Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Helaas, het zit er voor deze ronde op. Gisteren gigantisch ziek geweest met temperaturen van tegen de 39 graden. Dus nee... het was helaas gewoon koorts. Vandaag heeft het bloeden toch echt doorgezet. En dat terwijl ik er echt een goed gevoel over had. Stom hè hoe je je in je eigen lichaam kan vergisse. :cry: :cry:

Ik ga mijn banner maar weer aanpassen :cry:

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    o josien: wat naar nu............ hopelijk voel je je vlug wat beter en veel succes in de volgende ronde, het is je van harte gegund meid

Twinny

3. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dank je Twinny... ik hoop het echt... ik voel me zo beroerd. En niet door die griep die ik te pakken heb, maar vooral doordat ik zo geloofde dat het deze ronde raak zou zijn. We hadden ook flink geklust. En ik baal zo dat het weer niet gelukt is. Ik begin echt aan mezelf te twijfelen...

Ronde 6, daar gaan we nu aan beginnen. Ik hoop, en niet alleen voor onszelf maar zeker ook voor mijn vader, dat het snel raak is...

Groetjes,
    Josien

4. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    @Josien meid sterkte en dikke knuffel!

@Marloes hoog houden die temp meid! DUIM DUIM DUIM

@jacky schiet mooi de lucht in! \:D/

Hier mijn kaartje weer hmm we gaan weer omhoog!
    Waar blijft mijn eitje? ;)

Liefs Pearly

5. Niet meer actief

goeiemorgen dames!
    @mamavantygo:heel erg veel sterkte toegewenst!Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, vind het heel erg voor je.Ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.knuffels...
    SandraK: o, wat een spanning, ik hoop dat het geen griepje is, maar iets heel moois!
    @Pearly: Ik blaas je temp. wel ff onlaag okay?Heb je morgen je eisprong, dus wel gaan klussen vanavond he :D komtíe hoor:pPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFF!

6. Niet meer actief

josien, k*t meis!Je moet je geen dingen in je hoofd proberen te halen, want je lichaam speelt graag truukjes met je, werkt allemaal psychologisch door....helaas!Ik had ook een kaartje waarbij het gewoon niet mis kon gaan, en toch werd ik ongi...grote teleurstelling natuurlijk...ff dagje flink gebaald en nu ga ik er gewoon weer voor, maar wel iets zorgelozer(dat probeer ik tenminste)
    Eigenlijk moeten we gewoon alle kalenders die we hebben weggooien, ben je er ook minder mee bezig!

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    lieve meiden ik heb echt even de hulp nodig van de expert. Ik had een kruis, maar ik zit nu op dag pdo 18 en nog niks, dus ik ging twijvelen aan mijn kruis. Ik heb bij cervical fluid wat dingen gedeleted en nu is mijn kruis weg. Ik kan wel janken. Wie van jullie kan puur op mijn tempratuur wat ontdekking. heb ik een eisprong gehad, of niet. mijn kruis stong eerst op 18 nov

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mama van T. hele dikke knuffel meid.... weet eigenlijk niet wat ik verder moet zeggen....

sandraK...zou het dan toch...ik duim voor je meid!

hier mijn kaartje, vandaag, ja heel saai, weer dezelfde temp. FF heeft besloten om mijn horizontale lijn naar beneden te doen en eisprong weer 1 dag eerder... pffff verandert dat bij jullie ook zo vaak...
    maar ja, ondertussen dus op 9dpo... nog 9 dagen te gaan...

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dikke knuff voor mamavantycho

(((knuff)))

10. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    mamavantygo: dikke knuffel
    josien:knuff
    leanne:( ik hoop dat het wel wat duidelijker gaat worden
    mirre: temp. klinkt goed afwachten maar
    astrid:klusser de klus
    jackie:wachtbankje maar zo te lezen heb je leuk tijdverdrijf
    pearly: je ei komt vast snel
    marloes: ziet er nu iets beter uit nu de lijn verplaatst is
    sandrak: ik geloof ook altijd een negatieve test maar dit is nu wel spannend, ben je wel vaker overtijd?
    mj24: ik zou eens eenafpraak maken bij de huisarts want dit duurt wel heel erg lang (ik weet niet meer of je al onder behandling bent,sorry)

en ieder die verder bezig is: veel klusplezier en geduld met wachten

11. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nou en of berbel kom net uit bad haha
    voor jou ook veel klusplezier

eitje komt er vast aan pearly

marloes deze maand werd hij bij mij ook verschoven maar wel de datum dat ikzelf ook vermoedde ei te hebben gehad

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    Hai Berbel, ik denk dat ik idd geen ei heb gehad. Ik voel me even niet zo happy nu. was zo blij met mijn ei. Ik ben nu 6 maanden van de pil af en heb gewoon nog geen 1 kans gehad. 14 nov heb ik een afspraak bij de gyn. Tot dan, stop ik met de site en stop ik met tempen. Ik had me weer helemaal gek gemaakt. Lieve meiden veel succes, hoop dat jullie allemaal heeel snel zwanger worden.

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik ben 1x eerder overtijd geweest.....3 dagen.....wel spannend he... ;)

14. patrien

patrien Niet meer actief

wel g*dver......... wat gebeurt hier toch allemaal.
    mamavantygo: een dikke knuf voor jou.
    Josien: hu, dit had ik niet verwacht
    SandraK: spannend zeg

alle andere: suc6 met klussen,wachten en alle ongi's: balen

hier mijn kaartje. raar maar ik denk dat het over is. ik heb normaal altijd mijn kruis op ongeveer 36.6 en deze keer heb ik hem op 36.2 gekregen.
    toch zit in mijn hoofd de 36.6 en dan zit ik niet ver boven de lijn.
    dus ik heb er niet zo'n hard hoofd in.

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Mamavantygo: wat naar....pffff....heel veel sterkte :( *geeft een dikke knuffel*
    Ingemoppie: op naar het kruis!
    Pearly: ziet er inderdaad naar uit dat ei nog komt!
    SandraK: dat wordt toch erg spannend!
    MJ: ik kan niets uit je kaartje opmaken. Toch maar even naar de HA!
    Jsien: ook dikke knuf.
    Toontje en MArloes: ziet er mooi uit!
    Hier mijn kaartje: nog 5 dagen tot nod. Er valt nog niets te zeggen...

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Mama van Tygo...Sterkte Meis
    @ Josien...balen !
    @ Toontje80 (call me stupid) maar ik heb geen idee waar je het over hebt, mijn inziens ziet je kaartje er veel belovend uit?! Of zie ik het verkeerd :(

@ All,
    Hoe zit het ook alweer, ik weet wanneer je zwanger bet dat je temp. 0.3. - 0.5 hoger is...
    MAAR (en daar komt mijn vraag...) is dat van je gemiddelde temp, eisprong temp of de temp welke staat aagegeven bij je rode Horizontale lijn bij FF?
    Bij mij staat ie nl errug raar(vind ik maar ja ik ben nog een leek wat tempen betreft ;) )...zie kaartje

17. Niet meer actief

Toontje80: Ik zie er niks vreemds aan hoor. Maar eigenlijk kun je er helemaal niks over zeggen.Mijn laatste kaartje was echt super, had zelfs temp.van 37.4 graden, echt megahoog...Toch ben ik ongi geworden.Je moet er gewoon van uitgaan dat je alleen je ei kunt spotten en pas als je echt zwanger bent kun je het misschien zien aan je temp.

18. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam

even proberen

19. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    het is gelukt wel beetje klein! Maar vandaag dus weer één tiende erbij 37.2 whaaaaa
    dat heb ik nog nooit gehad kwa temp hoogte...kon nu even niet terug lezen hopelijk strakjes nog even tijd!

liefs nina

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nou Nina, heb je al getest? Dit ziet er echt uit als een zwschapskaartje!

Deel Deze Pagina