Carmen, ik zal het eens gaan uitproberen, bedankt voor je uitleg Smurfin, wat fijn dat je dit hebt opgezocht, dankjewel Marloes, wat heb je een mooi plaatje gemaakt dankjewel Adine, dat is inderdaad lekker hoog
meiden, ook weer ffkes een berichtje van een ex-temp babe! IK kom jullie ffkes wat vruchtbaarheid geven! @zanoni! Joepieeeeeeeee van harte (voorzichtig)
Mensen....hellup! snap er helemaal niets meer van! Omdat ik sinds ik gestopt ben met de pil heb ik (nog) geen eisprong gehad... en ik ben afgelopen zaterdag op advies van wat meiden hierzo. maar begonnen met tempen... Misschien dat jullie er wijzer uit worden? Ik heb getempt iedere keer meteen als mijn ogen opengingen sochtends. za 14 38.9 za 15 38.0 ma 16 38.6 di 17 38.7 wo 18 38.4 do 19 37.6 vr 20 36.7 za 21 37.4 zo 22 37.0 ma 23 37.2 di 24 37.4 snap er nix van! volgens mij is mn lichaam ook een beetje van slag. Heb me voor de gein wel eens getempt overdag, kwam vaak uit op 36.2/36.4. (sorry voor mn lang berichtje)
Zanoni: whaaa dat ziet er goed uit! Ik duim dat je test over 2 dagen dikke vette strepen laat zien, maar volgens mij zit het wel goed. Geniet ervan alvast! Jaycey; volgens mij zit het bij jou ook wel goed. Wel minder dat het met je fam ineens wat minder gaat, da's natuurlijk niet de bedoeling. Ik hoop dat het aan alle kanten goed voor je uitpakt! Meiden die wat graadjes nodig hebben: PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Voor de rest mijn duimpjes
@ WendyP van 38.0 naar 38,9 ???? Volgens mij had je koorts meid Ehm...waar temp jij. oraal of rectaal?
oraal... enne koorts.. daar zat ik ook aan te denken.. maarre heb iets van 6 weken geleden thuis gelegen met de griep..
Ik denk dat je beter rectaal kan gaan tempen. Oraal moet je toch rekening houden met een aantal dingen. Koud of warm drinken voor je tempt heeft invloed. Met je mond dicht of open geslapen geeft invloed op je temp. Maar dan nog.....38,9 is toch echt koorts hoor. Of neem je van tevoren een slok thee of koffie
Nope... Meteen na de wekker, hup ding in mn mond en meten... rectaal.. nee, dat wordt nix heb een anus-fobie En ik snap dat er met oraal wel verschillen komen, maar zulke heftige verschillen?
Hoi allemaal, Wat gaan jullie allemaal snel, heb een aantal blz moeten bijlezen Smurfin & Jaycey & Adine : ziet er goed uit! Katootje & Carmen: *pfffffff* omhoooog Sterrekind: ziet er ook goed uit! Twinny: *pffffffffffffffffffffffffffff* (blaas) Ingemoppie: jaaaa vanavond word het feesten *gni* En jij ook weer aan de klus? Mijn cosmo ei valt op de 30ste en dat is rond de tijd dat ik vruchtbaar ben volgens de banner. Komt dat mooi uit *gni* Ben wel heel erg constant met mijn temperatuur, is het niet? Omhoogggggg omhoogggggg ik wil over 2 dagen een lijn (nu nog niet, eerst klussen ) Gr, Butterfly
hihi butterfly..... wij slaan vanavond een keertje over. Wordt moeilijk want we zitten net als SandraK even in een hele verliefde fase.... kunnen amper van elkaar afblijven...... zitten zelfs nu met laptops naast elkaar hihihihi
Wat slaap ik slecht de laatste dagen. Ben ook een beetje ziekjes heb wat verkoudheid enzo maar merk dat ik toch ook een beetje pieker. Ergens hoop ik heel erg zwanger te zijn en toch en sprong te hebben gehad maar aan de andere kant weet ik dat het cystes waren en heb ik ook geen posi ovu test gehad en nu alleen een temp stijging die vanmorgen alweer minder was. Nu heb ik ook 2 uur eerder getempt maar kon echt niet langer in bed blijven liggen
Marloes, echt super bedankt nogmaals Wendy, ben je al wel ongi geweest na je stoppen met de pil ? En je bent ook niet zwanger ? Je hebt toch echt koorts, voel je je ook ziek ? Weet je zeker dat er niks mis is met je thermometer want die temp van 38° of meer lijkt me echt wat hoog voor een basistemp. Elvira, ik pik wat van je gestuurde graadjes ok ? Butterfly, klus ze Ingie, fijn dat je zo verliefd bent is alleen maar handig in de klus tijd
Dank jullie wel alvast meiden! De spanning is hier om te snijden... Heb vanochtend weer een test gedaan maar nu samen met mijn vriend en ook deze is positief... Hij gaat vandaag digitale testen halen en ik hoop dat ook deze snel zwanger zullen zeggen. Morgen is mijn NOD.... ik vind het allemaal zo eng en spannend.....
Zanoni waarom zou je nog meer geld aan testen gaan uitgeven meid, die zeggen echt hetzelfde. Je bent gewoon zwanger ! Kijk een test die nega is kan verkeerd zijn en dan zou je nog zwanger kunnen zijn maar een test die positief is kan alleen betekenen dat je zwanger bent. Dus gebruik je geld lekker voor andere dingen en niet voor testen want er is geen andere mogelijkheid. Je temp kaartje ziet er ook zo super uit Gefeliciteerd