hoi, bedankt voor jullie snelle reacties! Ik hoop dat het inderdaad zo is, ben nog niet zo lang met de pil gestopt en dan zou ik toch in een redelijk ritme zitten. Nou meiden iig geval allemaal nog even succes gewenst met het klussen ed. groetjes
Pfff durfde nu pas weer het kaartje onder ogen te komen had echt een mega dip (inclusief temp) vanmorgen Adine, mooie foto van je test, waar had je die test gekocht ? Ingrid, spannend of je ei gaat komen Sylvia, jij dus ook een daling net als ik ik blaas hem voor jou wle even omhoog Mama van Tygo, voor jou ook spannendn zo te zien Dolfijn, mooie temp hoor Me2, hoop dat je snel je kruis hebt Monique, wat een verhaal van dat ziekenhuis. Je weet nu wle dat je ei idd is geweest en die SLT zal de volgende keer vast beter uitpakken Nina, wauw mooi lijstje, ik herken je gedachte van het zal wel weer niet heel erg
Lieve meiden! Ik weet het: ik zou pas vrijdag gaan testen! maar dan lees ik toch veel over dames die 4 dagen voor hun NOD testen..Ik ben nu ook 4 dagen voor mn NOD.. En opeens neem ik dat besluit: Ik ga gewoon ook nu al testen....Ik heb testen genoeg, heb er echt veel! Ik gebruik nu eerst de Romed testen. heb er slechte dingen over gelezen maar bij mij gaven ze bij mn vorige zwangerschap terecht posi aan. Ik had eerst zw testen na MN MK gebruikt om te kijekn of ze al Nega aangaven...dat was het geval! Alleen met Romed testen had ik dit niet uitgeprobeerd, vergeten. Dus ik zaterdag expres Romed gebruik. Hij gaf een heeel licht streepje aan. Dus ik dacht: nou, bij deze Romed zal het toch nog van d MK zijn of gewoon niet goed, omdat je vaak leest dat ie onterecht posi aangeft. maar oke, ik kon me net dus niet bedwingen en dacht: ach, ik doe gewoon nog een Romed test, kijken of het streepje donkerder is geworden. Want als ie donkerder is geworden zal het wel een goed teken moeten zijn toch, kan toch niet vanzelf donkerder worden? En! Hij is donkerder....! Weet nu niet goed wat ik moet denken hoor, denk nog niet dat ik zwanger ben, maar toch: streepje kan toch niet donkerder worden? daar heb ik ook nog nooit iets over gelezen dat iemand niet zwanger was en dat zo'n Romed dan ook na paar dagen echt donkerder werd... Ik vind het super spannend nu.. Wat denken jullie? Zie mn foto in mn album! Liefs Sylvia
Even nog een vraagje; Een hoge temp zegt nu nog niks toch. Pas als je normaal je NOD zou hebben en de temp blijft hoog dan pas kan het iets betekenen toch?
Sylvia je bent gewoon super zwanger gefeliciteerd. Waar heb je die testen gekocht ? Melanie, het hangt idd van je basis temp af maar bij jou is hij best mooi hoog dus je hebt gewoon vast en zeker je eig gehad
Heej mensen..ben al een tijdje aan het meelezen met dit topic.. Ga nu toch ook maar ns mijn kaartje neerzetten..aangezien ik er niet wijzer van word. @alle zwanger, gefeliciflapstaard!! @natasja... blijf voor je duimen! @mj/katootje/nina/mama v Tygo ziet er mooi uit dames! [/url][/img] ff kijken of ik het goed gedaan heb.. maarre mn vorige cyclus was dus 104 (mbv primolut) enne ben pas bij dag..30 ofzoiets..(kan het exacte wel uitrekenen) begonnen met tempen. De eerste dagen dat ik ging tempen was: 38.9/38.0/38.6/38.4, maar die heb ik er nie bij opgeschreven. was niet ziek,voelde me ook niet ziek,maar miss toch iets onder de leden ofzo.[/b]
Adine, ik kan ze op deze site nergens vinden eigenlijk Melanie, goed dat het is gelukt en we spreken elkaar vast nog wel als je hier regelmatig komt kijken Wendy, ik kan er nog niet heel erg veel van maken want dan moet je wat langer tempen eigenlijk maar je zou nu best eens opweg kunnen zijn naar een ei . Heb je zelf een idee waar je je in de cyclus kan bevinden ?
@Sylvia bij die onderste test zie ik je streep super goed!Hoera nog een zwangere hier!wat een vruchtbare maand
Ja, het lijkt er sterk op dat dit een vruchtbare maand is ja Die onderste is dus van vandaag Ik laat het weten als ik die andere test nog heb gedaan, als andere test ook posi i, dan ben ik helemaal overtuigd Liefs Sylvia
Steffie en Sylvia van harte! Katootje.. pppffff wat ziet dat er goed uit! en voor mezelf ben echt niet zwanger. vandaag weer een treetje lager op de temp kaart.. Nog steeds geen bruin, maar daar heb ik een logische verklaring voor, ik heb deze maand HSG gehad, die heeft dus alles schoon gespoeld, als ik er van uit ga dat spotting oud bloed is van de vorige cyclus. nog al wiedes dat ik niks krijg. blijf buikpijn houden (nou ja pijn is een heel groot woord!) en steekjes.. we wachten weer braaf af (mijn tempjes zijn volgens mij ook wat hoger omdat ik wat vroeger temp) groetjes