Geen idee,...bij mij heeft het geen invloed. Tijdens de hittegolven afgelopen zomer was er in mijn temp geen noemenswaardig verschil....
Mj24, ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meis Mammairis, op naar een super ei, komt dicht in de buurt nou Leanne1985, he kom op, wij zouden samen kruis krijgen! SandraK, ik hoop stiekum met je mee hoor dat die verhoging niet van de griep komt Marloes80, vroeg dipje en nou weer lekker hoog, niets aan de hand hoor Mijn kaartje: Ik kreeg ook geen kruis, tot ik de "rare" temp van dinsdag weg liet, toen mooi kruis op zondag. Laat hem zo staan omdat ik maandag bij Gyn dus heb gezien dat ei al weg was. Dus hallo allemaal op de wachtbank, ik kom jullie vervelen Groetjes Monique
nou hier mijn kaartje hij is onder de lijn maar geloof niks van die hoge basis temp ik tempte 10min later nog eens toen was die 36.72 Ik riep gister nog wow wat een hoge temp maar heb nog eens goed gekeken maar hij is niet eens boven de 36.8 geweest normaal wel zelfs 37 hoe kan dat nou dus bij nader inzien is mijn temp helemaal niet zo hoog Sandra mooi kaartje zeg ik duim voor je
Hier even mijn tussenstand. Het zal na de curettage of door de antibiotica wel allemaal iets anders lopen. We wachten netjes af. Melanie
Dat komt ook omdat je dan al opgestaan bent he... Tempen doe je voordat je ook maar een teen buiten je bed hebt hebt gezet.....
Ik meestal rond de 13 DPO...das nu dus... Maar voel ook al wel wat gekramp....dus het kan weer alle kanten op...
Nou dames, hier dan weer mijn kaartje, zoalng ik geen goede posi test in mn handen heb ben ik niet zwanger vind ik..Romed gebruik ik niet meer. Ik ga morgen pas weer testen.. Ik zit nu op DPO14, en mn temp is nog steeds iets lager, wel hoog genoeg gelukkig..Mara ik hoop eigenlijk toch wel dat ie morgen weer omhoog gaat...Wel heb ik bij de zwangeren ook paar listen gezien dat ie rond DPO 13/14 omlaag ging dus ik heb nog wel hoop.. Ik ben ook nog niet ongi en meestal voel ik dat paar dagen van tevoren heel goed aankomen...Nog geen spoor dus van de devils...Ook nog geen bruinige afscheiding ofzo, wel beetje wittige/melkachtige afscheiding..Morgen is mn NOD...dus spannend....hoop dat de duvels wel blijven.. Liefs Sylvia
Hoop dat de duvel wel WEG blijven bedoel ik natuurlijk Laat ze maar lekker blijven waar ze nu zijn, ergens waar ze niemand lastig vallen die zwanger wil worden...
Lieve allemaal, Ik zie een aantal veelbelovende kaartjes...... Voor diegene die zitten te wachten, heel veel succes! Voor de anderen die ongi zijn geworden, dikke knuffel! Ik ben al een poosje niet geweest. Ben vandaag weer ongi geworden, ik wist wel dat het deze maand niet raak zou zijn. Waar ik alleen over verbaasd ben is, dat mijn cyclus deze maand maar 24 dagen is.... Dikke kus, An
Dames, ik ga zo met mijn zus en moeder naar de jonge gezinnenbeurs, dus even snel mijn kaartje. Vanmorgen stiekem toch maar even getest (negatief natuurlijk). Ik heb er zo'n goed gevoel over dat ik niet kon wachten. Nu toch weer even op mijn plek gezet . Groetjes, Josien
Ja, dat waren beiden Romed testen.....Wel hel raar: zaterdag dus heel licht, maar dat was ver voor mn NOD, dat had ik gewoon gedaan om te kijken wat de uitslag was (ivm onbetrouwbaarheid) en dan kon ik vergelijken of streepje donkerder zou worden de volgende keer...Ja: het streepje was dus de maandag daarop donkerder (dat zijn die testen die in album staan) Daarna weer nega tief en weer dag later licht posi... heel vreemd dus. Ik zit nu nog een dag voor mn NOD en zit op dpo 14. Ik ga vanaf morgen pas weer testen...Met andere testen dus dan Romed (heb Kruidvat, CB, CB digitaal, Matcare en Clearview liggen......) Liefs Sylvia p.s wel veel last van mn liezen/steekjes bij mn liezen/schaambotje maar geen ongi gevoel. Vanochtend echt super last van constipatie opeens....had daar gewoon buikpijn van.
Josiesn, het is ook nog maar 10 dagen na je eitje he? Das wel erg vroeg om te testen, toch? Gewoon nog even afwachten.....
JA, Josien! Nog veel te vroeg om te testen! Ik ben nu wel heel erg benieuwd aan het worden SandraK! Het ziet er weer mooi uit! Natuurlijk weet ook ik dat mooie kaartjes niet heel veel zeggen, maar ik dagdroom lekker met je mee! Sylvia: spannend morgen je NOD. Je temp is echter wel gekelderd dus die moet weer omhoog!
Ja, idd, ik baal ervan dat mn temp is gekelderd! Die mag morgen echt niet lager zijn, hij moet weer goed omhoog! (en ikke maar blazen!) Toch heb ik er wel een klein beetje een goed gevoel over.....nouja, we zien wel: geen bloed geeft moed Morgen ga ik denk ik wel testen..dat is dan op mn NOD.. Liefs Sylvia
@marloes: mooie stijging meid je kunt ook die rare temp op discarded zetten van eergisteren als je het niet vertrouwd @ingie: als jij niet genoeg geklust hebt weet ik het niet meer @dolfijn balen meid @mamairis: op naar je ei pak hem @leanne: gek zeg nog geen kruis @monique: ja wat zal ik zeggen meid mooi kaartje maarja wat heb je daaraan, ik duim voor je @sylvia spannend blijf je volgen hoor @Josien: balen meid ws te vroeg getest ja ben het met de andere eens