Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Duimt hier heel stilletjes mee voor Natas...het word nu echt tijd meis...en volgens mij zijn de goden goed gezind met je....dat kaartje ziet er wel heel erg goed uit!

Ik duim op mn aller hardst!

Knuf Nies

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Dat zou gaaf zijn Natasja!
    Ook ik leef met je mee, het is je echt gegund. :whistle:

3. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Mama van Tygo en Katootje, Gefeliciteerd!
    Lekker van je zwangerschap gaan genieten!

Natasja, Ik zit hier heel hard te duimen, jij moet gewoon mee naar de juli mamma's!

4. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Goedemorgen allemaal. Hier de temp weer ietsje lager maar tochnog wel boven de lijn. Zou het een begin zijn van het einde of toch niet ? Ik heb eigenlijk nog steeds een beetje het gevoel dat het komt door mijn beetje ziek zijn dus ik heb eigenlijk weinig hoop. Heb ook nog steeds last van mijn buik en denk toch dat die cystes door aan het groeien zijn. Misschien toch de ha nog maar eens bellen vrijdag ofzo als het aan blijft houden.

Testen zou ik zelf ook pas later doen. Ik heb ook al zo vaak testen gedaan waar uiteindelijk niks op te zien was. Met zo´n lange cyclus weet je immers nooit waar je aan toe bent. Een kaartje als deze heb ik echter nog niet vaak bij me gezieb :( Van een zwangerschap genieten gaat bij mij ook niet eenvoudig omdat ik ook een kindje ben verloren en mk heb gehad en de zwangerschappen verliepen verre van vlekkeloos. Als ik er zo bij nadenken en mijn gevoel van gisterenavond volg dan wil ik misschien niet eens weer zwanger worden (pf wat ben ik een lastig persoon met dubbele gevoelens :oops: )

Natasja, jij gaat vast en zeker positief testen maar kan me goed voorstellen dat je even wacht al geef je jezelf heel veel duidelijkheid als je gewoon test vandaag. Ik duim voor je

Ingie, die gezelligheid er in brengen lukt je bij mij in iedergeval aardig Was het gezellig gisteren avond ?

Mama van Tygo, Wat goed dat je die IUI nu niet nodig hebt gehad en toch zwanger bent. Begin je het al te geloven ?

Carmen, Goed plan om in het nieuwe jaar dan naar de ha te gaan maar het is vast niet nodig want in nov ga jij gewoon zwanger worden ik blaas even extra jou kant op

Sylvia, En heb je weer getest ? Je streepjes zie ik toch echt wel hoor dus je bent gewoon zwanger

Nina, jij dus ook een hoge temp, spannend

5. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    goede morgen,
    nathasja spannend ik duim voor je dat je zwanger ma zijn deze keer.
    ik heb een vraag voor de temp. experts. mijn kaart en temp geven aan dat ik dag 11 mijn ei heb gehad, maar ik weet 100 procent zeker dat ik hem gister heb gehad[ hele dag steken en veel slijm]. wat houd dit in ? dan zat dit ook wel een reden zijn dat ik niet zwanger wordt, we hebben handmatig zaad ingespoten, maarja dat zal wel geen zin gehad hebben[onvruchtbare eieren?]

6. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    waarom zou je ei gisteren niet goed zijn geweest ? je kan best een ei hebben op dag 16 en FF weet je spong ook niet zeker aangezien het een stippellijn is

7. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Goedemorgen meiden!

Vandaag is mijn temp weer gestegen maar FF geeft nog geen kruis terwijl ik toch denk dat ik mijn ei gisteren gehad heb :( .

Hier dan mijn tempkaartje.

Groetjes, Astrid

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    goedemorgen meiden, wat denken jullie?
    had het wel koud vanochtend. vandaag is mijn NOD, Is einnde verhaal voor mij he?

9. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    MJ24, dit hoeft absoluut niet het einde te zijn hoor het kan nog alle kanten op. Misschien morgen even aankijken en dan testen ofzo ?

mamairis, hij geeft pas een kruis als je een paar dagen boven een bep temp bent. Weet even niet hoe het zat maar anderen weten je dat vast te vertellen

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @mammairis
    FF geeft volgens mij pas een kruis na 3 temps boven die laagste, dus even geduld hebben ;)

Spannend ik ben gelijk gaan kijken of Natasja positief getest heeft, maar dat is ook nog even afwachten dus.

11. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Ja spannend he Mirre ?

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    natasja waar ben je?

13. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    natas? where are you ben benieuwd zeg

nou eidelijk dan me vette kruis :confused: zoals ik al zei op dag 11 FF heeft hem netjes verschoven maar wat een hoge temp zeg en dat terwijl het zo koud was hihi

Wat ik alleen niet snap is dat me basis temp zo hoog valt!

14. Niet meer actief

MJ24:hij is maar met 0.01 gr. gedaald, Ik kelderde met 0.03 graden, dus dat was duidelijk game over..Er is nog hoop hoor! PPPPPPFFFFFFF
    Mamafleur: Is begrijp heel goed dat je een beetje nega. gedachten hebt, door je mk en enzo, je dekt je zelf in om een teleurstelling te voorkomen mocht je niet zwanger zijn. Geloof mij nou maar, als jij zwanger bent schreeuw je het van blijdschap van de daken af!Ik weet hoe K*T dat wachten is, zeker als je een onreg.matige cyclus hebt en cystes, in jouw geval...
    Je moet toch proberen om kalm te blijven, heeft geen enkele zin om je helemaal druk te maken, dagen gaan er niet sneller door, jammer genoeg...
    Ik bid en duim en hoop vurig voor je dat het raak is, kun jij je lekker rustig houden, ik doe het werk voor je oke ;)

Natasja, o wat spannend meid...

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hier mijn kaartje...

Dit is voor mij best hoog zo op dag 13 DPO, meestal word ik dan al ongi.
    Bij mijn andere kaartjes gaat mijn temp eigenlijk al voor mijn ongi naar beneden. En meestal heb ik 13/14 DPO....
    Maar ja,...ik voel me een beetje misselijk/grieperig...dus daar kan ik ook verhoging door hebben. Of ik voel me zo omdat ik stiekum zwanger ben..hiihihih...
    Begin nu pas beurse boobies te krijgen, heb blauwe aderen op mijn boobies, mijn koffie smaakt me niet, ben al dagen extreem vroeg wakker...
    Maar ja, daar ga ik maar niet van uit...ben al genoeg keer teleurgesteld.
    Nog een paar daagjes. Ik reken op morgen ongi...omdat ik een vroeger eitje had.

@Natas, wat hoop ik het voor je meis...ik hoop dat je vandaag gaat testen maar ik begrijp ook heeeeeel goed waarom je het niet durft...

@mama van tygo, van harte gefeliciteerd! :D

@mj24, even afwachten nog hoor meis...misschien gaat ie toch weer omhoog?

@mamairis, FF geeft meestal pas een kruis als je 3x een hogere temp hebt gehad. Hoger dus dan de basislijn. ;)

16. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @Sandra....dat ziet er goed uit. Je gaat me achterna? Kan ik je ergens mee lokken? ;)

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Oh meid...je moest eens weten hoe erg ik dat hoop.... [-o<

Wel grappig trouwens...we hadden het er gister nog over. Jij zwanger, dan natasja ook,..en dan misschien ik ook... :D
    maar ja,...ik ben altijd de muts die ongi word....terwijl de rest zwanger blijkt... :cry:

18. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    schrale troost sandra wij zijn met je...
    Maar ik gun het je van harte meid me duimen draaien voor je

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Whaaaa Katootje! Te gek man! \:D/

Twinny, Mama van Tygo en de rest van de zwangeren; SUPER! Geniet ervan!

Natas; heb ik hard genoeg geduimd? Ik hoop het zo voor je meis!

San; ziet er goed uit. Ook voor jou draaien de duimpjes ;)

20. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Die muts heb ik ook nu pas af kunnen zetten. Zal ik eens trekken bij je...kom eens hier met je koppie. :)

Deel Deze Pagina