Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    maar die vou jou kan ook niet missen twinny dat is echt een vette streep

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hihi, dat zou ik ook hebben hoor :)
    Maar het is echt een mooie super duidelijke uitslag!

Liefs

Sylvia

3. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Hallo Meiden,

Ik ben er even een maandje tussenuit geweest wat tempen aangaat.
    Mijn manneke en Ik kregen 29/09/06 de sleutel van ons huisje en sinds anderhalve week wonen we nu echt samen. Daarvoor superdruk geweest met klussen in het nieuwe huis en schoonmaken etc in oude huis. Druk Druk Druk.
    We zijn er dus deze maand niet serieus mee bezig geweest en tempen heb ik al zeker niet gedaan.
    Tja, en dat had dus resultaat. :cry:

Vandaag is de spotting weer begonnen en de ongesteldheid zal wel weer doorbreken vandaag. Vanaf nu ga ik weer netjes mijn temperatuur opnemen en ik kom weer regelmatig mijn berichtjes plaatsen.

Sterkte aan alle meiden die toch weer ongesteld zijn geworden. Ik hoop dat het snel gaat lukken voor jullie (en voor mij).

Alle vrouwen (en dat zijn er deze maand superveel) die zwanger zijn. Van Harte Gefeliciteerd. Een zeer vruchtbare maand : Oktober.

Fijne dag weer allemaal.

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Sylvia: met Romed kan het voorkomen dat je positief testen terwijl je niet zwanger bent. Ik geloof zelfs dat die test alleen posi is als beide strepen even dik zijn of zoiets geks. Ik hoop van harte dat je zwanger bent, maar er schuilt natuurlijk altijd een enorm risico in het testen voor je nOD, want je kan gewoon ongi worden doordat er iets met de innesteling niet goed is gegaan...

5. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ja, dat weet ik idd...daarom was ik er ook al niet helemaal zeker van. Bij mn vorige zw waren de Romed testen wel heel goed, en klopten ze gewoon. Ik heb nu vanochtend zelfs een negatieve Romed test gehad en vanmiddag was ie weer posi? raar dus..
    Maar ik zit nog steeds 2 a 3 dagen voor mn NOD...
    Dus ik ga het nog even afwachten en niet meer testen met Romed.

Liefs

Sylvia

6. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Mijn VIP trial van FF loopt over 5 dagen af, dan krijg ik dus basis. Je kan hier verder toch ook gewoon alles mee doen?

7. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ja hoor die geeft ook alles aan.

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA, Roses geen probleem. Je krijgt alleen niet meer al die kleurtjes in de cyclus en hij telt niet af na je ei. Kijk maar bij mijn kaartje. waar het om draait is gewoon nog te gebruiken!

9. Niet meer actief

o natasja, balen meid!
    He bah, die rot.temp.kaartjes ook!Je gaat onbewust toch zitten hopen,he? IK heb me voorgenomen om dat niet mee te doen!
    Heel veel sterkte en dat deze nieuwe ronde maar snel mag verlopen!
    knuffel!

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hoi dames,

een laat kaartje van mijn kant...
    en meteen een vraag... gisteren 15 min eerder wakker en 36.2... daarna op de gewone tijd 36.5... welke moet ik nu hebben? ik heb 36.2 maar ingevuld...

Natas: jammer meid... je kent je lichaam goed...

11. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

oh mensen ik ben terug van de kreadoe.... helemaal gesloopt.... alles doet zeer... mijn handen van het knutselen... mijn voeten van het rondlopen... pffff maar goed... ik heb even teruggelezen:

Mamafleur: hihi gisteravond was supergezellig.... :D:D Maar je zit nog mooi boven de lijn met je kaartje... ik hoop alleen dat die lijn niet nog verder naar beneden gaat.
    Aly: FF zal het kruis weer veranderen, heeft ie bij mij vorige maand ook gedaan. Dus jullie hebben er goed aan gedaan met het inspuiten hoor!!!! je geeft ook nu pas de slijm aan!! ik duim voor jullie
    mammairis: ff verandert pas je kruis als je temp 3 dagen hoger is als van de dag van je eisprong..... dus het komt nog wel.....
    mj24:Ik duim dat het bij spotting gebleven is hoor!!!!
    jackie: woow. idd lekker dik kruis. maar hoge basis temp..... ik denk dat ik die ook ga krijgen. Hoe kan dat trouwens??? ben ik ook wel benieuwd naar.
    sandra: wat een stijgende lijn weer....... ik weet je wil niet nog een keer teleurgesteld worden, maar ik ga nu toch voorzichtig wat hoop voor je koesteren hoor!!!!
    katootje: hihihih veel plezier met al die hormonen!!!
    josien: jij ook weer lekkere stijging de goede kant op...
    ninaIV; ik geloof dat die ééntiende niet veel uitmaakt bij jouw lekker hoge temp meis...... ga lekker zo door en ik zie het positief in!!!!
    me2: welkom on the waiting couch!!!!
    natasja: slik.... :cry:.... brok in keel.... :cry: ... slik.... lieve lieve schat.... het kan toch niet weer zo zijn hé!!! waarom nou??? #$$%@#$%@, sorry het moest er even uit. Een hele lieve warme knuffel om je even op te beuren. wat een verschrikkelijk lief neefje heb je trouwens....
    Pearly: hoe is het meis? gaat ie een beetje vooruit met je rug? hmmm kan door beides komen hoor..... misschien dat je medicatie ervoor zorgt dat je eitje vroeger komt?? geen idee.. even afwachten dus... Dikke knuf.
    Sylvia: ik denk dat je nog steeds te vroeg hebt getest. ook al kunnen sommige testen het aan.... ik zou toch gewoon nog even tot het weekend wachten.. zolang je niet ongesteld bent is alles mogelijk.
    avalon: heeeeeey meid... leuk dat je er weer bent. hoe is het in het nieuwe huis?? heel veel succes aankomende maand!!!
    roses: ja hoor, ik gebruik ook die basis van FF.... en geen VIP trial..
    marloes: mmmm moeilijk hoor..... maar ja, de eerste temp geldt altijd zeggen we hier hé!!!

hier mijn kaartje..... vandaag weer negatieve ovu test, dus was gisteren het vruchtbaarst volgens de testen......... we gaan nu maar weer lekker op de wachtbank zitten.

12. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    He hallo ladies,

Natasch, erg jammer voor je. Zag er veelbelovend uit. Kan me voorstellen dat je je ff heel hard moest huilen. Sterkte meid. Op naar de volgende ronde....

Geldt ook voor mijzelf ben ik bang. Zit ook beetje in een dipje. Mijn temp is vanochtend gedaald. Zegt niet alles weet ik, maar voel verder ook niks bijzonders, dus ben niet zwanger denk ik.
    Dus zondag is mijn NOD, laat de :evil: :evil: :evil: maar komen, dan kunnen we snel door naar ronde 3.

Gr. Dolfijn

13. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Natas even de liefste knuffie vd wereld vr jou xxx KNuuuuuuuuuuuuuuuuffffffffffffffffffffffffffff ! xxx

14. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    hé balen Natas, het leek zo goed te gaan deze maand.
    Dikke knuff.

15. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heey meid leuk dat je het vraagt , het gaat beetje bij beetje beter gelukkig zo in de namiddag en avond gaat het best goed! In de ochtend is het nog niet veel goeds veel pijn( start problemen)

zie dat je gezellig naar de kreadoe bent geweest! Leuk joh!
    nog spulletjes gekocht?

Dikke knuff

Liefs Pearly

16. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    goedemorgen meiden, ik had vanochtend nogsteeds een temp daling, maar niks te zien.. laat die :evil: :evil: nu maar komen dan..

17. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Hallo meiden!

Hier dan weer mijn tempkaartje van vandaag!

Groetjes, Astrid

18. Niet meer actief

hier mijn kaartje van vandaag nog steeds geen kruis te bekennen.....

19. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hier even mijn kaartje,...kan het nu niet laten om toch nog even te tempen...
    Stel je voor dat dit mijn maand word.....dan heb ik geen kaartje voor in de 'zwangeren-galerij'....hhiihihih... :)

Ik ga er gewoon van uit dat ik ongi ga worden, maar al met al is dit wel erg hoog voor 14 dagen DPO... :confused:
    Zal mijn eitje een dag later zijn geweest, dan nog is 13 DPO meestal wanneer ik ongi word.
    Nog geen krampen hier, wel beurse boobies en gevoelige tepels.
    Maar mijn koffie smaakt absoluut niet, extreem vroeg wakker smorgens, enorm idioot dromen snachts, veel witte afscgeiding (maar dat kan ook duiden op mijn ongi)
    En een griepgevoel. En dat kan natuurlijk ook de oorzaak zijn van mijn hogere temp...
    Dus toch nog maar eventjes met beide beentjes op de grond blijven he...
    (maar ik weet nu al dat het weer een enorme domper word als ik ongi ga worden, ik kan het niet laten om te hopen...

@Natas,....een hele dikke kus voor jou meis.....

@Dolfijn, ik hoop dat je temp toch nog omhoog gaat...

@Ingiemoppie, dank je wel meis...vind het zelf ook moeilijk om niet te hopen....jij succes op de wachtbank!

@Sylvia, die Romed-testen geven idd vaak ten onrechte positief...dus je kunt maar beter een andere test proberen...

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    meiden, even een vrag. Ik heb het idee dat als ik het koud 's nacht heb gehad dat dat erg veel invloed op mijn temp heeft.
    Hoe betrouwbaar is tempen eigenlijk?

Deel Deze Pagina