Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Neeeeeeeeeeee Katootje is het nu echt over en uit dan voor je? Ik had je zo graag een hele mooie zwangerschap gewenst. Sjips dat het al zo vroeg mis is gegaan.

Dikke megacyberknuffel voor je.

Astrid

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :confused: katootje... :cry:

3. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik blijf jullie voorlopig nog vervelen vrees ik! Maak je borst(en) maar vast nat.

Het hele verhaal heeft uiteraard ook weer een positieve kant.....
    Mijn hubbie wil eigenlijk graag trouwen. Ik heb hem gezegd dat ie dat dan wel op een zeer orgineele manier moet brengen. Ik ben een keer getrouwd en dat was om verzekeringstechnische redenen, tja zo ging dat in die tijd. Ook een vorm van een "moetje".
    Dat wil ik geen tweede keer, dus gezegd dat als ik eenmaal zwanger ben, en hij het nog niet gevraagd heeft, hij vet pech heeft. Dan wordt ik BOM moeder.
    Hij schijnt echter nog steeds niet te begrijpen dat ik meen wat ik zeg. Dus toen hij van de week vroeg of ik met hem wilde trouwen....jullie begrijpen het al? Nope...te laat!

Hij heeft nu een herkansing. ;)

Waar haal ik de kracht vandaan om dit te vertellen? Hoezo positief blijven. Voel me anders zwaar k*t!

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Nou Katootje,
    Ik hoop vanavond op een hele liefdevolle romantische herhaling van de vraag.. en idd, waar put je de kracht uit om nog te glimlachen

5. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Frustratie?

6. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    oh katootje ik hoop dat je mannetje je je goed troosten! Wel onwijs goed dat je zo je best doet om positief te zijn...petje af!

Meiden die me hebben gevraagd wanneer ik ga testen...bij FF is hij aan het aftellen voor mij en vandaag zit op dpo 17. Zij houden aan 18 dagen dat zou betekenen dat ik zondag zou kunnen testen mocht ik niet al ongi geworden zijn!

avalon succes volgende ronde...je hebt het ook wel enorm druk gehad afgelopen maand!
    pearly/jackie/ mammairis en berbel op naar een superei!
    MJ24 zie dat je overtijd bent 3 dagen heb je deze keer een eisprong kunnen signaleren?
    Melanie 9 dagen na je ei is echt veel te vroeg om te testen! Kan zelfs zijn dat je eitje nog niet eens is ingenesteld! Dus meid nog even geduld duim voor je!
    Sylvia dikke knuffel klote duivels ook!
    Silla duim voor je!~

liefs nina

7. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    sorry als ik iemand vergeten ben! ik had die ene pagina helemaal afgelopen anders onthoudt ik het niet! hihihihihi

kus nina

8. Niet meer actief

WEL GODVERDOMME! :x
    (sorry, moest het ff zo kwijt)
    Sjees, ik schrik me kapot :confused:
    Wat vind ik dit ontzetten klote nieuws zeg.
    Katootje, hele hele, hele dikke knuffel.
    Bah! Heb er geen woorden voor :cry:

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Sylvia...

Jeetje meis wat een verhaal, ik kan me jou angst mega goed voorstellen hoor, dat zou ik ook hebben.
    Ik ben wel blij om te horen dat je uiteindelijk wel de liefde en de aandacht gekregen die je als kind (en uiteraard nu) verdient. Mss is het mogelijk dat je in jou geval en achtergrond mss eerder het e.e.a. kan laten controleren?

Liefs Silla

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    KAtootje: ik hoop dat je mannetje je een beetje kan troosten en dat hij je alsnog en NU goed vraagt. Niet dat het iets goed maakt, maar dan heb je wel weer iets om je op te verheugen zullen we maar zeggen........knap van je dat je zo positief blijft terwijl je nu denk ik alleen maar stilletjes in een hoekje wil gaan zitten janken.... Ik denk aan je!

Sylvia: ben blij om te horen dat je zulke fijne pleegouders hebt getroffen en dat jij de liefde en aandacht krijgt die je verdient! Ik zou je angst eens aan een arts voorleggen. Wellicht kan hij je angsten wegnemen....

Nina: dat aftellen van FF houdt helemaal niets in hoor! Je moet gewoon testen want je bent zwanger!

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Hai Nina, ik heb volgens FF 16 dagen geleden mijn ei gehad. maar ik vind mijn temp wel erg laag hoor.

12. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

wow sylvia.... ik sta echt even te kijken van je verhaal. wat heb je je goed erdoor heen geslagen zeg en wat een levenswil..... Ik duim heel hard, dat het wondertje ook voor jullie gauw is weggelegd!

avalon1972: heel veel succes deze ronde. wat is dat voor onderzoek als ik vragen mag? dat je daarvoor je urine af gaat geven?

melanieL: ja 9 dagen is te vroeg lieverd...... vliegveld? heb ik weer wat gemist?

katootje: hihihi, daar moet ik nou ook weer even om lachen hoor!gekkie... die man van je... en wat een wilskracht van jou hihihi.... hij heeft nog een maand de kans voor een wel hele originele herkansing... ;) hij kan mij wel contacteren voor wat ideeën hoor!
    Verder toppie voor je instelling: dikke knuf....

ik heb sinds vanmiddag krampen.... maar dat zal wel van de lunch komen. straks maar even zitting op de wc houden...

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Sandra; jammer meid, dat je temp weer gedaald is....

Sylvia...dikke knuffel en vol goede moed op naar het volgende eitje... jaag de duivels weg

Katootje: neeeeeeee, meid voor jou ook echt een hele dikke knuffel... en hopelijk vanavond een huwelijks aanzoek..hihi

Nina: mooi kaartje!

zo mijn kaartje weer. FF heeft de ovulatie weer naar dag 15 verplaatst...

14. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    MJ24 wat voor temp heb je dan?

Marloes aftellen is weer begonnen wel duidelijk kaartje!
    Ingrid ik hoop dat deze mand jouw maand wordt!

ME2 als je dat zo zegt maakt mijn hart een sprongetje maar dat doet FF toch omdat hij nog geen inzicht heeft in je luteale fase of zoiets?

kus nina

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Nina, hij staat op pagina 59 van dit topic, misschien kan jij er wijs uit

16. Niet meer actief

Katootje en mamavanTycho heel veel sterkte allebei.....mijn duimen draaien overuren voor jullie

hier dan weer mijn kaartje.volgens FF nog steeds geen ei nou ik snap er helemaal niks meer van....

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nina, nee dat weet FF ook niet, maar dat zal hij ook nooit zeker weten. Hij doet dat aftellen bij iedereen en neemt daarbij een ENORME grote marge. Ik zou gewoon testen. Het is nu wel duidelijk hoor!

18. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

dank je meiden, voor de lieve reacties, vind ik wel fijn dat jullie meeduimen.

Ik duim ookm nog heel hard voor jullie hoor!
    Vind het altijd zo mooi om te lezen dat er weer iemand zwanger is. En met degene bij wie het nog niet is gelukt leef ik mee.

Thanxx meiden!

Liefs

Sylvia

*die hoopt dat het gauw december is en weer kan testen*

19. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    MJ24 heb je toevallig gekeken of FF bij Charts like yours?
    Dan kun je aanvinken dat je temp wil vergelijken zoals die van jou na eisprong en die zwanger bleken te zijn! Kun je is kijken of er meer zoals die van jou zijn!

Voor deze angsthaas nog even geen test ik heb nog niet kotsend boven de wcpot gehangen of iets dergelijks! Ben onwijs bang voor negatieve test en zolang ik nog geen overduidelijke syptomen heb wacht ik nog even af!

Kus nina

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland

Hierbij nog ff mijn kaartje, ik ben benieuwd hoe het de aankomde 2 wkn gaat of ie hoog blijft (zal wel niet)...Tevens ff mijn banner aangepast....als ik vanaf mijn (mogelijke) eisprong reken zou mijn NOD op 12/11 zijn? 35 dgn wordt het dan...tis een tijd geleden dat het zo lang was maar goed we zien het wel...

Deel Deze Pagina