@ingemoppie!o, nou dan ga ik hem maar weer verandren denk ik!Maar ik vond hem zo mooi..Een baby die in liefde gefabriceerd wordt Of is dit een hoog eo gehalte, hihi! @SandraK: o, wat een rottemp.daling meis!Ik hoop maar dat je nu door dat kerstgebeuren lekker afgeleid bent, raak je lekker spontaan zwanger..daar ga ik gewoon van uit!Veel sterkte als de duivels doorbreken!
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt meis...kijk maar naar mij...zomaar ineens een laat ei...dus ook 3 dagen 'overtijd'.... Gelukkig liet ik me nog niet helemaal meeslepen....want dit was weer een nieuw stuntje van mijn lijf...gggrrr.... ](*,) Ik heb namelijk al eens een cyclus van 29 gehad...daar wilde ik eerst voorbij zijn...maar dat gaat vast niet meer lukken ben ik bang....
ha Carmen: nee hoor laat hem maar lekker zo... want hij is echt heel mooi hoor! ik zag in de snelligheid alleen een baby staan hihihihi..... en dacht dat je dus al zover was.... volgende keer zal ik eerst die banners eens beter bekijken. bovendien staat je cyclus er ook bij en niet dat je bijvoorbeeld nog 114 dagen to go hebt. (hihi was het maar zo hé!?) Groetjes, ingie... Me2: yep...... we kijken gewoon rustig aan. Nóg ben ik er errug rustig onder hahahaha.... laten we het er a.s. weekend nog maar eens over hebben hahaha
Zeg meiden!] Hoe vul je bij FF in als je positief getest hebt met ovu.testen?Of nog leuker als je een posi.zwangerschapstest gedaan hebt.
Ben ook weer terug van een weekendje. Pik vanaf vandaag weer gewoon aan. MamavanTygo, jemig meis wat ontzettend balen, dikke knuff voor jou Mammairis, nog 2 dagen deze temp en je kruis komt op cd 14! SandraK, ohhhhhhhh jammer hoor, damn zeg Jackie, gaat lekker , blijf maar "hoog" springen op die trampoline Marloes, mooie stijging, nou daar blijven he! Leanne1985, jij ook nog steeds geen ei? vreemd hoor Silla, voor mij een deal hoor, om daar 9 maanden te blijven Katootje, ik vind het nog steeds balen voor jou, als ik zo dat kaartje weer zie, toch heel veel succes weer! Roses, lekker stabiel, dan is het ook makkelijker als het zo blijft om ei te ontdekken! Me2, ik ga toch voor je duimen dat hij zo hoog blijft over 2 dagen! Pearly, ik hoop een mega ei voor jou! Roca81, voor jou wordt het ook spannend! gaat goed hoor Nina, ik zou testen met zo'n kaartje, maar jij moet er zelf achter staan. en de meiden die hier zitten hebben allemaal enorm veel geduld Ingemoppie, jij moet morgen weer omhoog, pffffffffff Mijn kaartje: Ik laat het deze maand eigenlijk allemaal over me heen komen, omdat deze cylcus helemaal gevolgd wordt, ben ik niet zo ermee bezig. Meer met al de onderzoeken bezig, maar stiekum zie ik wel dat ik ga hopen dat ik volgende maand niet meer terug hoef Groetjes Monique
die positieve ovu test vul je in het rubriekje OPK in (staat onder je temp en sexrijtje) en de zwangerschapstest vul je in bij pregnancy tests... als je alleen je temp invulgebeuren ziet, dan met je bij DATA ENTRY FORM even op "long" klikken, dan krijg je de uitvoerige versie en dan zie je waar je het overal kunt invullen. Alle andere gegevens (pijnlijke borsten etc.) kun je niet invullen met een 'gewoon' abonnement. Alleen met een VIP....
hooooiiii meidn, na een paar weken rust en eerst meds te nemen om ongi te worden, ben ik gisteren ongi geworden en dus weer begonnen met tempen. morgen weer beginnen met de clomid. owwww ik hoop zo op een mooi eitje hier mijn kaartje, valt nog niet veel op te zien heb wel al die tijd meegelezen hoor, maar niet gepost, maar nu gaan we er weer voor . alle meiden die zwanger zijn; gefeliciteerd! alle klusmeiden en bijna nod meiden, succes en ik zal heel hard blazen. ik zag ook dat het bij katootje en mama van tycho fout was gegaan, heel veel sterkte meiden. dikke knuff xxx sam
Nou, hier is mijn nieuwe 'opgeleukte'kaartje...Mooi he al die --en dan 2 mooie +jes...Ik denk dat ik maar boodschappen ga doen ofzo, doe ik ook nog iets nuttigs haha
hier nog ff mijn echte nieuwe kaartje.Die temp. is de eerste 6 dgn echt loeihoog gebleven, sinds gisteren is hij eens gaan dalen. Hebben jullie dit ook, dat het per cyclus zo verschilt?
Wat is dit dubbel zeg.....ik zit hier met heel erg opgezwollen, pijnlijke borsten.....en vervolgens dient het eerste rood zich aan.... Ik moet nu toch wel ff een traantje wegpinken hoor.... Ik ga mijn banner maar even veranderen....helaas niet in zo'n mooie nieuwe....maar wederom zo'n vervelende....
he verdoooooooooooorie!Wat is het balen he!Moet je weer zo'n nieuwe cyclus in!Kleine troost, gelukkig ben je niet meeega onregelmatig!Dat je een heeeele lange cyclus hebt bv..Bah, het voelt aan alsof het krijgen van een baby een lot in de loterij is, of het vinden van de speld in de hooiberg!Ik weet hoe je je voelt, maar eens zal het echt raak zijn hoor!Veel knuffels en sterkte! Morgen voel je je vast wel weer iets beter en ik blaas je een heleboel nieuwe moed in!PPPPFFFFF!
Lieve Carmen,...dank je wel voor je berichtje...doet me goed.... Ik moet proberen de moed erin te houden, maar het idee dat er wat mis is begint nu toch wel vastere vormen aan te nemen.... maar goed...ik gun mezelf nog 1 ronde en dan ga ik naar de huisarts....
Ik weet hoe je je voelt! De een na de ander om me heen raakt zwanger en ik had vorige week toen ik ongi werd echt het gevoel dat ik gefaald had. Ik bedoel, hóe moeilijk kan het zijn om zwanger te raken! Maar ik heb me er overheen gezet en nu heb ik weer goeie hoop, maar het blijft *** als het weer niet raak is! Ik wacht nog af tot januari, dan ben ik een jaar bezig, en dan ga ik naar mijn huisarts. Maar het legt hoe dan ook een druk op je...
http://img86.imageshack.us/img86/3997/thempenjl1.jpg Hier is mijn kaartje.. Ik themp voor het eerst Maar ik moet zeggen snap er nix van zit voor mij geen logica in.. Misschien ziet iemand het van jullie.. Alvast bedankt
Mag ik even wat vragen? Zit vandaag op mijn NOD. Er is nog niets te merken. Nu wou ik voor de fun eens even mijn temp nemen maar deze ochtend om 6u (staat mijn vriend op en was ik heel even wakker) had ik de fut niet en was terug in slaap gevallen tot 9u. Toen was mijn temp 36.7 was veel is voor mij. Is de temp dan nog wel juist als ik al wakker ben geweest en is 36.7 niet wat weinig om eventueel zwanger te zijn?