hallo meiden Kirby: van harte meid, helemaal te gek...... Katootje: o wat fijn voor jullie, ben zo blij.....gelukkig heb je het maar 1x hoeven te doen, heerlijk, geniet maar lekker van de verwennerij! ALle andere nieuwe zwangere ( wat zijn het er veel deze maand) heel veel geniet plezier van jullie kwaaltjes en zwangerschap..... MOnique: vreemd dat je temp. daalt als je ei weg is...ben benieuwd wat ie morgen doet.... Zag een paar mooie kruizen, welkom op de wachtbank en veel succes.... Hier alles nog vreemd en onwennig, vind het o zo spannend of het allemaal goed gaat. Heb boel steekjes, krampjes, trekjes etc etc. maar ben er natuurlijk al maanden op gefixeerd wat er in mijn onderbuik speelt! Ga mijn kaartje nu op zwangere kaartjes forum plaatsen en mijn thermometer opruimen! Blijf jullie volgen hoor..... Twinny
Hier dan eindelijk nog mijn kaartje ik had vanmorgen geen tijd meer Smurfin, jammer een kleine daling maar dit zegt natuurlijk nog niks. Ik blaas nog even jou kant op. En jij dus ook elke ochtend zo nieuwschierig naar je temp Jackie, succes in de WW Leanne, misschien was je ei op dag 11 of kan dat niet ? Kirbey, bednakt voor je info Sterrekind, de kans is hele groot dat ze het gewoon nog niet kunnen zien. Wat zeiden ze in het zh ? Ik duim voor je dat het goedblijft gaan natuurlijk Mirre, wat goed een kruis en posi test succes nu in de WW Katootje, wauw meid wat gewledig he van 1 inseminatie. Het is jullie heel erg gegund en laat het maar een mooi wondertje worden meid. Carmen, je temp wel omlaag maar zoalng de duivels er niet zijn zegt dit nog niks. Monique, Ja wel gek dat die temp nu niet omhoog was gegaan zo zie je maar. Maar morgen gaat hij vast ineesn omhoog let maar op Me2, ja statistisch gezien is er weinig hoop meer voor mij Ingie, bedankt voor je lekkere vitamientjes en wat goed dat je test positief was Silla, ja het is wle wat onduidelijk maar had je de andere dagen er voor ook getempt ? Twinny, waar ga je dat kaartje plaatsen dan ? Stop die thermometer maar lekker ver weg en ga er van genieten meid
ja echt goed! en wat voor een steiging..hup... mijn temp was vanochtend 0.1 lager, dus FF heeft mijn ei 1 dag opgeschoven naar dag 15 ipv 14... ach ja... op de wachtbank zaten we toch al...
@mamafleur ja het zou kunnen iig ik snap er nu officieel niks meer van hahaha.Vorige maand had ik ineens mijn kruis op dag 25 en mijn temp bleef ruim boven de 37 maar helaas waren de duivels er toch gekomen.Nu zit ik in een schommelbootje.Ik blijf voor jou duimen en blazen dat ie zo mooi hoog blijft
Ja hij was weer behoorlijk hoog. Het kan echter zijn dat de temp van gisteren gewoon niet klopt door het rare slapen, huilbui en dat het extreem vroeg was nml 3 uur. Ik weet het gewoon niet echt meer want ben nu ook wat ziekjes dus misshcien is hij daarom zo hoog nu. Gekke is dat ik opeens ook helemaal niet zwanger wil zijn alleen ik wil wel graag duidelijkheid Leanne, gezellig in zo´n schommelbootje daar wordt je toch accuut misselijk van Lijkt me mooi als dat dan weer op een zwangerschap gaat duiden straks. Ik duim voor je Twinny, is dat hier ook op het forum ? Marloes, succes in de ww Ingie, hahahahah ik moet altijd lachen om jou berichtjes
ja hoor mama fleur. Gewoon naar home en dan temperatuurkaartjes en dan temperatuurkaartjes zwangeren Twinny
Kirby en Katootje van harte gefeliciteerd meiden. En tja het zal niet echt als een verrassing voor jullie zijn na mijn temperatuurkaartje als ik zeg dat ik ook zwanger ben Weet gewoon niet of ik moet lachen of huilen, zal even kort uitleggen ik zou deze maand mijn 2de iui krijgen, maar mijn eitjes (5 stuks ) groeiden niet dus ze cancelde deze maand en zie hier we hebben het zelf gedaan Nu alleen nog afwachten hoeveel het er zijn en of het na 4 miskramen wel goed gaat.
@Mama van Tygo Van harte gefeliciteerd hoor! En wat ziet m'n blote oog de pendel van Sonja Nov helemaal goed bij jou! Sonja mag ik ook
Heb je al getest? Volgens mij heb ik iets gemist hier. Nou, als je zwanger bent, van harte gefeliciteerd! Is hartstikke mooi, als je de IUI niet nodig hebt. Maar dan is het dus inderdaad spannend of het een eenling of een meerling wordt. Groetjes, Jaycey
Mama van Tygo!Van harte gefeliciteerd! Hier zijn de duvels officieel gekomen.Ik heb gisteravond een gesprek met mijn vriend gehad en als het in januari nog niet raak is gaan we naar de huisarts toe. Ik ga nu ronde 10 in en ik vind dat het allemaal wel erg lang gaat duren.Zeker aangezien ik 8 jr geleden ook een maand of 9 zonder de pil geklust heb, zonder resultaat. Ik maak me nu best zorgen..
Dank jullie wel. Jacey mijn testen staan in mijn album, ze zijn vaag, maar 3 verschillende merken zullen niet liegen toch?
Hoi, ik heb net even gekeken naar je testen. Ze zijn inderdaad een beetje vaag, maar goed, dat maakt niet uit. Streep = streep = zwanger. Nogmaals van harte gefeliciteerd. Hoe gaat het nu verder? Krijg je binnenkort een echo? En wanneer zouden ze dan kunnen zien of het een meerling wordt?
Ik denk dat ik rond 7 weken een echo krijg Jacey, denk dat ze dan al kunnen zien hoeveel hartjes, of zakjes :-k
Ach CArmen: wat balen meisje...goede beslissing om naar de HA te gaan in jan. Ook gefeliciteerd MAma van Tygo!
hoi mama van tygo he wat ontzettend fijn zeg. MAg ik vragen waarom je zo vroeg een echo al krijgt? Is natuurlijk wel hardstikke fijn..... Nou meid geniet er maar lekker van Twinny