Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Katootje en Kirby, van harte gefeliciteerd meiden!
    Hier heb ik nu al 2 dagen bruine afscheiding en temp. is verder gekelderd.Had eigenlijk verwacht dat ik vandaag mijn banner kon aanpassen, maar ziet er naar uit dat ik tot morgen moet wachten.
    Waardeloos dit, 2 dagen bruine afscheiding...

2. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Katootje GEFELICITEERD!
    Dit is wel een hele goeie maand.

3. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @Twinny,Steffie, Adina, Sylvia, Kirby en Katootje, super gefeliciteerd! Het is jullie allemaal gegund!
    Super katootje dat het met 1 inseminatie gelukt is! Hoef je dat niet meer te doen, ben zo blij voor je! Wat zei je man er van?

4. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Er is nog niet veel op te zien, maar het begin is er weer!

5. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Mannetje is erg blij. Hij zal me gaan verwennen tot het me de strot uitkomt heeft ie toegezegd. Ik ben bang voor hem dat dat wel eens errug lang kan gaan duren. :)

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    hahahaha :)
    Heerlijk, laat hem je maar lekker verwennen! en geniet er lekker van!

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Katootje....wat een mooi kadootje ;) GEFELICITEERD MEIS !

Ladies,

Ik weet niet hoor maar ik ben het spoor bijster....
    Ik weet gewoon 100% zeker dat ik (ergens) tussen dg 19 - 21 een eisprong gehad heb. Sinds die dgn had in nl. geweldige :( ongikrampen. Daarna een lichte steek aan de rechterzijde van mijn BM of eierstok.
    Echter mijn temp. kaart laat nog steeds geen kruis zien en mijn temp. over het algemeen is raar.
    (Kan geen kaartje plaatsen ik zit op het werk)

Staatje gebaseerd op cyclusdgn.
    Dag 17 36.4
    Dag 18 36.5
    Dag 19 36.5
    Dag 20 36.6
    Dag 21 36.6
    Dag 22 36.8 ?
    Dag 23 36.6 ? (= vandaag)
    Gezien ik niet kon geloven dat mijn temp. vanmorgen weer gedaalt was, heb ik bijna een uur later nog es getempt (ik was al uit bed geweest)...en guess what! 36.5 ?

Nahhhh schiet mij maar lek...

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Kirby, feli meis, geweldig!

Aly, 36.7 is genoeg, pffffffffffffffff

Mammairis, die pijn in liezen hoort bij mij idd bij eisprong, aan jouw temp te zien bij jou ook ;)

Smurfin, wordt nou tijd om de andere kant weer op te gaan hoor, pfffffff

Jackie, in ieder geval een eisprong meis, nou succes met wachten

Leanne1985, hier kan nog niemand wijs uit :) volgens temp heb je ei nog niet gehad

Sterrekind, wat vertel je nou? aahh nee toch, ik duim voor je dat het vanmiddag echt positief is voor je

Mirre, fijn hoor! dat lichaam het weer netjes gaat doen en dat jij het ook begint te herkennen, vertrouwen in je lichaam is dus helemaal terug

Katootje, ik scrol na Mirre naar beneden en er komt een grote aahhhhhhhh uit mijn mond! Ben zo blij voor jullie, super gefeliciteerd!

Roses, vol goede moed op naar de volgende, succes meis

Silla, kan het niet op dag 17? dan is je temp daarna wel hoger

En nou zal ik jullie eens laten lachen.
    Kijk naar mijn kaartje:

Dus wat zouden wij als experts hierop zeggen?

Groetjes Monique

ps: ik ben dus gisteren in ziekenhuis geweest en eiblaas wat vrijdag dus te zien was, is weg.
    dus ei is gesprongen!

9. Niet meer actief

@monique27 ja hihihih dat dacht ik ook maar had wel gister en eergister van dat vruchtbare slijm zag maar waar je draden van kon trekken.....vandaar dat ik er niks meer van snap hahahaha

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Leanne,

Daarom is mijn kaartje ook zo'n leuk voorbeeld op dit moment.
    Als je naar die van mij kijkt dan zie je ook nog geen ei.

Echter zit ik sinds deze maand in de MMM en is er mijn eisprong in de gaten gehouden.
    Zelf ken ik mijn lichaam na een jaartje ook wel, dus dacht zelf dat zondag mijn ei is gesprongen.
    Gisterochtend bevestigde de arts dit.
    En wat doet mijn temp? lekker eigenwijs.

Dus vertrouw op je eigen lichaam zou ik zeggen, jouw temp en ook die van mij zal nog wel stijgen, de dag van eisprong zal dan misschien niet helemaal kloppen, maar daar lig ik niet wakker van, jij wel?

Groetjes Monique

11. Niet meer actief

@Monique nee hoor ik ook niet nou ja tenzij we aan de klus zijn hahahahahahsucces met wachten ik blaas en duim voor je

12. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    WOW Katootje! VAn harte! Wat is het jullie gegund!
    Sterrekind: het is nog veel te vroeg om iets te zien joh! Ik duim dat de uitslagen goed zijn vandaag!

Er zijn zoveel zwangeren deze maand, ongelooflijk! Minder kans voor ons wachtenden dus statistisch gezien :)

en hoe is het met NAtasja?

13. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Katootje GEFELICITEERD!

sterrekind wat naar, maar wacht even af
    heeft Natasja al nieuws?

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wow katootje! wat goed! GEFELICITEERD! Ga er lekker van genieten!

en natasja, hoe is het met jou?

me2 - Ik duim voor je dat je deze maand weer mee mag!

15. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    GEFELICITEERD katootje !
    monique temp moet oficieel 0.3 graden stijgen ? nu maar duimen dat je eitje bevrucht word, nu die gesprongen is, jullie hebben in ieder geval goed geklust.

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    dank Meliske! Ik hoop het ook. Helaas kan ikniet meer mee terug naar April mama's, maar Juli mama's zou ook zeer welkom zijn!

17. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedemorgen (oh je alweer bijna middag) meiden...

ff bijlezen hoor (ik lees alleen nog vanaf de dag zelf mee, heb het te druk op mijn werk):
    @kirby: mocht ik het nog niet gedaan hebben..... Van harte gefeliciteerd!!!
    @mammairis: dat had ik gisteren de hele dag. gisteravond werd het erger en vanmorgen was het alweer een stukje minder... pfff maar niet aangenaam zeg (kreeg er ook rugpijn bij). mooi kaartje en dik op weg naar je ei denk ik!
    @mamafleur: verkoudheidje opgepikt???? balen... hier komen wat gezonde vitalemientjes jouw kant op ... ppfffff pfffff
    @aly: dat begint er al op te lijken meis!!!!
    @smurfin: zolang je niks voelt meis (kwa ongi enzo) dan heb ik heeeeeele goede hoop, want je zit nog aardig boven die lijn hoor.
    @jackie: hahaha, bij jou ook al meis.. .bij mij zette FF kruis ook eerst verkeerd.
    @leanne: als je die piek een paar dagen geleden niet gehad had, zou ik nu haast zeggen, dat je nu je ei hebt gehad... maar kan er even nog geen wijs uit... sorry..
    @sterrekind: sjeetje meis..... is het wel heel zeker??? pfffff ik ga toch duimen draaien hoor...
    @mirre: woow meid... super!!! lekker dik kruis.... ben wel jaloers hoor.. jij maar 1 test nodig... ik gelijk 5.... hihihi.... mijn duimen draaien ook weer voor jou hoor!
    @KARIN: MEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIID: GEFELICITEERD. OH WAT SUPER. IK KRIJG KIPPEVEL!!!! PROFICIAT!!! WOW... IK WEET NIET WAT IK MOET ZEGGEN>... FANTASTISCH!!!!! Ook aan je man hé!! En laat je maar lekker verwennen hoor!!!
    @Carmen: succes lieverd.... nog even geduldig afwachten..... maar dan kan je er weer helemaal voor gaan..
    @roses: veelsucces..... zo beginne we toch allemaal in de nieuwe ronde?
    @silla: ik denk net als monique, dat je hem misschien toch op dag 17 hebt gehad???
    @monique: ik denk dat FF over een paar daagjes een mega kruis zet. alleen wat raar dat jij zo'n hoge stijging en dan ineens weer een daling hebt terwijl je ei al gesprongen is??????? :confused:

De buik/zijpijn gisteren was dus mijn ei..... ik wilde eigenlijk voor de lol gisterenavond nog een ovu test doen, maar heb toch maar tot vanmorgen gewacht. En ziedaar....de smiley was aanwezig! heerlijk. Deze maand zelfs 2 dagen vroeger als de vorige keren...... Heb dus nu genoeg luteale fase over! hihihi.... Ingie gaat naar de wachtbank....
    (toch nog ff klussen vanavond?)

Dikke knuf aan jullie allemaal

18. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Kirby en Katootje gefeliciteerd! Supernieuws.

En Natasja?

Sterrekind ik hoop dat allles goed is.

De rest, sterkte met klussen of wachten.

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Ingiemoppie & Monique,
    Als ik idd op de 17 mijn ei gehad zou hebben dan hebben niet echt tijdig geklust. Maar dan blijkt maar weer dat mijn lijf abnormaal ;) is. Want ik had volgens mij pas op dag 20 ofzo rekbaar slijm en mijn krampjes begonnen op dg 19 en ik heb tot op heden nog steeds een beetje krampjes aan de rechterzijde?
    Het zal wel door de MK komen denk ik...
    Maarja stiekum zou ik het toch wel leuk vinden als ik gelijk weer zwanger was. Mss December...zie pendels (en mijn gevoel zegt dat eigenlijk ook [-o< )

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Yesssssssssssssssssssssssssssssss! Katootje, ik ben echt superblij voor jullie! :D
    En laat je mannetje je maar heerlijk verwennen hoor,...nu is hij aan de beurt... :)

(en wat hoop ik dat ik je mag volgen meis..... :rolleyes: )

Deel Deze Pagina