Normaal gesproken kan ik twee weken na de inseminatie testen, dus dat zou a.s. zaterdag zijn. Maar ik denk dat ik vrijdag ga testen, want ik ga die dag naar Slagharen. Als ik dan posi zou testen, weet ik in ieder geval dat ik niet in de achtbanen moet kruipen. Tja, hoe voel ik me? De eerste week had ik een zeurende buikpijn. Gisteren heb ik de hele dag niks binnen gehouden, maar ik kan niet zeggen dat ik echt misselijk was. Maar aan één kant denk ik wel zwanger te zijn. Bij mijn vorige zwangerschap vielen er mensen bij bosjes dood neer (de beste vriendin van mijn moeder overleden, mijn opa onverwachts overleden, mijn vader een hartinfarct gekregen en toen mijn oma onverwachts overleden. Ik ben toen met 34 weken zwangerschap van de trap gevallen, met als gevolg een spoedkeizersnee). Op dit moment gaat het met mijn vader niet zo best en gisteren hoorde ik dan mijn oom in coma ligt. Hersenbloeding en hartstilstand. Wat een ellende allemaal. Het lijkt wel of de eerste zwangerschap zich aan het herhalen is. Ik heb dus een heel dubbel gevoel. Het zou geweldig zijn als ik zwanger ben, maar niet ten koste van mijn familie. Nou meiden, zodra ik getest heb, zijn jullie de eerste die het horen. Liefs, Jaycey
Hoi Carmen, niet wanhopen hoor, ziet eruit als een hele mooie innestelingsdip. Ik ga voor je duimen dat je temp morgen weer omhoogschiet. Groetjes, Jaycey
Hoi Twinny, ben je al aan deze kant gearriveerd? Ik ga je temp omhoog blazen hoor! Komt ie, PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF. Nog even het hete-lucht-kanon erover heen, en klaar is ie. Kom op meid, het moet raak zijn, deze ronde. Groetjes, Jaycey
hallo meiden O ikzag een paar mooie kaartjes hoor...... Katootje en carmen: lijkt op innesteling, morgen gewoon weer omhoog........ Sterrekind: mooi hoor, wanneer test je Jaycey: o meid spannend vrijdag, zal op me werk meteen ff kijken dan..... Smurfin: je hebt echt je ei gehad en weer mooi hoog blijven nu....... Mijn kaartje , ik weet niet hoor....... Bedankt voor jullie positieve reactie's op mijn temp. kaartje............ Vandaag een dip........ kan toch niet! Vond het al raar kaartje omdat alles vlugger ging dan de vorige keren........ Maar nu op dag 11 een dip....... Normaal pas ongi 16/17 dagen na eisprong, al 4 cyclussen achter elkaar. Tel nooit dagen, alleen dagen na eisprong........ Maar innesteling was toch al dag 8 en 9! Hopelijk gaat ie morgen omhoog, anders vrees ik deze keer een sterk verkorte luteale fase! Blazen jullie please? Het is de bedoeling dat ik pas maandag ga testen, want dan ben ik ongeveer 1 dag overtijd ofzo..... Verder hier natuurlijk iedereen succes. Sonja: dat je maar gewoon zwanger bent voordat je naar de gyna moet Monique: veel succes bij de gyna En oja: Zanoni::: ALvast van harte meid! Twinny
hoooiiii meiden, voorlopig nog geen kaartje weer van mij, maar lees wel mee met jullie hoor jaycey, wat ziet jou kaartje er goed uit zeg. dat moet haast wel goed zitten . hoop alleen echt dat het niks met de ellende te maken heeft hoor mop. sterkte met je vader en je oom. twinny, PPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF PPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF zanoni, gefeliciteerd meid, streep is streep sterrekind, wat een superkaart ook zeg katootje, oook ff wat lucht voor jou PPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFF PPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF dat ie morgen maar weer hoog is. voor de rest van de meiden ook succes xxx sam
ZAnoni: GEFELI! Katootje: omhoog met die temp! De daling zegt helemaal niets want je zit pas 6dpo! ik blaas: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF! Sterrenkind: gaat ook heel goed! Als hij orgen weer hoog is zou IK testen, hihihi (maar mijn luteale fase is dan ook 12 dgn...) JAycey: ziet er ook heel veel belovend uit! MAmafleur: dat ziet er gewoon uit als een eisprong (die kan bij mij ook heel pijnlijk zijn!). Ik vraag me namelijk af of een cyste ook een tempverhoging veroorzaakt. Ik neem namelijk aan dat bij een gesprongen cyste geen progrestron vrijkomt (waardoor je temp stijgt!). Carmen: kan nog alle kanten op gaan. Je bent pas 7dpo. MOrgen gewoon weer omhoog he! Ik zit voor mijn ei, woensdag of donderdag komt het, dus wij zitten nog in de klus fase. Zodra het ei is geweest zal ik mijn kaartje weer plaatsen.
zanonie: gefeliciteerd! jaycey: die van jou ziet er ook erg goed uit! katootje en carmen: één dipje mag maar dan wel weer omhoog! sterrekind: ziet er ook veelbelovend uit twinny: ik hoop dat je weer omhoog gaat maar ik ben er bang voor zo tegen het einde zo'n dip
He meiden, Ik ben er weer, heb even wat afstand genomen want ik word gek van mezelf, moet nu weer wachten tot ik kan gaan testen. Mijn temp schommelt als een idioot en ik snap er niks van, het is echt geen gezicht. Ik zie dat het voor een aantal van julllie weer heel spannend gaat worden dus ik duim weer vollop. Gr.
Dat tempen is funest voor je gemoedstoestand hoor! Ik hoopte wel op een dipje maar dan moet het wel een flinke dip zijn, halve graad ofzo..(zit allemaal tusen m'n oren hoor) Dit is een dipje van niks... Het is dat ik een paar temp.grafiekjes aan mijn ha wil laten zien, maar anders had ik het niet gedaan.Veel te stressy allemaal! Hebben jullie dit nou ook?
nee ik eigenlijk niet.. ik hou gewoon voor ogen dat ik helemaal niks behalve mijn ei uit mijn kaartje kan halen.
Ik ervaar het tempen niet als stressy, maar ik heb dan ook wel een hele regelmatige cyclus. Ik temp alleen om zeker te weten dat ik een ei heb en....toen ik zwanger was wist ik dat ook meteen op dag 12 (vanwegen de hoge temp), da's ook wel leuk! Ik kan me voorstellen dat als je een hele onregelmatige of lange cyclus hebt het soms wel een slopend is dat tempen...
hallo lieve allemaal, eindelijk kom ik ook weer eens om het hoekje gluren. Sjonge wat had ik het druk sinds vorige vrijdag. AUB a.s. weekend geen herhaling. Gelukkig geen kinderen want zitten dan midden in de goede klusfase... hihihihi... Ik lees vanaf vandaag weer regelmatig mee hoor: @roses: aaaaaahh.... dat is hopelijk alleen een innesteldip hoor. @butterfly: en nou nog meer omhoog, heb je lekker je ei gehad.... voor alle zekerheid nog even klussen vanaaf? @steffi: mmhh... ik zou gewoon maar afwachten. Spotting is nog geen ongi, dus in mijn opinie gaat het nog alle kanten op. Je stijgt netjes in lijn hoor. @zanoni: ALVAST GEFELICITEERD MEID. Ik zei het toch!!!!!!! Streep is streep hé!! 8) @jackie: da's wel een hele korte ongi..... ben benieuwd hoe je kaartje verder gaat verlopen. @mamafleur: netjes omhoog houden nu die temp hé!! @smurfin: wooooooow, dat noem ik nog eens een innesteldip... wat vlieg jij lekker omhoog!! @Jacycey: dat ziet er ook bijzonder mooi uit!! Uhhhh, je valt toch niet letterlijk in herhaling nu hé???!!!!! Wat een nare berichten heb je momenteel. Even een dikke knuf van hier: HUG HUG @katootje: oh je....... omhoog..... pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff (hoop dat die warmtebron nog op tijd aankomt!!!). Mijn vingers zijn viervoudig gekruist en mijn duimen draaien overuren! @sterrekind: ik denk dat je NOD over 2 dagen is. Dan zit je op 14 dagen na je eisprong.... Zou dat reeel zijn (hoe schrijf je dat woord trouwens)? @carmen: dat ziet er uit als een perfecte innesteling. Wat een mooie constante lijn heb jij trouwens op DPO... Morgen ga je weer lekker omhoog.. Hier nog een warm briesje. pfffhhhhpffffhhhh. Ik temp omdat ik anders geen flauwe notie heb van mijn eisprong. En ik heb ze aan mijn ha laten zien en die kon feilloos peilen hoe het zat. Hij zag zelfs in de eerste cyclus een fout van FF... hihihihi, heb die gelijk maar goed gezet. hihihi... Ik voel me er eigenlijk niet gestresst onder. @twinny: je zit nog aan de goede kant van de streep. Morgen weer omhoog hoor!!!!! BLAAAAHAAAAHAAAHAAAAAASSSSS. En even een portie opbeursterretjes naar jou!! Hier gewoon voor de lol eens mijn kaartje. Als het zo is als in de vorige cycli, dan heb ik morgen een mega daling hihihihihi... Is al 5 cycli zo, dat ik op dag 8 na ongi ineens een halve tot een graad daal.
oh hee ingie miste je al. Dit weekend hebben wij een klus weekend meis zal aan je denken haha. Viel jou kosmo ei nou ook dit weekend me je ei? Bij mij wel he....dus extra lief zijn voor elkaar dit weekend
Hi ladies, Zoals jullie mss nog weten heb ik 2 wkn geleden wederom een MK gehad. Lichamelijk gaat het goed met met, emotioneel...nog vaak een drama. Maar goed, ik ben weer gaan tempen en ik hoopte erop dat het een beetje hetzelfde zou lopen als de vorige keer maar het ziet er naar uit dat dat niet het geval zal zijn. In het weekenden is het me niet gelukt om tijdig te tempen maar vanaf aankomend weekend zet ik toch maar weer mijn wekkertje Ik heb nog niet alles bij gelezen maar ik las wel al snel dat er 1 zwanger ...GEFELICITEERD ! Maar goed hierbij mijn kaartje....Mijn temp wisselt onwijs dat heb ik niet eerder gehad. Als ik mijn vorige kaartje bekijk zou ik morgen mijn vruchtbare dag moeten hebben en overmorgen mijn eisprong...maar ja dat zit er dus niet in denk ik. Vorige keer was mijn gem. temp ook 36.5 en nu hoger?! Ik vraag me af of ik deze maand uberhaubt een eisprong krijg.... Groetjes Silla
Ha jackie..... helaas valt mijn kosmo ei ergens begin november (ik dacht de 5e of 6e...) dus precies een week na mijn 'gewone' eitje... snif snif... vorige cyclus viel het alletwee op mijn verjaardag 8) Maar ja, het had niet mogen baten.... Wij ook klusweekend... hihih jij ook randjesfietsen? En heeeeeeeeel lief zijn... Ga aardbeitjes kopen en allerlei lekkere dingetjes. Kan hubbie momenteel wel opvreten zo lief is ie..... Dat ga ik dan ook bijna letterlijk a.s. weekend doen (hihi) 8) 8)
Ik heb trouwens ook een kaartje op FF gevonden wat na het ei heel veel op de mijne lijkt: Het groene lijntje is de mijne, en die blauwe is van de ander, zij is zwanger.