Aly, jij ook nog lekker in de race, spannend he meis? Mammairis, he net als mij ook zo'n vreemde dip na je stijging, grappig. Ben wel benieuwd wanneer jij je kruis krijgt Jackie, dat springen helpt! hoop dat je een goede conditie heb, want je moet nog 9 maanden Mijn kaartje: Bij mij beginnen de broek gluur dagen, op zoek naar de bruine afscheiding. Groetjes Monique
Hoi Monique! Ik vraag me ook nog steeds af wanneer FF mijn kruis zet, volgens mij is de rode inkt op hahahahahaha. Jouw kaartje ziet er trouwens mooi uit hoor. Groetjes, Astrid
goedemorgen meiden, Gisteravond rekbaar slijmpies ondekt Dus gaat de goede kant op! \/ Hier mijn Kaartje weer! [/img]http://img243.imageshack.us/img243/6971/naamlooseu8.png Ga nu ff terug lezen! Liefs Pearly
Aly----->>>>> Ziet er goed uit meid, je blijft mooi boven de gevaren zone! Mammairis---->>> Hmm moeilijk bestaat er een kans dat je je eitje nog moet krijgen? Jackie---->>> Ziet er toppie uit meid! Houden daar he! Marloes---->>> Innestel dipje! Morgen weer Omhoog he meid Komt ie BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSS Monique---->>> Ziet er ook heel netjes uit meid! houden zo! Liefs Pearly
Ja ik zie het...wat balen he meis.... Maar zo hebben we wel steun,....want nu is het potverdikkie toch eens onze maand....of niet? 8)
goedemorgen allemaal. Ik hoop dat dit weer een vruchtbare dag voor iedereen wordt.. aly: zo te zien ga je morgen weer up? mammairis: wat betekent hfc bij jou? heeft dat met je bmm te maken? Nog steeds geen ei? pfffff..... jackie: wat ga je lekker meid! ben wel beetje jaloers nu hoor (hihihihi) ik zie dat jij ook 1 keer onder de lijn bent gekomen op 4 DPO. Ik vandaag.... Maar ga zo door meis! marloes: hihi.... om je nog gekker te maken: het ZOU een innesteldipje kunnen zijn... precies op dag 10 DPO..... Monique: jij gaat ook lekker omhoog! pearly: veeeeeeeeeeel succes.. op aan de klus dus... hihihi Sonja: jij ook al weer naar de volgende ronde? balen... knuf voor jou en san... Hier is mijn kaartje. Ik hoop dat ie morgen weer stijgt hoor..
Ingiemoppie----> Kom op Meid je moet weer omhoog! Komt ie blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssss hap Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssss! Liefs Pearly
nou meiden hier volgens de FF nog steeds geen ei te bekennen.Ik temp iedere ochtend om dezelfde tijd hoor trouwens.Ik heb al wel het rekbare slijm een weekje geleden gehad.Zit nu op dag 21 v/d cylcus zal dit weer zo'n ellelange cylcus worden
Zie weer een paar mooie kaartjes voorbij flitsen! Ingrid + MArloes: graag weer even boven de lijn gaan zitten! Hier mijn kaartje....bl;ijft altijd spannend....morgen (op dpo 10 gaat mijn temp meestal naar beneden als het niet is gelukt...)
monique - moeten wij naar de 37 graden ? of is36,7/36,8 ook genoeg. marloes -kan innestelling zijn ingrid- hij gaat vast weer omhoog pearly-succes met het klussen
He meiden op het wachtbankje...schuif eens even op..ik wil er ook bij! Vandaag mijn kruis gekregen van FF. Ik vraag me echter af, of ik op dag 12 een eisprong heb gehad. De afgelopen twee cyclussen had ik hem op dag 18. Daarnaast heb ik een aantal keren niet op de juiste tijd kunnen tempen. Maar goed....we zullen zien.. Groeten van Friezin
Dag vijf alweer. Waarom gaat het nu in mijn beleving wel snel en eerst niet? Snappen jullie het? Ik wel.
goede morgen meiden MArloes en ingemoppie: ik ga voor jullie blazen, want na deze dip, moet ie gewoon weer lekker de lucht in...... Me2: ga ik heel hard duimen en blazen voor jou dat ie morgen nog hoog is Alle meiden die aan de klus zijn, doe je best.......alle meiden op de wachtbank heel veel succes...... Alle meiden die ongi zijn geworden, wat ontzettend sjips, hopelijk mag de volgende ronde jullie wens in vervulling laten gaan.... Leanne: herken het wel uit mijn vorige cyclus. toen had ik ook al eerder slijm en pas na 2 weekjes eisprong en ook weer opnieuw slijm, dus moed niet opgeven hoor..... Iedereen weer succes Trouwens hoe is het met Nina? twinny
@aly, mooi kaartje nu weer omhoog hoor! @mammairis, weet je wanneer je je ei ongeveer gaat krijgen of hebt gehad? @jackie, jij gaat langzaam aan ook lekker omhoog, houden daar hoor! @marloes80, de andere kant op hoor, ga maar weer boven de lijn zitten! @Pearly, en nu omhoog! Misschien krijg je vandaag je ei wel? Lekker klussen meid! @Ingiemoppie, morgen ga je weer stijgen hoor! Zal ik je wat warme lucht toeblazen? Pfffffffff @leanne, jeetje, ik hoop echt voor je dat je eitje gauw komt! Zon lange cyclus is niets! @me2, mooi kaartje tot nu toe! Ik hoop dat je temp morgen ook lekker hoog blijft! Ik ga voor je duimen meid! @friezin, nu afwachten meid en de temp lekker hoog houden he! @katootje, ik vond het begin van deze ronde ook erg snel gaan, maar waarschijnlijk om een andere reden als jouw . Heb je al een nieuwe afspraak gemaakt met de donor? Mijn kaartje blijft nog steeds eentonig! Hahaha Ik had gisteravond voor ik naar bed ging afscheiding, maar ik weet niet hoe ik het moet interpreteren. Het was niet helder, wel draden te trekken maar volgens mij was het geen eggwhite. En het was maar eenmalig, om zo te zetten. Vanochtend nergens last van. Iemand tips?