Ik ga ook voor de positieve test van Natasja van morgen! Hoe meer er naar de overkant gaan, des te meer kans voor ons volgende maand!
Nou voor mij hetzelfde. Die teleurstelling van een miskraam met 9 weken kan ik ook niet meer aan. Ik ben pas blij als ik dat beebje voel en ik weet dat het gezond is (zo rond 20 weken zwanger dus ) Een positieve test zegt mij vrij weinig meer, helaas.
eindelijk mijn kaartje kunnen verkleinen ... eitje is een dag verschoven, dus net als gisteren zit ik op dag 3 na ei.. wachten dus mamavan.... Van harte gefeliciteerd!
Goedenavond dames! Zoals ik gisteren al liet weten ben ik waarschijnlijk zwanger, maar helemaal zeker weten doe ik het nog niet....Bijna iedereen zegt dat ik gewoon echt zwanger ben maar kan het nog niet zo geloven. vanochtend was mn temp 37,1! Zo hoog is ie de hele maand niet geweest...dus dat is toch ook wel een teken lijkt me....zit nu op dpo 12... Maar ik ga morgenochtend weer testen Wil 2 posi testen van 2 merken hebben, dan geloof ik het pas dat bericht heb ik gisteren hier op NOD forum geplaatst, de foto's staan in mn album..(voor uitkeg zie dus mn bericht van gisteren) Liefs Sylvia Vind het nog spannender worden!
Wauw katootje.. Dit is toch helemaal onvoorstelbaar geweldig fantastisch. Woorden schieten te kort maar deze keer ben ik daar heel blij om. HarTeLijK GefEliCitEErd! (wat heerlijk om dat deze keer aan jou te mogen zeggen!) Nou Natas nog.. (en ikzelf natuurlijk) en daarna iedereen!
Hé Natasja laat je kaartje eens zien. 't Ziet er vast goed uit als je temp nu weer hoger is. Wat zeg ff van je kaartje?
komtie dan Berbel (zit aan de hoge kant om dat ik vroeg in de morgen temp (ik word de laatste tijd steevast rond half 4 wakker) FF zegt er niks over eigenlijk.. hij heeft ook de triphasic weggehaald.
He Natasja, Het ging hier van de week toch over je sok? Hoop dat je een klein maatje heb, wordt morgen een taai hapje Kijk gewoon wat je gevoel zegt meis, wij zitten hier klaar voor jou, wat je ook gaat doen en wat de uitslag ook zal zijn. Groetjes Monique
Natasja je kaartje ziet er SUPER uit dit kan toch niet meer mis gaan! Ben erg benieuwd naar de test! En zoals monique al zei we zitten klaar voor je wat de uitslag ook mag zijn!(mooi gesproken(getypt) monique) Dikke knuff voor jullie alle Liefs Pearly
Tjonge ik lees nog steeds stiekem mee met jullie, en nu moet ik ff een note droppen. Twinny...nogmaals gefeliciteerdt Mamavantygo....Ook jij van harte katootje...ook jij last but not least, ook van harte...... en natasssssssssssssssssssssss, ojee, ik vanmorgen gelijk komen kieken naar jou, hou je de spanning nog langer op, hahahahahha en dan die sok........... hoop dat je er een meet een heleboel gaten heb, scheelt weer Ik kom morgen gelijk weer kijken wat vooral jij te melden heb, ik duim me suffffffffffffffffffffffffffffffff. voor de ladies met de duvels.............. ik hou een plekje warm, hopelijk komen julie er snel bij. voor u die op de wachtbank zit........*duim*duim*duim* tot morgen
Spannend hoor Natas. Het is een prachtig kaartje. Als ik vroeg temp heb ik eerder een lage temp dan hoog. Ik hoop gewoon dat het raak is. Sterkte meid
hallo lieve schattekes van me... zit ik de hele dag te posten op mijn werk, kom ik thuis, na het eten WHAM............. PAGINA's om bij te lezen. heeeeeerlijk.... monique: je schrijft wat ik wilde zeggen Whatever you do, Natasj, we are here to support you..... in any way..... p.s. wat een heel mooi kaartje heb je.. zoveel dingen gelezen... mama van tygo... gefeliciteerd Sylvia: Jij ook gefeliciteerd meis...... test jij morgen ook nog een keer mama van tygo? hier is eisprong vandaag..... zowel op kaartje als op banner hahaha, kan niet misgaan. vanavond nog maar lekker laten verwennen. hubbie is zo lief.... leest mijn ff kaartjes elke avond... vraagt naar nieuwtjes op de site.... (ja katootje, hij vind het ook super en feliciteerd jullie ook! en natuurlijk alle anderen ook!)
Wauaaaaaaaaaawww wat gebeurt er allemaal! alleerst alle zwangeren onwijs gefeliciteerd... jullie verdienen het echt allemaal! Natasja ook ik heb vandaag temp verhoging gehad naar 37.1 en durf echt niet te testen......ik duim voor je dikke kus allemaal! nina