hee wat gebeurd hier allemaal I'm in shock Katootje een hele dikke knuffel meis wat ongelooflijk kl*te Is het echt over en uit? Pff heb ff geen woorden hoor *knuffffff*
monique: ik heb even mijn vorige kaartjes vergeleken en idd ook daar maak ik een absolute Highjumper na mijn ei...... pfff en ik maar denken dat ie er dinsdag al was. hahahaha... nou maar hopen dat de zwemmertjes oké zijn en lekker hun weg hebben gevonden....
Neeee he Katootje, wat vreselijk zeg Ik hoop zo dat het alsnog meevalt, maar dat voel je zelf beter.. Dikke knuffel. Wat oneerlijk
Oh Katootje, ik zit met tranen in de ogen. Dit is niet eerlijk, wat gemeen zeg. Hele dikke knuffel voor jullie. Monique
Katootje, wat onwijs klote...ik heb het paar keer gelezen want was behoorlijk overrompeld! Ik dacht lees ik het nou goed? sterkte meis! dikke knuffel Nina
hier weer een temp kaartje Ik schommel een beetje met die één tiende...was ook uur eerder dan normaal met opmeten! Blijft spannend! liefs nina
Sylvia, dat verdrietige gevoel ken ik! Ik had dat ook 2 ronden lang na mijn 1ste MK... Ik vraag me af hoe ik deze ronde ga reageren...maar ja ik denk zelf dat het deze ronde niet raak is. Mijn gem. temp ligt vreemd genoeg hoger dan de vorige keer, mijn EI is later dan de vorige keer (dg 18 nu waarschijnlijk dag 21) en mijn temp na mijn EI is ook errug vreemd. Wel heb ik voor het eerst (wat ik me kan herinneren) mega last van mijn borsten, dit heb ik altijd tijdens mijn vruchtbare periode (nu dus ook) maar na mijn EI is het vaak over (nu dus niet)... Maar goed ik ga er net als bij mijn 1ste MK er vanuit dat het niet gelijk raak is ik hoop zelf DECEMBER 2006, dat zegt mijn gevoel al een tijdje enne de pendels zijn het daar mee eens... @ Katootje... Heel veel sterkt...veel liefs meis..dikke knuf
Lieve Silla, Bedankt voor je lieve berichtje. Ik vind het voor jou wel wat erger omdat je het twe keer mee hebt moeten maken. Bij mij ligt het idee dat het misschien niet gaat lukken een beetje in het verleden..Mijn biologische moeder en vader, waren beiden verslaafd aan drugs en alcohol. Mijn moeder heeft dit ook gewoon gebruikt tijdens haat zwangerschap van mij...Ik was dus al bang, toen we net gingen beginnen met zwanger worden, dat het misschien niet ging lukken daardoor ik ben vroeger, vlak na mn geboorte ook erg ziek geweest, was bijna dood zo erg..en nog lang last van gehad, nu is wel alles oke hoor). Ik was dus super blij dat ik toch al zo snel zwanger was, want eigenlijk waren we nog niet echt aan het klussen. We dachten: we laten die pil eerst ff uitwerken enna 3 maanden gaan we echt aan de klus..dat was dus niet nodig want na 1 pilloze cyclus was ik al zwanger.. maar dit ging dus mis. Ik weet het: het hoeft niks te betekenen, ik heb dadelijk gewoon weer net zo veel kans om zwanger te raken als ieder ander...maar klein beetje bang maakt het me wel...hoop niet dat mn biologische moeder nu dat juist heeft aangetast... Misschien wel helemaal niet maar dat komt nu gewoon in me op. Ik ben trouwens opgegroeid bij pleegouders gelukkig (heb wel ff bij echte moeder gewoond maar dat ging dus heel mis, toen was ik dus door verwaarlozing bijna dood: geen eten enzo) maar gaat nu allemaal goed met me hoor, ben dol op mn pleegouders die ik liever gewoon ouders noem want zie ze als mn echte ouders en zij hun mij als hun dochter. (mijn echte moeder is trouwens overleden aan overdosis drugs toen ik 10 was) Sorry voor dit verhaal maar dat maakt mijn angst misschien wat duidelijker, vind het anders ook z oneerlijk staan tegenover jou want vind het echt super rot voor je en hoop dat je snel zwanger mag worden en dan wel 9 maanden . Liefs Sylvia
Nina en Melanie jullie hebben mooie kaartjes, gaan jullie al testen? Katootje, hoe kan dat nou, ik heb er geen woorden voor. dikke knuff
hoi meiden KAtootje: ach meid...NEE........ wat vind ik dit naar voor je , hele dikke knuf van mij......... Sylvia: begrijp je angst goed hoor, na het lezen van je verhalen. Rot voor je, maar fijn dat je lieve andere ouders hebt gekregen. Wens je heel veel succes in de volgende ronde..... Mj24 en Sandra: ach meissies, het mag gewoon niet komen hoor..... Zag ook een paar mooie kaartjes, die mensen wil ik heel veel succes wensen met testen strakkies........en Nina, wanneer ga je het proberen meid? Alle andere klussers en wachters heel veel succes..... Oja, Ninetje......waar ben je me dan kwijt. Sta gewoon onder Ik ben zwanger: wij worden mama's en in het juli mama's hoor.... Twinny
Aly : Dat ziet er mooi uit, dat kaartje. Ik ga ff blazen om hem nog wat verder omhoog te blazen. Pfffffffffffffffffffff Ingiemoppie : Hee, dat is een mooie daling en stijging. Ik zie dat je goed geklust hebt, dus alle kansen weer deze maand. Veel succes. jackie : Wow, wat schiet je temperatuur mooi omhoog. Ziet er goed uit. Katootje : Oh, wat vind ik dit erg voor je. Hierbij een hele grote knuffel voor je. Heel veel sterkte, meis. MamavanTygo : Sterkte meid, Ik vind het heel vervelend voor je. Ik hoop dat het vloeien stopt en het toch goed gaat komen. MelanieL29 : Jee, wat blijft je temperatuur hoog. Vervelend dat je je niet lekker voelt. Ik hoop dat dat snel beter wordt. Kruip lekker je bed in (is wel een goed idee met dit weer) en laat je manneke je maar lekker verwennen. Me2 : Dat ziet er mooi uit, dat kaartje van je. En nou hoog houden, he?. mj24 : Ik hoop dat als je niet zwanger bent, dat het dan nu eindelijk door gaat breken voor je. Vreemde lichamen hebben we toch, he? Nina : Met zo'n kaartje kan het bijna niet anders dan raak zijn, toch? Ik duim voor je. Pearly : Aparte daling en stijging. Kan het zijn dat je je ei al gehad hebt? Roses : Wow, Jij was vanmorgen vroeg op. Moet je altijd zo vroeg op? SandraK : Jeetje, wat naar voor je. Ik had zo gehoopt dat het deze maand raak zou zijn. maar ja, zolang die duivels er nog niet zijn, kan het nog alle kanten op. En een negatieve test zegt niet alles. Het kan zijn dat je nog te vroeg getest hebt. Sterkte. Silla : Het is mooi dat je temperatuur weer wat gestegen is. Kan weleens een goed teken zijn. Sylvia : Wat naar dat het deze maand niet raak was en dat die rot-duivels weer langs gekomen zijn. Wees maar een beetje lief voor jezelf. Dat hebben we zo nu en dan nodig, als vrouw zijnde.
Voor mij en mijn manneke is het deze maand weer over en uit. Na 2 dagen hele lichte spotting, is het vandaag dan toch losgekomen. Ik heb nog heel even de hoop gehad dat het iets anders als ongesteldheid was, maar nee. We gaan deze maand dus maar weer serieus aan de gang. Weer netjes dagelijks de temperatuur bijhouden en vanaf 14 dagen ga ik mijn urine verzamelen voor dat onderzoek in het UMC. Ik wil iedereen even een heel fijn weekend wensen. En degene die op de wachtbank zitten, sterkte. Aankomende klussers veel succes en plezier. En diegene die net als ik ongesteld zijn geworden: Sterkte meiden. Laten we ervoor zorgen dat November een vruchtbare maand wordt. Groetjes, Marianne
Mijn cyclus is al 6 rondes 34 a 35 dagen! Ik hoop niet dat ik mijn eitje gehad heb want we hebben deze week niet geklust ivm mijn rug! BAAL BAAL BAAL ! Maar de kans bestaat dat ik mijn eitje gehad heb! Vanavond toch maar proberen te klussen het gaat vandaag wel weer wat beter met mijn rug dus dat moet lukken! OOh hoop zo dat we niet te laat zijn! Ik hoop eigenlijk dat de temp snel weer fors daalt! en dat ik mijn eitje toch pas krijg over 5 dagen! Aargh sjips meid Balen Zeg, Die KL*te ook! Dikke knuffel meid en succes volgende ronde! Liefs Pearly
Even een reactie vanaf het vliegveld hoor. Volg jullie even vanaf hier. Leef mee met jullie hoor. Vind het heel vervelend voor diegene waarvoor het helaas niet goed is afgelopen. Ook ik denk aan jullie. Ik heb gisteren even getest. Maar was negatief. Misschien is alles gewoon een beetje van slag door de heavy antibiotica of curettage. Weet het niet. Wacht wel af. Is 9 dagen na je eisprong ook niet te vroeg om te testen? Liefs Melanie