MamaFleur, Ik weet dat het zonde geld is en toch wil ik met mijn eigen ogen zien dat er zwanger staat en niet een streepje.... En ach ja het is voor een goed doel he
gekkie dat streepje zegt ook zwanger hoor maar als jij graag wil testen moet je dat lekker doen maar ik neem aan dat je begrijpt dat je nu echt ZWANGER bent
Zanoni van harte hoor! En je hoort zoveel meiden zeggen dat ze het niet kunnen geloven en later nog een keer testen. Lekker doen als je je daar goed bij voelt. Dat is het geld toch wel waard? MamaFleur, jij bent er ook vroeg bij zeg. Hopen dat je snel beter bent en wat minder gaat piekeren. Kun je anders niet naar de gyn om na te laten kijken of je cystes hebt? Dan ben je van alle onzekerheid af. Bij mij is de temp nog steeds hetzelfde. Spotting van gisterochtend is niet meer gesignaleerd. Misschien had ik een wondje en is dat tijdens de sex opengegaan. Dat zou dan betekenen dat ik alleen spotting heb gehad op dag 30 dat was een beetje bruin. Meiden heel veel succes weer allemaal! Hier mijn kaartje: Liefs Steffie
Goedemorgen, ik kom even snel mijn kaartje droppen. Op mijn werk lees ik even bij en reageer ik op jullie. Liefs, Jaycey P.s. Dank jullie voor jullie lieve berichtjes m.b.t. mijn familie. Ik heb mijn vader gisteren gesproken (ze zijn op vakantie). Met hem gaat het gelukkig een stuk beter. Mijn oom daarentegen is nog steeds hetzelfde.
Goedemorgen allemaal! Ook al heb ik nog steeds mijn periode, ik zet toch alvast mijn kaartje neer. Ik wens iedereen een fijne woensdag! Groetjes, Astrid
Steffie, wat een super temp heb je en dat kan alleen maar goed gaan lijkt me en natuurlijk kan het een wondjeof gevoelige bmm zijn geweest. Weet je al wanneer je gaat testen ? Ik was er inderdaad erg vroeg bij maar kon gewoon niet meer slapen. Ik ben al bij de gyn geweest en had inderdaad cystes. Moet vandaag bellen om een nieuwe afspraak te maken Jaycey, als jij niet zwanger bent weet ik het niet mamairis, leuk dat je ook al je kaartje komt showen
goeiemorgen dames! Ik voel me vandaag weer beter, mijn temp is omhoog geschoten, nu ff hopen dat dat zo blijf! Butterfly, bedankt voor het blazen, hihi! Zanoni, je bent ECHT ECHT ECHT zwanger meis! Mamafleur, leuk he die chart overlay, maar maak je zelf niet gek he, kan nog alle kanten opgaan... Alle meiden die tegen hun nod aanzitten of overtijd zijn:duimduimduimduim!
zanoni lekker testen als je je daar goed bij voelt maar ik feliciteer je alvast meid steffie en jaycey wat een mooie kaartjes zeg carmen gelukkig is hij weer hoog spannend meid mamairis geeft niks op naar je eitje zullen we maar zeggen hier mijn kaartje toch ook maar even op naar me ei
Carmen, dat overlay is wel erg grappig en je gaat bijna nog hoop hebben maar er zijn ook overlays van mensen die niet zwanger bleken en die passen ook dus je moet je idd niet gek laten maken. Jou temp is wel super mooi omhoog gegaan, ik weet bijna zeker dat dit een innestelingsdip was Jackie, nog even wachten en het is zo ver
Goedemorgen ladies! Ik zet mijn kaartje alvast neer, en ga strakkies op jullie reageren! Wij zijn ook weer omhoog gegaan!
Morning ladies, Hier m'n kaartje na het tempen van vanmorgen. Hij is weer een klein beetje gedaald, maar zit nog netjes hoog. Ik ga strak ff op jullie reageren, ga nu te werk. Fijne dag alvast.
Nee, ik wil juist dolgraag zwanger worden...maar ik was er zo erg krampachtig mee bezig dat ik even wat afstand heb genomen. Niet meer zo vaak op het forum rond hangen en niet meer tempen.... En dat heeft me erg goed gedaan! Er word hier weer geklust omdat het leuk is,...en niet zozeer om het eitje... 8-[ (hoewel het natuurlijk wel in mijn achterhoofd zit waneer mijn eisprong ongeveer is heh...)
@Mama fleur, maak je zelf niet gek meis, @Steffie en Jaycey, zien er heeg goed uit! @Zanoni Ik zei het gisteren ook al maar GEFELICITEERD! @Carmen 8) Ik ben weer een beetje omhoog gegaan. Alle blazers bedankt en svp doorgaan.
Hoi allemaal, Ik ben hier al een poos niet meer geweest... Ik wil rust voor mezelf. Moet zeggen dat het me zo prima bevalt! Hoe gaat het met iedereen? Ik heb een vraagje: De vorige keer kreeg ik een kruis als FF mijn ei had bepaald. Nu krijg ik stippellijntjes... waarom is dat? Liefs An
Hoi danes, Ik heb eerder al mijn temp hier doorgegeven, maar was niet de goede, stom van me.. Hier de goede kaart. Is er iemand die dat voor mij wil invullen bij Fertility friend en hier neer wil zetten? Ik kan me nl daar niet meer aanmelden (heb dat voor mn vorige zwangerschap gedaan, toen afgemeld en nu kan ik me niet meer aanmelden helaas...) Dag 1 36.9 Dag 2 37.0 Dag 3 36.9 Dag 4 36.9 dag 5 37,0 Dag 6 37,0 dag 7 36,8 dag 8 36,8 dag 9 36,8 dag 10 36,8 dag 11 36,9 Dag 12 36,9 Dag 13 36,9 Dag 14 36,8 Dag 15 36,8 Dag 16 36,8 Dag 17 36,8 Dag 18 36,8 Dag 19 36,7 Dag 20 36,7 dag 21 36,6 Dag 22 35,6 Dag 23 36,7 Dag 24 36,6 Dag 25 36,6 Dag 26 36,7 Dag 27 36,7 dag 28 36,8 Dag 29 36,9 Dag 30 37,0 Nu stijgt mn temp gelukkig wel maar stijgt het niet te weinig? Of hoeft dat niet perse veel meer te stijgen? Wel ben ik gisteren beetje ziekjes geweest maar had daardoor geen verhoging. Ik hoop dat iemand me kan helpen en lijst van fertility friend hier neer wil zetten. Liefs Sylvia
Goedemorgen, Hier mijn kaartje. Is het normaal dat je zo op dezelfde temperatuur blijft hangen? En zetten jullie hier iedere dag je kaartje neer?
Hallo, ben ik weer. Heb nu even tijd om alles door te lezen. @Ninetje....bedankt voor het strooien van vruchtbaarheid. Hopelijk werkt het..... @wendyp....de eerste week dat je getempt hebt, lijkt het wel of je ziek was, in ieder geval koorts. Zo hoort het in ieder geval niet te zijn, je temp. Misschien is het makkelijker om de tempen in een grafiek te zetten, dat is makkelijker aflezen. Op de eerste pagina kun je lezen hoe het werkt. @Butterfly....dat is een goed teken, als je cosmische ei gelijk valt met het biologische ei, maar ja, helaas is het geen zekerheid. Ik ga voor je duimen dat het positief uitvalt. @mamaFleur....wat een onzekerheid allemaal. Ik weet niet wat ik over je kaartje moet zeggen, het kan nog alle kanten op. Maar jij voelt waarschijnlijk zelf het beste aan of je wel of geen ei hebt gehad. @Zanoni....je bent echt zwanger hoor! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je er nog wat testen voor de zekerheid tegenaan wilt gooien. Doe waar je je goed bij voelt. En ga dan lekker genieten. @Steffie....wat een ontzettend mooi kaartje. Dat moet toch haast wel raak zijn. Wat zegt je gevoel? En wanneer ga je testen? @Mamairis....tja, valt nog niks van te zeggen, kan nog alle kanten op @Carmen31....jee meid, wat een stijging. Geweldig! En nu zo houden. Ik wil een mooie positieve test zien. @jackie....valt ook nog niks van te maken . Fijn dat je toch mee leest en reageert. Succes deze ronde. @Roses....nog niet misselijk? Wat een achtbaan. Nu zorgen dat je hoog blijft hoor. @Smurfin....wat je zegt, je temp is nog mooi hoog. Alles is nog mogelijk. Ik ga voor je duimen dat je binnenkort een positieve test in handen hebt. @SandraK....goed van je hoor, dat je een beetje afstand neemt. Ik hoop voor je dat het tot het gewenste resultaat leidt. Heel veel succes. @Katootje....ook jouw temp is mooi hoog. Houden zo. @Ah78....die stippellijntjes betekenen dat FF niet zeker weet dat je je ei daar hebt gehad. FF kan deze lijn eventueel nog aanpassen tot een dik kruis. @Adine....wat een ontzettend mooi kaartje. Ik heb wel vaker gezien dat een constante temp een zwangerschap inhield, maar het is geen garantie. Ik geloof dat ik nu op iedereen heb gereageerd. Als ik iemand vergeten ben, sorry. Fijne dag allemaal, Groetjes, Jaycey
FF is er dan niet helemaal zeker van had ik laatst ook Als ik dan Eggwhite invulde kreeg ik wel een rode lijn Ligt dus aan de dingen die je invuld Hoop dat ik het zo juist heb
He Jackie, Ik zie op je kaartje de groene blokjes (=voor vruchtbare dagen) en de lengte van je cyclus. Hoe heb je dit gedaan? Bij mijn vorige kaartje had ik het ook zo, maar mijn kaarjt op dit moment heeft dit niet. Kun jij me helpen? Gr van Friezin
Het is mij al zelf gelukt, heb mn vriend op zn werk nieuwe account laten aanmaken en dat is gelukt!\ Ik probeer hem hier ook neer te zetten Liefs Sylvia