of de zwemmers nog ergens te traceren zijn bij de samenlevingstest.

Tot straks,
    Groetjes Monique

20. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    adine voorzichtig gefeliciteerd , kan ook niet anders met zo'n kaart en de klachten.
    ik had geen goed slijm en geen steken op dag 11. ik ben toen bij de gyn. geweest voor samenlevingstest, slijm was goed voor de test ,maar niet voor ei.
    zul je net zien begin ik te temperaturen voel ik geen eisprong meer :confused:

Deel Deze Pagina