Sylvia wat balen meisje... Silla: aan een temp van 37,0 is niets vreemds 5 dagen na je ei. ik schommel altijd tussen 37,1 en 36,9 na mijn eisprong (toen ik zwanger was werd dat 37,2). Mamavan tygo: *stuurt positieve energie* ik duim voor je, meissie. Weten ze al iets waarom het hiervoor steeds mis ging? Hier nog even mijn kaartje:
Dank je wel lieverds voor al jullie duimpjes en positieve energie. WE hebben al verschillende testen gehad waarom het elke keer misgaat, maar ze kunnen niks vinden, dus domme pech elke keer. En ik heb een zoon dus zeggen ze het moet kunnen. Nog steeds wat bruin bloed, alleen met afvegen wordt er beetje wanhopig van. Laat het dan ophouden of goed doorzetten die onzekerheid is ook niks.
14 dagen na mn ei...dus in principe zou het mooi op tijd zjin, precies 14 dagen na mn ei, maar wilde natuurlijk helemaal niet ongi worden... Ik ben dus echt gisteravond laat ongi geworden... Nu ga ik hopen datv ik volgende maand meer geluk heb.. Liefs Sylvia P.s Nu kan ik het ook aan mn temp gaan zien, wanneer die gaat zakken. dat was nl mn eerste tempkaart. Als ik volgende maand rond 37c blijf zit het wel goed denk ik... pfff...nu is het ff rot maar rond de vruchtbare periode vind ik het weer leuk! En dan weer op naar de NOD Liefs Sylvia
je hebt een mooie cyclus dat scheelt. Zijn er ook meiden die een lange luteale fase hebben hier? ik zit nu op dag 16
Nee, sorry MJ, ik juist kort zo'n 12 dagen (weet dus al snel of het iets geworden is of niet). Mijn cyclus is normaal (voor mijn MK) ook maar 27 dagen.
@ Sylvia.... Sorry meis...door de drukte op mijn werk heb ik niet echt de tijd om alles door te lezen... Maar wat BALEN meis...verdorie... Dikke knuffel.... @ Mama van Tygo... Heel veel sterkte meis.... Dikke knuffel Greetz Silla
sterkte sylvia ! pearly het kan ook net zo goed zijn dat je ei nog moet komen hoor. ik heb op mijn kaart ook een stijging, maar had toen geen ei hoor.
Geeft niks hoor Silla, lief dat je nog even reageert. Ik hoop voor jou ook dat het heel snel weer raak is... Lijkt wel alsof ik nu ng verdrietiger ben door die MK....pfff...maar ga er wel weer met goede moed tegenaan, naar de volgende ronde. Liefs Sylvia
God wat baal ik. Ik wilde er nog een testje tegenaan gooien.....hoefde al niet meer! Weer al die ellende opnieuw.
@Aly ooh hoop het zo! hopelijk daalt ie morgen weer! Pff wordt er nu zo onzeker van! Die kl*te rug ook van me! PFFff Liefs Pearly
katootje? wat is er aan de hand? heb ik iets gemist? sylvia: sneu meis..... dikke knuf.... opnaar de volgende ronde dus.... heel veel succes. pearly: ik duim dat je ei later komt hoor!
Jackie, hi hi zie je wel, ik had al een plaatsje vrij gehouden op de wachtbank! Pearly, of je krijgt dadelijk ineens een mega dip weer of je ei is al geweest? Ingemoppie, jemig wat spring jij op onze bank zeg, welkom! MelanieL29, wordt spannend voor jou meis, gaat lekker Sylvia,jemig joh, wat ontzettend balen voor je, k.t testen Me2, jij begint al weer af te tellen, blijf maar lekker zo hoog, dan komt het allemaal goed MamavanTygo, ik duim voor je, hoop echt dat het innesteling is Katootje,? jij gaat toch niet vertellen dat je ongi bent geworden? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Groetjes Monique
Yep, het is over hier. Ik wilde er nog een testje aan wagen. Kwam wel veel rood mee. Innesteling geloof ik niet in. Daar lijkt het me toch te veel voor. Ik sluit me dus bij Silvia aan. De testjes waren ook hier vaag. Zwanger was ik beslist. Helaas mag (moet in mijn geval) ik weer gaan tempen. Had mijn zwangerschapskaartje nog niet geplaatst. Me ook niet gemeld bij : ik ben zwanger.
Oh neeeeee, wat erg Katootje.....kan het gewoon niet geloven...pfff *geeft Katootje hele dikke knuffel*...
katootje; wat is dit nou.......... ik dacht dat de test juist zo goed was.... halleluja..... ik ben er even beduusd onder... hoe kan dat nou? een onwijs verschrikkelijk dikke knuffel