pffff mijn zus belde net... dikke tranen hoor.. kan het toch niet tegenhouden. Mijn neefje van 2 riep in de hoorn.. tantie ik ben je kind! hihihi is hij ook wel een beetje. moest gelijk nog harder huilen..
ow natas - wat een domper weer! flink uithuilen doet je misschien een beetje goed. sterkte en suc6 volgende ronde.
Tjee natas, wat balen van een nega test, ik blijf toch hoop houden zolang je alleen spotting heb........... *duim*duim*duim*duim*
Ah shit meis....ik had zulke goede hoop....jeetje wat een kracht moet jij hebben om hier steeds tegen aan te lopen. Ik heb respect voor je meis. En die tranen...laat ze maar lekker vloeien.. Een hele dikke knuf... Nies
nee heb bruin.. dit gaat echt over in menstruatie.. meiden echt geloof me ... Nies, lief van je.. zo voel ik me op het moment even niet.. ik weet serieus niet hoe ik nou tot feb/maart telkens verdrietig moet zijn als ik ongi word. ik voel gewoon dat het ons niet zonder hulp gaat lukken.. daar hik ik behoorlijk tegen aan.. dokters verzinnen leuke dingen maar vergeten dat er ook nog emoties aan een patient vast zitten.
Mijn hemel Natasja... wat ontzettend kl*te zeg... ik voel me helemaal schuldig dat ik je zoveel hoop had gegeven hier. Het zag er ook zo enorm mooi uit! Meid, ik wens je alle mogelijke sterkte toe die je maar nodig hebt. En weet... hier kun je altijd terecht! Groeten, Josien
voel je niet schuldig hoor! ik laat me niet zo snel iets aanpraten wist gewoon al dat het niet zo was.. mannetje wilde dat ik ging testen.. hij was er echt zenuwachtig van dit keer.. het zag er ook mooi uit... maar daarom zeg ik ook altijd.. aan de kaartjes kun je gewoon niks aflezen.. totdat je de test in handen hebt kun je niet zeggen dat het een zwangerkaartje of niet zwanger kaartje is... heb deze week prachtige kaartjes gezien... toch ook ongi geworden.. tis balen maar ze zijn echt alleen goed voor je ei..
@Natasja Heel veel sterkte meid!Zo zie je maar weer je kent je eigen lichaam toch het beste!Heel veel sterkte
Je hebt helemaal gelijk Natasja... het enige dat telt is een positieve test! Op zich probeer ik mezelf niet zomaar iets aan te laten praten. Maar deze maand heb ik echt het gevoel dat het zover is... stom hè? Maar goed, zoals al gezegd: eerst een positieve test! Hopelijk heb jij zo'n positieve test snel in je hand! Je hebt het zó verdiend! Groetjes, Josien
ik heb de rest van de berichtjes even gesplitst (over de zaadkwaliteit enz) je kun het vinden onde vruchtbaarheids behandelingen.. we gingen ineens wel erg offtopic.. sorry daarvoor
Ahhhh neee he Natas Had zo'n goed hoop dit keer....Vind het echt vreselijk sneu dat het steeds weer moet tegenvallen. Ik zou die gyn nog eens bellen om te zeggen dat je het emotioneel niet trek om nog zo lang aan te modderen en dan tevens eens aankaarten wat jij gelezen hebt. Kijken wat ie daarop dan zegt. Als hij je niet serieus neemt idd gewoon naar een ander ziekenhuis gaan! Dikke kus voor je lieffie!
hi meiden NAtas: o meid wat ontzettend vervelend, dikke knuf hoor......... Mj24: weg met die spotting, dat was niet de bedoeling..... NinaIV en San: het ziet er nog altijd goed uit, wanneer gaan jullie testen? Josien: bij mij was de temp een uurtje laten meestal 0.1 graden hoger.. in iedergeval altijd hoger...... Alle andere afwachtende meiden heel veel succes..... Twinny
@ natasja een hele dikke knuff voor jou! Echt balen joh! had het zo gehoopt voor je meid! Had ff een vraagje kan je temp dalen door medicatie? Mijn temp is mega gedaalt ik weet dus niet of dit komt door de medicatie voor mijn rug of dat mijn eitje vroeger gaat komen? hier mijn kaartje Liefs Pearly
Ik wil toch nog even mn tempkaart hier neer zetten. Ik liet maandag weten en zien dat ik een posi test had (zaterdag was die heeel licht en maandag donkerder). Gisteravond ook getest en nog steeds hetzelfde, even donker. vanochtend, 8uur later, test ik negatief? Mijn urine was wel heel erg licht. Ik heb net nog maar een test gedaan (deze allemaal van Romed) en nu zag ik weer een heel licht streepje? Deze urine was ook iets donkerder dan die van vanochtend. Heb ook maar meteen kruidvat test en andere geprobeerd en deze waren helemaal harstikke negatief... Ik zit nog wel 2 dagen voor mn NOD....I principe zou ik pas vrijdag/zaterdag of later moeten testen. Bij mn vorige zw had ik pas 2 dagen naNOD licht posi test... ben ontzettend onzeker nu en voel me er zo rot over...toch heb ik geen gevoel van ongi maar wel steekjes die voelen als bandenpijn. Ook vandaag weel erg misselijk geweest, komt met vlagen. Misselijkheid wordt per dag erger lijkt wel. ookd e blauwe aderen op mn borsten worden steeds donkerder. Liefs Sylvia
tjee sylvia, wat een rot situatie zit je nu ins........wou dat ik wat zinnigs kon zeggen........ Ppfff, ze zeggen dat de romed testen niet erg betrouwbaar zijn, weet niet precies waarom............... Als de andere merken negatief aangeven...........ik zal voor de zekerheid maar ff wachten tot het weekend en als je dan nog niet ongi bent geworden, na het weekend nog eens testen....... Heel veel sterkte en succes Twinny
Ja, daarom idd..die Romed testen ga ik nooit meer kopen nu hoor...echt niet leuk..Ik zou morgen eigenlijk ongi moeten worden maar hoop het natuurlijk niet..heb zelf niet het idee dat ik ongi ga worden.. Welke test had jij gebruikt Twinny? Enne: van harte gefeliciteerd natuurlijk he! Super joh! dat s toch altijd een mooi moment als je echt posi test, want ik zie dat je een hele mooie duidelijke test heb! (hoeveel dagen na je NOD heb je deze gedaan? en welk merk is het?) Liefs Sylvia bedankt voor je berichtje
hoi sylvia De test op de foto heb ik gister gedaan, dat is 2 dagen na NOD. Ik had al vrijdag getest, 2 dagen voor NOD en toen was ie lichter hoor..... Vrijdag, zondag en dinsdag heb ik met de midstream test van de site getest. Zondag ook nog met predictor en maandag nog met ene van de apotheek. Hoezo ik kon het niet geloven! Wens je heel veel succes Twinny