@ninaVI: volgens mij ben je hartstikke zwanger. Zo veel dagen na je eitje en nog geen ongi kan maar 1 ding betekenen.
He Nina, TESTEN svp....we zijn zo nieuwschierig. Je kaartje is inderdaad prachtig. Moet wel goed gaan zou je zo zeggen. Laat je het ons zsm weten? Gr. Dolfijn (duim voor je....en natuurlijk voor alle anderen.)
hallo allemaal... zo ik eindelijk weer even een keer online... Kids weer naar hun moeder, dus de pc is weer van mij Pearly: jij ook een koutje te pakken. Ik sinds gisteren pijn bij slikken en verschrikkelijk warm!! Ik duim voor je op weg naar je eitje hoor. Ik denk dat ie er tussen nu en 2 dagen aan zit te komen mits je temp ietsie stijgt... je hebt nu ook watery aangegeven... dus HOOP HOOP [-o< [-o< mamavantygo: nee hé!!!! sjips...... nou zeg. baal baal dikke knuf.... Heel veel succes in de volgende ronde en ik hoop echt dat het nu weer een keer blijft zitten!! Leanne: volgens mij...... als je temp nu blijft stijgen....... heb je je ei misschien vandaag gehad. Heb jij alvast een temp bijmorgen ingevuld?? smokkelen hé!!! 8) 8) mammairis: zit jij al op de w8bank of nog in de klusfase??? Als ik het nu eens bekijk lijkt het idd wel alsof je je ei op dag 9 hebt gehad... wel errug vroeg. Wel geklust toen?? verder maar gewoon afwachten dus... ik denk dat FF nog geen kruis heeft gezet omdat je op de dagen na de dip watery hebt ingevuld. Toen ik dat bij mij deed, gaf ie ook geen kruis. met allemaal C van creamy wel. Probeer het eens? sandra: ook ik grieperig..... verkouden enzo... hihihi.... (hoezo zelfbescherming)... Je maakt het wel heel SPANNEND... duim duim Hallo MIrre: even een lekkere pakkerd van hier.. SMAK SMAK.. SMAK Jackie: welke utopische kant wil jij uit??? Super meis!! Nies; hoestie meis??? Twinny: aanstaande mamma.... hoe is het met jou??? Josien: ohneeeeeeee.... balen!!!! pffff.... hele dikke knuffel.... en op naar de volgende ronde meis.. heel veel succes. Griep alweer wat beter nu?? Carmen: als ik je nog niet gefeliciteerd hebt: bij deze dus: VAN HARTE PROFICIAT!!!! MJ24: sorry, ik zie dat ik te laat ben voor mijn reactie. Meid heel veel succes bij de gyn. Ik hoop dat ze daar uitvinden waarom je cyclus zo raar doet sinds je gestopt bent met de pil. marloes: duim duim, je zit iig dik boven de lijn meis... toontje: toch blijf ik duimen hoor meis. me2: wow, jij ook lekker boven de lijn... spannend!! silla: dat neemt ie van de gemiddelde temp... dus je rode lijn.... en daar zit je mooi boven toch?!! nina: volgens mij ben jij hartstikke zwanger hoor!! hup... testen jij.... Hier is mijn kaartje. Mooi kruisje gekregen. En ineens giga stijging.... maar heb koutje te pakken en had het vannacht behoorlijk warm... maar daar heeft de temp niks mee te maken... hihihi... (hoop ik)
Hi Ingemoppie, Thanks voor je reactie. Ik heb het overigens heel vaak dat ik het MEGA warm krijg wanneer ik net wakker aan het worden ben, het lijken wel opvliegers, maar dan merk je ook niets aan mijn temp. dusss dat komt wel goed...Ik zie dat wij ong. een beetje gelijk lopen met onze NOD, wanneer ga jij testen... Ik ben zelf blij dat ik dit keer maar 1 test in huis heb hihihhihih dus ik wil het PROBEREN om het zo lang mogelijk uit te stellen, zeker omdat ik er toch een beetje van overtuigd ben dat het deze ronde niet raak is (maar ja stiekum zou ik het ook niet heel errug vinden als het WEL raak zou zijn ) Greetz
ha marloes en silla... ja, ik heb NOD 14 november..... ik heb maar een cyclus van 27 dagen aangehouden. dat is zo'n beetje het gemiddelde... Dus in principe willen we dan óf de 14e of de 15e gaan testen...... SPANNEND... want dat is al over anderhalve week........... HELLUP..... gelukkig heb ik ook nog maar 1 test, maar ik zie me al bij de drogisterij staan aanstaande vrijdag hihihihi voor een 2e......
nee, want ik heb geen vip meer, en ik probeer iedere keer een overlay.. jammer.... snif had het wel leuk gevonden om mezelf gek te maken hahahah
haha... ja dat is het, mezelf gek maken...na ja het is voor het goede doel, word ik weer iets blijer van, kan alleen maar huilen...