Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Nina of de andere meiden, waar vind ik charts like yours? kan het niet vinden

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Dit kan alleen als je een Vip membership hebt...

Maar je kunt het vinden volgens de volgende stappen:
    - log in
    - My Chart
    Daar boven vind je tabjes...klik dan op
    -Chart Gallery
    Hoofdstukje Search...
    - Find Charts Like Yours...

Good luck

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    tsja ik ben geen vip

4. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou Nina, dan kun je misschien nog heel lang wachten met testen. Ik hing pas na 12 weken kotstend boven de wcpot.

Maar volgens mij ben je harstikke zwanger. Kan bijna niet missen.

Succes met testen.

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mj24,

Wat is precies je vraag, want als ik op je temp. kaart kijk heb je op dg 19 (das dus op 18/10) en vraag je je dus af wanneer je kunt testen?
    Want als je nou mijn zwangerschapskaartje bekijkt FF gaf nl. de vorige keer bij mij ook aan dat ik op dag 19 mij ei heb gehad (echter denk ik zelf op dag 18 van mijn cyclus maar goed) maar hier is ie mss heb je er wat aan maar bij een zwangerschap zou je temp in elk geval 0.3 of 0.5 graden hoger dan je gem. temp zitten...

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ooohhh Katootje..... :confused: Hoe kan dat nou? Wat erg voor jullie meis..... :cry:
    Ik sprak je nog vanmorgen op msn...toen was er nog niks aan de hand toch?
    heel veel sterkte lieverd.....

7. Niet meer actief

Katootje!Ik vind het heel erg wat er gebeurd is, heb er geen woorden voor!Heel veel sterkte en ik hoop dat je mannetje je op een hele byzondere manier vraagt!

Sylvia, poeh wat een verhaal meis!Ik begrijp helemaal waarom je zo angstig bent. Maar je kunt het misschien ook juist positief proberen te bekijken. Ik ben nu al bijna een jaar zonder resultaat aan het klussen, in een vorige relatie ben ik destijds ook bijna een jaar aan het klussen geweest. (en toen was ik 24, en dan schijn je op die leeftijd supervruchtbaar te zijn) Ik ben echt bang dat er misschien wel iets mis met me is. In totaal bijna 2 jr zonder resultaat! Bij jou is het helaas misgegaan, maar je kunt iig zwanger raken, meis!En je leest dat het zovaak in de 1e 3 mnd mis kan gaan, zonder dat het aan een van de ouders ligt!Dus, probeer alsjeblieft je zorgen een beetje opzij te zetten, want je wordt gek van jezelf! (Ik weet het, ik maak me ook te veel zorgen)
    Moeilijk is het he, om er luchtiger over te gaan denken :(
    liefs Carmen

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Sylvia, wat jammer meis....het leek toch positief allemaal he? Toch die Romedtesten dan ofzo? Dat die ten onrechte positief gaven? :rolleyes:

9. Niet meer actief

Die romed testen moeten we massaal gaan boycotten!

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    precies mijn idee.. weg met die troep!

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    katootje - ik was zo blij voor je dat het deze keer raak was, wat moet dit ontzettend verschrikkelijk voor je zijn! Heel veel sterkte meid!

12. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

goedenavond templadies....

marloes: pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffhappffffffffffffffffffffffffffffffff ohmoog jij.....pf nou ga ik er weer gek van schrijven

leanne: ik sta iedere keer weer van jouw kaartje te kijken... heeeel apart zeg... :confused:

silla: duim duim duim..

ik ken ze niet die romed testen maar ik boycot ze ook gelijk!

13. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ja, ik ga ze dus echt niet meer gebruiken! Die Romed testen en ik raad het dan ook echt iedereen af.
    En de volgende keer zal ik waarschijnlijk ook wachtoe tot na mijn NOD. Mijn NOD is nl steeds 13 dagen, dus op DPO 14 word ik ongi, dus zou ik moeten gaan testen vanaf DPO 15 ofzo.
    Nouja, ik ga me wel steeds beter voelen..het is nog altijd niet leuk dat ik ongi ben geworden maar ik denk maar zo"volgende ronde, nieuwe kansen...
    Alleen doen de krampen nu wel echt zeer..pff, hoop dat de duivels gauw weer weg zijn bij me.

Liefs

Sylvia

14. Ingiemoppie

daar duim ik voor... helpt het als je in bad gaat liggen?

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Nog ff een vraagie...

Ik heb een gestippelde rode kruis...wordt dat nog een "duidelijke" kruis of blijft het zo...

16. Ingiemoppie

hai silla..... waarschijnlijk blijft het zo.... heb je toevallig ook een ovu test gedaan?

Een gestippelde lijn betekend dat FF DENKT dat je je eisprong daar hebt gehad door middel van je temperatuurwaarden. Het kruis wordt dik vet en rood wanneer je preciesere data ingeeft, bijvoorbeeld je cervixslijm, ovu testen (als je die gebruikt)... etc...

17. Niet meer actief

ingiemoppiezal ik je dan nu nog meer laten verbazen?hier is mijn kaartje van vandaag..........

18. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Goedemorgen meiden!

Ik snap er nu echt helemaal niks meer van. Ik heb na de dip nu de 4e dag dat mijn temp hoger is en nog geeft FF geen kruis :( :cry: :( .

Hier dan mijn kaartje

Groetjes, Astrid

19. Niet meer actief

goeiemorgen!
    Mamairis, ik denk dat ff geen kruis aangeeft omdat je temp. op dag 7 het hoogst was, je temp moet daar nu boven zien te komen ...Ik denk dat je eisprong een dezer dagen komt!

20. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    morgen ladies

hier mijn kaartje heb om 7uur getempt me mannetje moest eruit.
    maar had maar 6 uurtjes slaap gehad en ben daarna in slaap gevallen en heb om half 9 nog een keer getemp 37.04

Wat moet ik nu aanhouden?
    Heb in me kaartje de eerste tem aangehouden 36.8

Deel Deze Pagina