Hoi Smurfin, ik blijf toch hoop houden voor jou zolang die temp niet rigoreus gedaald is. Ik heb best wel een goede nacht gehad. IK was vanmorgen om 6 uur al wakker, maar heb me toen nog even omgedraaid en verder geslapen tot 7 uur vanmorgen. Bij het tempen zag ik dat mijn temp rigoreus gedaald was, betekend dat dat mijn ei al gesprongen is of dat bijna gaat gebeuren ? Wel heb ik nog steeds een krampgevoel in mijn liezen, maar met mijn buikje gaat het momenteel weer een beetje beter. Groetjes, Astrid
Ik zag net dat ik 'm nog verkeerd ingevuld had ook Astrid, ik had 'm op 36,8 gezet, maar het was toc echt 36,7, helaas... Je ei springt een dag voor je steiging, dus als je temp morgen omhoog gaat, dan zal vandaag je eitje gesprongen zijn. Jammer dat je dat pas ech goed achteraf kan bepalen hè? Gelukkig maar dat je je weer een beetje beterder voelt!
smurfin ik hoop dat je temp. weer omhoog gaat. dag 11 heb ik geen ei gevoelt nu wel, dus temp. zou omhoog moeten. dit is de eerste keer dat ik temp. ik heb altijd elke maand pijn rond dag 14/15.
Dan denk ik dat FF je kruis nog wel gaat verzetten hoor. Morgen zal ie omhoog gaan en waarschijnlijk meer in de buurt komen van die 36,8.
kirby gefeliciteerd meid oktober is een erg vruchtbare maand zeg jeetje nou hier mijn kaartje met kruis maar deze is niet goed hoor. Ik heb me ei op dag 11 gehad en als ik morgen al invul met dezelfde temp als vandaag verschuift hij hem netjes naar dag 11
Hey meiden, Bedankt hoor allemaal! Ik zat op 15DPO en heb getest met een test van Carrefour (QUID) en ik kree g onmiddelijk een dikke vette roze streep! Liefs Kirby
Hey Meiden, Twinny,Steffie, Adina, Sylvia en KIrby allemaal GEFELICITEERD! Ik kom misschien terug, gister naar het ziekenhuis geweest en ze kon helemaal niks vinden dus misschien is het nog te klein of een buiten baarmoederlijkezwangerschap. Vandaag om 4 uur krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek en dan weten we meer. Het is heel raar maar een dag naar mijn positieve test heb ik steeds het gevoel gehad dat het niet goed zat en zal ik toch gelijk hebben.
kirby GEFELICITEERD leanne1985 je temp zal waarschijnlijk nog wel dalen en dan weer stijgen rond dag 16.
@Kirby van harte gefeliciteerd! @Sterrenkind, jeetje wat een spanning voor je ..ik duim heel hard dat de uitslag van het bloed vandaag goed is. Mirre doet zoals jullie weten deze ronde ff niet mee, maar wil alleen vandaag even m'n kaartje plaatsen omdat ik van FF een goed en vet kruis heb gehad! Exact op de dag dat ik een positieve ovu test had afgelopen zaterdag. Voelt goed...1 test gedaan gevoelsmatig, maar had alleen waterige afscheiding en gelijk een smiley (zo is Mirre zuinig bezig, 1 test per ronde). Iets na 00.00 uur voelde ik m'n eisprong (steken) en ja hoor Mirre leert haar lichaam steeds beter kennen en ter bevestiging deze temp.kaartjes erg fijn. Vruchtbaar slijm waar je draden van kan trekken heb ik niet gezien..zo zie je maar als je alleen daarvanuit gaat dat je de boot wel eens kan missen, terwijl vorige ronde ik het slijm wel duidelijk zag. M'n ei is weer wat vroeger gekomen...erg fijn! Voor mij een teken dat m'n lichaam weer oke geworden is na de mk in juli. Nu zit Mirre op de wachtbank
Jaaaaaaaaaaaaaa, ik zie het ook! Je hebt positief getest! Van harte ...jeetje meid dat is super... Heb je symptomen? Raak geschoten van 1 inseminatie? Vertel vertel..
Inderdaad raak van een keer! Niet te geloven toch? Symptomen: opgezette buik, ook het gevoel dat er een bal in zit. En wel wat misselijk. Rustig opstaan dus. JIPPIE!
Fantastisch toch! Ik ga ook steeds meer geloven dat het amper uitmaakt of je het iedere dag/elke dag etc doet. Zo kan het ook (zie Ninetje en nu jij!) WOW! Ik ben erg blij voor je.