Voor zover ik het weet is mijn ei al op dag 9 geweest, die temp van 37 graden is geweest op een dag dat mijn dochtertje naast me heeft gelegen als gloeikooltje. Ik denk dus dat die temp een vertekend beeld geeft. Ik ga nu proberen om die temp van 37 graden weg te halen, eens kijken wat FF dan doet. Groetjes, Astrid
mammairis, ik denk dat het te maken heeft met de cervical fluid die je hebt ingevuld. Creamy hoort niet bij een eisprong, als je dat zou veranderen dan geeft ff het kruis misschien wel. leanne, van jouw kaartje bergijp ik helemaal niets. thermometer kapot? jackie, gewoon je eerste temp aanhouden. ik wacht op m'n ei, ik laat volgende week mijn kaartje wel eens zien. prettig weekend allemaal
Hier mijn kaartje... de hogere temp kan ik eigenlijk niks mee...want ik ben snip-verkouden en voel me niet echt bi....dus daarom nog wat hoog....denk ik. Maar goed, vandaag moet ik ongi worden, dus we wachten maar weer af. Mijn borsten zijn erg gespannen en pijnlijk, meestal is dat op de dag dat ik ongi word ineens weg. Du zolang dat er nog is heb ik een pietstie sprankje hoop... Ik heb ook nog steeds geen krampjes en ook geen rose slijmpjes...iets wat ik de laatste tijd steeds had als ik ongi moest worden... Ik weet het meiden....ik maak me helemaal gek....maar toch.... Zelfs een nega-test gister...dus het zal wel over zijn....maar toch.... 8-[
en mammairis is het gelukt...ik denk ook door je creamy afscheiding! sandra wanneer ga je er nog een testje tegen aan gooien? Silla ik hoop dat hij 9 maanden lekker hoog blijft! Katootje hoe gaat het nu met je?Hebben jullie al weer contact opgenomen met de donor? Jackie volgens mij moet je inderdaad 1e temp aanhouden had je ook meeste slaapuurtjes van te voren gehad! Leanne ik denk op weg naar een heel mooi ei! liefs nina
@Nina. Yep, hij weet het al. Die is nog vol goede moed. Hij had zelf op zeker een half jaar tot een jaar gerekend. Ik had deze ene ronde toch ook echt genoeg gevonden. Het spuit er inmiddels uit..ben ik niet gewend. Moet er toch uit. Het aanzoek heb ik (nog) niet gehad. Mannetje is haast nog meer ontdaan dan ik. Dus Ing....mag ik hem jou laten mailen @Sandra...dadelijk ben jij toch die muts niet waar je het over had. Heb ik toch nog hard genoeg getrokken. Zet hem op meis, het is je gegund! @Jackie. Inderdaad de laagste aanhouden. @Leanne
@monique, ja daar heb je gelijk in dat het eerste gedeelte snel gaat! Het wachten komt straks wel weer! Omhoog met je temp he! @ingiemoppie, jij gaat lekker omhoog, volgens mij is je ei geweest? @katootje, dat kan niet! Wat verschrikkelijk! Ik las het echt met een brok in mn keel, ik gunde het je zo erg! Heel veel sterkte! @Avalon1972, gisterochtend was ik extreem vroeg. Een half uurtje eerder dan normaal. Moet altijd vroeg op voor school. Ik temp dan ook altijd kwart over 5. @mammairis, Ik denk dat je een dezer dagen wel je kruis krijgt! @jackie, ik denk dat je beter je eerste temp aan kan houden! @sandraK, je hebt een mooi kaartje! Jammer van je nega-test. Misschien gaat je temp straks wel weer meer omhoog en was het te vroeg om te testen? Ik duim voor je! Op mijn kaartje is er niet zoveel bijzonders te zien, maar ik vind het leuk om hem neer te zetten hihi
Nee lieverd,...niks ervan! Wij gaan samen! Dus ik wacht gewoon nog ff... @Nina? Ik heb gister getest, maar die was negatief...dus het moet wel raar lopen wil dit in een zwangerschap eindigen....
http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... ic_id=7902 Mijn kaartje vandaag. Nog niets byzonders volgens mij
Hoi meiden, Hierbij mijn kaartje voor vandaag. Het ziet er niet goed uit. Vanmorgen helder rood bloed. Maar nu is het weer weg... heel vreemd. Ik heb dus maar spotting ingevuld bij FF. Maar ik voel me vreselijk belabberd. Ik heb denk ik zwaar de griep te pakken. Overgeven, diarree en steeds warm/koud. Ik lig al de hele dag op bed, maar ben er nu toch maar even uitgekomen. Anders doe ik vannacht geen ook meer dicht.
@ Ingemoppie Thanks, vorige keer had ik idd wel een ovu gebruik echter deze keer niet omdat ik zelf het gevoel had (na mijn MK) dat dit gewoon een ronde voor "spek en bonen is"... Maar ik weet dat ik op dag 20 of 21 meer afscheiding had en 1 dag echt rekbaar slijm...dusss ik heb dat maar ingevuld op dag 20 als 21 en ja hoor duidelijke kruis... De volgende ronde ga ik weer ovu gebruiken...
hey sandra! Hoe is het nou?Nog steeds niet ongi?duimduim!ik heb vaker gehoord dat er negastief getest werd en die toch zwanger waren... @Natasja, ik schaam me rot hoor, maar ik weet het echt niet meer!Was jij nou ook ongi gewrden of nog steeds niet?
Hier een korte update van mij. Ben errug zenuwachtig voor het eerste bezoek aan de gyn. Ben benieuwd wat ie uit alle kaartjes kan halen? Ik wens iedereen een fijn weekend toe.
goedenavond allemaal.... lekker druk dagje met de kinderen gehad.... pfff nu even snel alles teruglezen... hahahaha leanne toch: wat heb jij een verchrikkelijk lange cyclus... Maar als je nu zo laag staat zou je eitje er toch eventueel aan moeten komen, toch? ik duim heeeeeeeeel hard. Ik vind het zo'n apart kaartje, dat ik het iedere keer heel uitgebreid bekijk... zeg astrid krijg jij je ei evt. ook pas op dag 16? Jackie: ik houd ook altijd de eerste temp aan..... berbel: succes met klussen sandra: duim duim duim karin: hubbie kan altijd mailen hihihi..... ik heb nog wel wat ideetjes denk ik.... hihihi.... maar ik hoop aan de andere kant, dat hij natuurlijk zelf een heeeeeel origineeeeel aanzoekje gaat brengen... roses: yep definitief op dag 16...! zit nu op de wachtbank dus... Jij succes met de komende klusfase! ;0) marloes; pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffhappfffffffffffffffffffffffff nou moet ie toch wel een keer omhoog gaan! Nies: er is nog wel niets te zien, maar het zijn wel lekkere klusdagen josien: koorts of ? wat een giga stijging ! Silla: goed zo met die invulling is het nu wat duidelijker! en je zit mooi boven je lijn zeg! jody; succes bij de gyn. Mijn ha kende FF nog niet, maar de manier van kaartjes invullen wel. Hij vond trouwens nog een fout in mijn eerste tempcyclus.... FF had het kruis niet automatisch verschoven naar de goede datum hihihii..... dus wat moet een gyn wel niet zien dan? hier mijn kaartje. Morgen nog zo'n temp en mijn dikke kruis komt eraan hihihi
ff snel mijn kaartje nog voor vandaag! De temp is weer iets gedaalt! Hopelijk goed nieuws en komt mijn eitje toch over 4 daagjes! wat denken jullie? Liefs Pearly