Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    ooh hoop het zo!

Meid jij blijft mooi hoog! \:D/
    Houden daar he! ;)

Liefs Pearly

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

dank je lieverd. momenteel heb ik het gevoel alsof ie hoger kan (grieperig)...

hoe is het met je cervix slijm? Merk je al verandering?

3. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Heb wel het idee dat ik meer afscheiding heb maar kan nog niet echt rekbaar slijm ontdekken! en de Baarmoeder ligt ook nog vrij laag!
    Dus hopelijk is dit een goed teken en gaat mijn lichaam zich langzaam klaar maken voor een eitje \:D/

ik heb ook een flinke kou te pakken het heerst heel erg op het moment maar ja wat wil je met dit weer! :(
    Sterkte meid en hopelijk zet de griep niet door!

Liefs Pearly

4. Niet meer actief

Ik kom hier ook maar weer meeschrijven
    Miskraam nummer 5 is vanavond begonnen :cry:

Plaats mijn kaartje nog maar niet ziet er zo zielig uit een tempje ;)

5. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    OOh Meid wat erg voor je! :cry: :cry:
    Een hele dikke cyberknuffel van mij!
    Sterkte

Liefs Pearly

6. Niet meer actief

Ingiemoppie hier heb je weer een kaartje om lang naar te kijken hihihi......

mamavantychowat verschikkelijk...ik wens je heel veel sterkte

berbelje bent niet de enige hoor die mijn kaartje niet begrijpt.thermometer zal niet kapot zijn ben deze cylcus begonnen met een nieuwe.ja gelijk de eerste dag hihihi

7. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Goedmorgen meiden!

Hier even snel mijn temp kaartje en dan duik ik mijn bedje weer in!

Groetjes, Astrid

8. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Nou Inge, ik denk dat ik mijn ei op dag 9 heb gehad maar FF geeft nog niks aan maar we zullen wel zien wat er uitkomt.

Groetjes, Astrid

9. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Lieve mama van Tygo, een hele dikke warme knuffel voor jou meis....wat vind ik dit erg voor je...

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Hier kijn kaartje maar weer eens....

Die hogere temp komt gewoon doordat ik snipverkouden ben.......toch? :confused:

Maar ja,...toch tricky hoor...mijn vorige zwangerschap begon ook zo! Alleen kan ik me niet herinneren of ik toen ook erg verkouden was...
    maar wel keelpijn, hoofdpijn, en als je iets gedaan hebt dan heb je ineens zo'n klammerig gevoel...alsof je net beter aan het worden bent en je huishouden weer gaat lopen doen...(bekend?)

Daarbij komen: gespannen gevoelige boobies, steken laag in mijn buik, geen kramp, lamlendig gevoel( griep?), extreem vroeg wakker smorgens, geen trek (griep?), koffie smaakt niet (griep?)....
    Maar ja,.....ook mijn ongi blijft dus nog steeds uit....dat lijkt me toch niet van de griep komen.... :rolleyes:

Maar ja,...toch nog maar even mijn beentjes aan de grond houden, want mijn hubbie zweeft al een paar dagen door het huis.... :) Die gelooft er wel in... ;)

11. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    mama van Tygo, Ook een hele dikke knuff van mij!

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen,

@mamavantycho
    Dikke -troost-knuf!
    @Katootje
    ...weet niet zo goed wat te zeggen, maar beter iets ...dan niets...
    Jeetje meis ik was zo blij voor je! Duim heel hard dat het snel wel goed raak mag zijn.

Alle andere meiden
    Ik lees mee en kijk naar de kaartjes hoor!
    @Sandra spannend meis kan me voorstellen dat het erg spannend voor je moet zijn (duimmie duim)

Mirre zit op 8 DPO met een temp van 37.05.
    NOD gaat opschieten...voel weinig tot niets, dus verwacht ook weinig tot niets.

Liefs Mirre

13. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Mama van Tycho...Ik heb er geen woorden voor....Heel veel sterkte. Weet de gyn eigenlijk waar al die miskramen vandaan komen? Ik bedoel, dit is je 5e al weer. Hoe ga je daar in hemelsnaam mee om? Respect voor je hoor!

@SandraK....van een verkoudheid gaat normaalgesproken je temp niet omhoog hoor, bij griep wel natuurlijk. Maar je voelt zelf het beste of het een verkoudheid of griep is. Misschien toch stiekum een testje? Je bent overtijd, dus het zou best een positief kunnen uitvallen. Ik ga in ieder geval voor je duimen.

Liefs, Jaycey

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb geen testen meer in huis, die van vrijdag was de laatste...
    Ik ga nu gewoon wachten tot aankomend weekend...ik heb nog steeds het idee dat het door de verkoudheid komt en dat ik gewoon nog ongi ga worden...alleen wat later.... ;)

Tja, wat is griep...ik heb dan echt koorts en alles doet je zeer....dat heb ik niet. Ik ben alleen echt snipverkouden, loop te niezen, steeds maar snuiten. Maar ik heb niet dat als er iets langs mijn benen of armen gaat, dat dat zeer doet ofzo...
    Maar ja...gewoon maar weer ff wachten....

Leuke is wel dat mijn vorige zwangerschap ook zo begon... ;)

15. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    @mamavantygo wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wil je heel veel sterkte wensen!

@sandraK Dat ziet er veelbelovend uit, en je bent ook al 2 dagen overtijd? Kan je nog wel een week wachten met testen? :) Succes! Ik hoop op het beste!

16. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    dikke knuffel mamavantygo knuffffffffffffffff

hier mijn kaartje afw88 maar weer

ga nu samen in badje :oops: hebben lang niet ge...... :oops:

17. Niet meer actief

Hoi meiden,

Even vraagje...als ik mijn temp invul op FF, dan vult ie hem niet in....
    Heeft iemand enig idee hoe dat komt?

Liefs Nies

18. Niet meer actief

Hij doet het al!
    Moest gewoon effe FF afsluiten en toen stond ie er wel :)

Mama van Tygo.... :cry: .... sterkte meis....

19. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Heb ik nu ook. Hij pakt hem niet. Ik heb dit al eens eerder meegemaakt, toen deed hij het een paar uur later wel. Had het geloof ik zelfs opgeslagen.
    Straks nog maar eens proberen Nies!

20. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

mamavantygo: dikke troost knuf van mij.......

JOsien: ik weet niet hoelang je lutealefase normaal is, maar ik heb me gedurende die fase ook 2 keer knap beroerd gevoeld. 1x tentijde van de innesteling en 1x toen na 2 wkn de vrucht zich aan je bloedbaan hangt ofzo......zolang er niets doorzet is er nog hoop toch......

SAndra: ergens ziet het toch allemaal veel belovend uit, zal als de ongi niet komt, toch maar weer een testje er tegen aangooien van de week.....

Nina: ik hing ook niet kotsens boven de plee hoor, heb voornamelijk op mijn temp. gelet, ben erg benieuwd naar je test......

MArloes: ik ga heel hard blazen voor jou, die temp. moet wel omhoog.

Jacky: ziet er niet slecht uit meis...

Mamairis: denk dat je je ei op dag 11 gaat krijgen van ff, wacht maar ff af....

Alle andere meiden, heel veel succes met klussen en afwachten, ik duim en blaas voor iedereen........

Twinny

Deel Deze Pagina