Carmen, sommige artsen vinden 2/3 daagjes verschil onderegelmatig. Ik eigenlijk niet als ik zo op deze site kijk...BIj mij is het altijd 27 dagen en mijn luteale fase schiommelt op 11/12 dagen. Als je LF maar niet onder de 10 komt is er niets aan de hand....Zodra je vier kaartjes hebt kan je ook wat laten zien aan de HA. Ik denk zelf dat je moet zeggen dat je al een jaar bezig bent en in het verleden ook al een jaar zonder succes. Dan kan hij je niet wegsturen. De zwemmers van je man zullen wrs ook moeten worden onderzocht.
Meer dan genoeg. En ze zijn leuk hoor (de jongere dan hè). Moet er vanavond met 2 dineren. Wat een straf. Zeker zal het wel lukken maar heb even beste dip. Maar komt vanzelf weer. Valt gewoon even tegen. De 1e maand na curettage ging het hartstikke goed. Nu tranen met tuiten. Het zal erbij horen. Good luck allemaal
Melanie: kop op *geeft dikke knuf*! Geniet daar. Ik heb in Dubai gewoond. Koop maar een mooi jurkje voor jezlef in de souk!
klein punt van kritiek: Er worden te weinig zwangerkaartjes geshowt in het zwangerkaartjestopic! Kom op meiden, allemaal showen, is voor ons klussers erg leerzaam (en leuk natuurlijk)
Carmen, dan hebben we steun aan elkaar meis....als we alletwee in januari naar de dokter stappen! Ik heb gelukkig al een zoon (13), dus ben al wel moeder.....maar dat neemt het verlangen allerminst weg... En ik zou het vreselijk vinden als ik mijn huidige vriend geen beebje zou kunnen geven. Hij heeft namelijk nog geen kinderen....
Hallo! Ik zit nu op dag 27 en afgelopen donderdag heb ik naar mijn idee mijn ei gevoeld (steekjes links in mijn onderbuik) en volgens FF had ik toen ook mijn ei. Nu heb ik vanavond ineens veel bruine afscheiding in mijn onderbroek en rood/ bruin bij het afvegen... Best wel veel... Zit nu dus 4 dagen na mijn ei.... Wat is dit dan? Wordt ik nu ongi of zo....? Wel raar toch? Komt er bij een innestelingsbloeding soms ook veel bloed vrij? Of is dit gewoon mijn ongi en heb ik geen ei gehad!? Help!
http://www.fertilityfriend.com/ttc/inde ... nterface=0 Zo ziet mijn kaartje eruit als ik vandaag dus toch ongi ben geworden! raar he...ei op donderdag? euh....of geen ei? Ps. hoe kan ik het kaartje gewoon in mijn tekst krijgen, dat je hem gelijk ziet, zeg maar...
Hoi Marsab, je hebt iets verkeerd gedaan, want als ik jouw link aanklik, krijg ik mijn eigen temp kaart. Het beste kun je je temp kaart op je computer opslaan en dan naar de volgende link gaan: www.imageshack.us Door middel van bladeren je temp kaart zoeken en dan de tweede link kopiëren in je bericht. Succes.
oeps Hopelijk is het nu goed! Op dag 27 waar ik dus 36.5 graden heb (vandaag dus), ben ik dus miss ongi geworden....
Nou ik weet dus niet of dit mijn ongi is of dat het een innestelingsbloeding is.... Aangezien ik volgens mijn steekjes en volgens FF donderdag mijn ei heb gehad (dan is ongi wel erg vroeg) vandaar misschien!!!!
Marsab, ik zie dat dit pas je 1e ronde is. FF heeft een stippelkruis gezet en twijfelt dus over je eisprong. Ik denk zelf dat je die ook niet heb gehad donderdag, daarvoor is je temp niet hoog genoeg gestegen. Gewoon even afwachten, maar ik denk sterk dat je gewoon ongi wordt. Groetjes Monique
goedemorgen dames, ook mijn kaartje weer oh wat is het weer spannend dat wachten maar sta nog steeds op me trampolinetje
ik vind het mooi hoor Jackie.... hier ging de temp vanochtend omlaag, onder de rode lijn....maar heb nog 5 dagen te gaan