Steffi: mocht ik het nog niet gedaan hebben: VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Heel veel plezier en genieten nu!!! @carmen: zo lang ze er nog niet zijn heb ik hoop hoor!! ik blijf even duimen en stuur wat warmelucht pffffffffff @aly: denk dat hij na een paar dagen weer verdwijnt hoor.... ik heb bij mij mijn slijm ook ingevuld en toen verdween het weer (FF had kruis op dag 8 gezet). mj24: caramba....... wat een stijging meid! duim duim duim!!!! @mammairis: succes op weg naar eitje... @sandra: succes met die symptomen meid... pfffff proberen om niet daaraan te denken valt altijd moeilijk hé... ik ken het... maar net als altijd gaat je kaartje weer keurig.... @marloes: gefeliciteerd met je kruis.... mooi geklust ook nog (hihihi)... nou die temp hoog houden hé!! @katootje: ik duim heel erg hoor!!!!! ze draaien echt overuren als een gek!! @jackie: oh jackie...... wat sneu....... kan het niet zo zijn dat je eitje op dag 10 was???? dan zou je goed gezeten hebben, maar ja als jij hem gisteren voelde... oh je ohje..... misschien vanavond nog een keer proberen? @adine: een heel licht streepje is een streepje hé...... dat betekent dus wel zwanger hoor... alvast voorzichtig gefeliciteerd. @Leanne: ik denk over een paar daagjes..... dus nog lekker even doorklussen.... @smurfin: keurig houden zo!!! @monique: succes bij de gyn straks en ik duim duim duim duim duim duim duim duim duim Op grond van mijn slijm heeft FF het kruis van dag 11 dus weer verwijderd hihihihih.... Maar ik heb sinds gisteravond ook krampen in mijn linkerzij/onderbuik. Alleen daar. Conform de mededelingen van andere (ff op zoeken gekeken) kon dat wel eens mijn ei zijn. Vorige maand had ik ook alleen krampen in het linker gedeelte van buik/lies/onderbuik en 3 dagen later had ik een positieve ovu test. Dus denk dat het donderdag zover is...
Goedemorgen, Ik ben deze keer ook vroeg, heb eigenlijk al een paar dagen dat ik niet zo goed slaap en ook weer op tijd wakker ben. Was er om 8uur uit. Heb last van ongi achtige krampjes en was vanochtend echt heel misselijk en nu wordt het ook weer erger. Alsof ik superveel gegeten heb en het idee heb dat alles eruit gaat komen... Maar mn temp is juist gedaald vanochtend van 37,0 naar 36,8 c......er is nog niks aan de hand, dat weet ik wel maar voel me er wel rot onder...Wel is dit mn eerste daling na mn DPO, en ik heb gezien dat er bij de meeste wel een daling voorkomt. En hij zit nog goed boven de rode lijn. Hoop echt dat dit niks betekent...pfff... Mijn kaart zie hieronder. Liefs Sylvia
Hallo templadies, ben ik ook weer. Het weekend heb ik gewerkt vandaar dat ik niet veel heb meegekletst op deze site. Natuurlijk om te beginnen, alle zwangeren op deze site, VAN HARTE GEFELICITEERD! Geniet ervan! Heb mijn kaartje ook maar weer eens ingevoegd. Ben nog niet zo goed in kaartjes lezen. Zegt het jullie iets? Gr. Dolfijn
Het ziet er idd erg goed uit bij jou Dolfijn! Spannend! Mijn kaart was helaas wat minder maar misschien betekent het wel niets want heb ook zwangerenkaartjes gezien die op dpo 11 en 12 even een daling hadden net zoals mij...dus hoop dat het goed gaat bij mij....(dat is het rare, omdat ik steeds meer last krijg van misselijkheid enzo) Liefs Sylvia
Nou Adine, dat is duideljk en met dat kaartje kon het ook niet anders! GEFELICITEERD! Katootje: jij volgt, ik weet het zeker! De komende dagen wordt het voor een paar meiden weer heeeel spannend zie ik! Hoe is het met jou Natasja? Ik heb mijn ei gehad. NU wachten op het kruis...en duimen dat het raak is
Omdat dit topic voor temp kaartjes is, kijk maar even onderaan op deze pagina voor mijn ziekenhuisbezoek van vanmorgen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 985#435985 Groetjes Monique
Hoi Meiden, Ben nieuw hier op dit onderwerp en ben deze maand begonnen met tempen. Ben de hele tijd redelijk stabiel qua temperatuur, maar had vanochtend, op dag 14, ineens een daling van 0.4 C. Weten jullie wat het kan betekenen? Alvast bedankt. Groetjes Suus
hai dames eerst even mijn kaartje: Mijn kaartje ziet er heel anders uit dan vorige maand.....blijft spannend! Maar heb zoiets van zal wel weer niet! herkennen jullie dat? liefs nina
Wat gaaf steffie....het blijft echt super om mensen zwanger te zien worden maar als het iemand is die er ook iets langer over heeft gedaan dan geeft dat zoveel hoop als je zelf ook in ronde 10 zit! Twinny ook jij gefeliciteerd geweldig en goe reageerd je vriendin? Adine ik zie ook een streepje dus van harte! Veel zwangeren heerlijk! ME2 op de wachtbank ik ga voor je duimen! Alle andere sterkte duim voor jullie allemaal! Willen reccord juli mama's! liefs nina Suus ik denk dat je ei in aantocht is! Monique balen als die mensen zo naar doen je ligt daar toch even behoorlijk kwetsbaar!
wat een mooie maand lijkt dit wel.bijna ongeloofwaardig. Ik vind juli ook een prachtige maand. (ben ik zelf ook geboren)
Er zijn inderdaad veel zwangeren ja! echt leuk om te zien steeds weer een zwangere erbij Ik hoop dat ik er ook bij mag gaan horen maar dat weet ik over ongeveer 4 dagen
Nina, ziet er zeer hoopvol uit bij jou! Suss: als je temp zo erg gedaald is op cd 14 dan heb je dikke kans dat je ei in aantocht is vandaag.