hai kimmieJ! Wat mij opvalt is dat je op onregelmatige tijden tempt. Dit is ws de reden waarom je temp. zo schommelt.Je moet echt iedere morgen rond het zelfde tijdstip tempen en dit moet je doen VOORDAT je uit bed stapt! Zoals het er nu uitziet zou je gisteren je ei al gehad kunnen hebben, maar dat weet je pas zeker als je vanaf nu netjes op tijd tempt en als je temp. hoog blijft! veel suc6!
Sandra: *geeft dikke knuffel* en Carmen, ik herken het ook zo. Iedereen om je heen is hup in 1,2 3 maanden zwanger, wij doen er alles aan, klussen op het juiste moment en nog niets.....Bij mij dan de grote frustratie dat toen ik dan zwanger was ik het kindje niet bij me kon houden. Voelde me echt alsof ik had gefaald en mijn lichaam onbetrouwbaar was geworden. Dat is nu wel weer minder. Ik begrijp echter nog steeds niet hoe dat menselijk lichaam nou in elkaar zit en de een met een mega onregelmatige cyclus na 2x zwanger is en bij de ander het maar duurt... Ik blijf echter positief en hoop houden op een gezonde zwangerschap (ik heb toch een heel mooie regelmatige cyclus en mijn man's zwemmers zijn top!).....
ja ik themp s avonds..Ik ben nooit op zelfde tijd wakker.... Nou ja dan moet ik vanaf morgen smorgens gaan tempen... In ieder geval bedankt carmen31
Lieve Kimmie, Ik zie dat je op verschillende tijden temp opmeet! Als je met tempen iets van je cyclus wilt leren kennen is het allerbelangrijkste dat je iedere ochtend voordat je je bed uitstapt temp opmeet! Anders valt er niets over te zeggen! Succes! Lieve mamavanbo, helaas kun je van 1 temperatuur niet zeggen of je zwanger zou kunnen zijn want een zwangerschapstemp is per persoon verschillend en totaal afhankelijk wat je basale temp is de rest van de maand! succes nina
hoi mamavanbo! In principe is er niks mis met je temp. Je bent weer in slaap gevallen en je zou na 3u slaap goed kunnen tempen, lijkt mij. In mijn ogen is je temp. erg laag, maar dat komt omdat ik altijd veel hoger temp. na mijn eisprong, maar dat kan bij iedereen verschillen denk ik. Anders zou je bij fertilityfriend.com een kunnen kijken bij chartgallery, laten ze allemaal zwangere temp.kaartjes zien! Ook hier kun je bij het topic temp.kaartje zwangere kaartje zien!
ik themp elke avond rond uur of 8 rectaal.. Maar het klopt ik moet het smorgens doen voordat ik opsta.. Leg gelijk me thermometer naast me bed.dat ik morge ochtend het gelijk kan doen. Meiden bedankt
Herkenbaar he! Ik ben nog nooit zwanger geraakt.Jaren geleden ben ik ook bijna een jaar voor het 'echie'gegaan en ook niks! Dus dat blijft in mijn kop spoken...
JA, weet ik Carmen (had het al eens gelezen..). Wat een frustratie he! Heb jij al plannen om toch een s alngs de HA of gyn te gaan?
Ook vraag ik me af: hoe onregelmatig moet je zijn om onregelmatig te zijn?Snappen jullie het nog Ik heb 2 cicly getempt en : 1e: ovulatie:dag10 ongi op dag26, dus luteale fase:15dgn 2evulatie:dag 14 ongi op dag 28, dus luteale fase:13dgn Dat je ei schommelt oke, maar hoort je luteale fase niet gelijk te blijven? Bij mijn banner zie je de cycli lengte van de afgelopen maanden. Ben ik nu erg onregelmatig?
volgens mij is dat niet echt onregelmatig maar van die Lutheale Fase zou ik niet weten . De meeste zeggen 14 dagen maar ik denk dat je temp ronde van nu iets meer vergelijking geeft en weet wat het ongeveer gaat doen
Voel me er nu nog niet echt happy onder.Lekker met je benen gespreid Ben ook bang om naar huis gestuurd te worden, zo van, probeer het nog maar ff. Dus ik wil nog tempen tot januari, dan heb ik 4 temp.grafieken en ik kan zeggen dat ik bijna 2 jr geklust hebt( weet alleen niet of er gekeken wordt naar kluspogingen van 7 jr geleden, maar goed...)
heb gezien dat de meeste zwangertempjes rond de 37 zitten. hier en daar eentje dat lager zit. als ik morgen nog niet ongi ben ga ik gelijk tempen vanaf ik een oog open doe.
hihi, probeer je een beetje rustig te houden. Je temp. kan namelijk onder spanningen gaan stijgen.Dit heb ik van de verloskud=ndige op deze site gehoord. Ik had in mijn vorige cyclus op een gegeven moment een temp. van 37.4 graden! Ik was zooo gespannen en zenuwachtig dat ik dit ws zelf veroorzaakt hebt! Je moet er eigenlijk van uit gaan dat je alleen je ei kan spotten op zo'n grafiek en pas als je echt zwanger bent, kun je dit zien aan een evt.innestelingsdip en/of hogere temp. Ik heb mijn lesje wel geleerd en ik sta nu nergens meer van te kijken. Maar alsnog vind ik het superspannend voor je!
ja volgens mij kan ik nou ook niet echt op mijn temp verder gaan omdat ik normaal niet temp. dus ik kan niks vergelijken. ik weet wel dat mijn temp normaal lager ligt en vorige maand had ik 36.4 de dag van ongi. ah ja ik wacht nog wel even af hehe.
Even vanuit het nog warme Dubai. Even geen kaartje van me. Ben het helaas of misschien juist gelukkig dit weekend toch geworden. Was blijkbaar ziek omdat ik het juist later was. Heb dit eigenlijk nog nooit gehad. Ga er ook even proberen iets minder mee bezig te zijn. Had een beste dip dit weekend. Ik volg jullie wel af en toe hoor. Good luck. Melanie
hey Melanie! Balen meid!Maar we geven de moed niet op hoor! Eens lopen we allemaal met een dikke buik!Veel plezier in het warme Dubai! Al veel dikke luxe auto's met steeeeeenrijke oliesjeiks erin gezien?!