mama van tygo ik hoop zo voor je dat het goed gaat. weet de gyn niet hoe het kan dat je steeds een mk krijgt ? sandrak balen ! hier mijn kaartje ff zet nu het kruis goed, nu maar afwachten.
Balen Sandra. Sylvia al iets bekend? Zou het nou bij mij vandaag eindelijk doorbreken? taar lichaam heb ik toch.
Balen Sandra. Sylvia al iets bekend? Zou het nou bij mij vandaag eindelijk doorbreken? raar lichaam heb ik toch.
Roses, dit gedeelte van de cyclus gaat altijd snel, de lang durende tijd, komt weer wel SandraK, ik hoop echt op een wonder morgen, maar met die negatieve test denk ik dat ik je beter een dikke knuff kan geven. * monique geeft knuff* Aly, welkom op het wachtbankje! Mammairis, prettig weekend zorg dat die eerste pendels gaan uitkomen! Mj24, als het bij jou dan toch niet raak is, hoop ik ook dat ze vandaag door breken hoor Mijn kaartje: Nou op weg om het 2e gaatje te laten maken ( wat heb ik toch een hekel aan dat bloedprikken) en dan op naar een lekker weekend. Groetjes Monique
Dankjewel Monique, jij ook een prettig weekend! Sterkte met gaatjes prikken , brrrrrrrrr! Groetjes, Astrid
zo eindelijk dan me normale temp zeg was al bang dat er niks ging gebeuren ook een prettig weekend allemaal
Goedemorgen Meiden @ jackie gaat goed meid mooie stijging! HOuden daar! Hier is mijn kaartje! Hmmm vanwaar die stijging? Liefs Pearly
Hey meiden, Mama van Tygo, ik duim heel hard voor je dat het maar een innestelingsbloeding is! Als het toch weer een mk zou zijn, zou ik de gyn toch eens laten onderzoeken hoe dit steeds komt hoor! Maar zeker de moed niet opgeven hoor! Sylvia, al getest meid? Laat snel iets weten hé! Sandra, dikke knuffel meid! Mijn temp steeg niet altijd direct na mijn eisprong, soms waren er twee of drie dagen tussen, terwijl ik door controle echo's zeker wist dat ie al geweest was! Een lichaam is echt iets vreemds Kim, het is wel een beetje vreemd dat je zo een lange luteale fase hebt zonder zwanger te zijn, ben je wel zeker dat je eitje is geweest? Als je het echt zeker bent, en je hebt bvb maandag nog geen duivels gezien, zou ik eens bloed laten afnemen, daaruit kunnen ze dan afleiden of je wel zeker een eitje hebt gehad en of je al dan niet zwanger bent... want je weet dat zwangerschapstesten een negatief resultaat kunnen geven zelfs als je wel zwanger bent hé... en ik spreek uit ervaring Liefs Kirby
goedemorgen meiden! Mamavan tygo:heel veel knuffels jouw kant op, we blijven allemaal positief voor je denken hoor! Kim: is het niet handiger om wat regelmatiger te tempen?Ik zie alleen maar open stipjes op jouw grafiek? SandraK: veel sterkte mochten die rottige weer doorbreken! Mamafleur: waar zit je, hoe gaat het?!Sorry, kan jullie niet allemaal afgaan, die lijst wordt steeds groter! Wel had ik 1 vraagje, ik temp nu voor de 3e cyclus en het valt mij op dat mijn basistemp. zo hoog ligt.zit nu al 4dgn op 36.8 36.9 en ik wil maar niet zakken. Ben ook niet meer verkouden dan normaal, ben ook niet gestressed...De 1e cyclus zat ik rond de 36.6 36.7 de 1e dagen tijdens mijn ongi, 2e cyclus hetzelfde , maar toen ging ik na die 4 dgn ietjes hoger, en nu(3e ronde tempen) zit ik helemaal hoog! Is dit bekende hap voor jullie?
Help hoop het niet! Niet geklust deze week ivm mijn rug! Hmm toch mijn hubbie nog snel gaan verleiden als ie terug van zijn werk is! Als het dan al niet te laat is! Maar niet geschoten is altijd mis ! Liefs Pearly
mamavantygo: wow..... ik hoop dat het snel stopt..... dit is zo onzeker! duim duim... kim1981: mmmhhh ik zou gewoon nog even afwachten en dan maandag nog een test wagen..... sylvia: toi toi toi.... duim duim duim.. spannend hoor roses: als de 1e dagen om zijn gaat het ineens weer hard hé??? veel succes de komende dagen, op weg naar je ei.... hihihi sandra: autsch..... duim duim duim.... ik hoop alsnog dat ze wegblijven, ... en 1 dag voor NOD neg testen geldt voor meer meiden. Zolang er nog niets te zien is............ eventueel zondag of maandag nog een keer proberen?? aly: up en up en lekker hoog blijven nu hé!!! astrid: hij blijft weer lekker constant hé! heerlijk... nu naar je ei toe? mj24: taai kaartje hoor...... heb je ook al de verschijnselen? je zit nog boven je lijn hoor.... monique: succes vandaag meid..... laat je niet te lek prikken hé! duim duim jackie: joepie...... en nu verder omhoog en daar blijven hé!! pearly: heb jij je eisprong gehad? je stijgt zoals ik normaal stijg na mijn ei.... vanaaf dus nog even aan de klus carmen: nee helaas onbekend... ik zit voor mijn normale temp ook ietsje hoger als normaal, maar niet zo extreem als bij jou... misschien dat de andere meiden iets weten? hier mijn kaartje> wow, dus idd gisteren ei gehad... wow wat een stijging ineens.... nu dus officieel op het wachtbankje.. iedereen een hele fijne dag en een heel fijn weekend.
Hierbij weer even mijn kaartje. Blijft onveranderd. Mijn cyclus is normaal 25 dgn. Zit er nu al 2 dgn overheen. Maar mijn ei was nu ook veel te laat. Kan of door de curettage of antibiotica misschien nog zijn. Voel me aleen niet lekker. Wens iedereen veel succes. Kan helaas niet zo vaak reageren op jullie als ik zou willen maar kijk wel regelmatig even. Veel succes allemaal. Liefs Melanie
Zoals jullie hieronder kunnen zien begin ik met een nieuwe templijst... Gisteravond laat had ik opeens bloed in mn broekje....ik had niet eens ongi krampen! Ik ik later in bed lag, en natuurlijk niet kon slapen omdat ik het zo rot ind, begonnen de krampen wel erger te worden. maar echt erge ongi krampen heb ik eigenlijk niet eens.. Ik was vanacht en vanochtend zelfs ook weer misselijk! En mn tepels zijn ook nog steeds wat groter...maarja, het is gewoon niet raak deze maand helaas....Ik ga door naar de volgende ronde.. Liefs Sylvia
Hi ladies.... Nou ik heb een gestippelde kruis op dag 21...(ik had al het vermoeden dat mijn vruchtbare periode tussen 18 en 21 zat, dussssssss wel goed gevoeld) Wel goed geklust overigens (dag 20 EN 21) echter was mijn temp de laatste 2 dgn 36.8 maar vanmorgen 37.0 ? Zou ik ziek worden ofzo (kan helaas geen kaartje plaatsen, zit op werk) Tevens zit ik dus nu (waarschijnlijk) DPO 5 maar ik heb al vanaf dag 18 pijnlijke borsten? Heb ik volgens mij nooit eerder gehad? Errug vreemd... Wat denken jullie?
@Silvia...goss meis, dat had ik nu niet verwacht. En dat met die testen? Sterkte meis, moet erg moeilijk zijn!
@ Katootje, Ik had zelf ook helemaal niet verwacht dat ik ongi zou worden...Baal er dan ook echt van...Al die klachtjes die ik had, en die posi testen..zo raar! maar ongi zijn en zwanger kan gewoon niet en daarnaast is mn temp nu 36,8 dus ook niet hoog meer.. Helaas, ik baal ontzettend maar komt goed.. bedankt voor je berichtje! Liefs Sylvia
@ ingrid ----> hoop zo van niet want het klussen is er nog niet van gekomen deze week! OOH BAAL zo van die temp! vanavond toch nog maar gauw klussen! Als het al niet te laat is! Hmm zou wel vreemd zijn heb al 6 rondes een cyclus van 34 a 35 dagen! Bij jouw ook een mooie stijging! En nu hoog houden he! Liefs Pearly