Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Oct 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Niet zo zeer een lange cyclus Ing...wel een onregelmatige.... :( ...

Ik heb dus de langste maar effe aangehouden.
    Misschien dat de regelmaat nog moet komen...ik ben in april gestopt met de pil en heb hem tussendoor nog 2 maandjes geslikt ivm vage klachten...maar dat gaat nu weer goed....
    Ik slikt nu dus 8 maanden geen pil meer...met uitzondering van 2 maanden..

2. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hahahaha, had ik toch zowat die van mij compleet door elkaar gegooid (moest vanaf dag 5 opnieuw data invoeren) hahaha... toen wilde ik me onder een pseudoniem als nieuw lid aanmelden. gaat dat niet via deze computer... mmmh ik probeer het vanavond op de laptop wel even (hihihihi)...

Ha nies... oh vandaar..... ik dacht al.... errug lang hoor... maar je hebt de langste genomen. Nou ik ben benieuwd.... duim duim voor ei duim duim..

hé ja.... heb al tijdje niets van nina gehoord of gezien... ze zal toch niet in een dipje zitten? of toch kinderkamer uitzoeken?

3. shannen

shannen Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    1,410
    0
    0
    Ik heb een vraagje hoe hebben jullie dat gedaan, met de wintertijd! omdat er dan toch een uurtje verschil in zit?

liefs Shannen

4. Ingiemoppie

hi shannen. ik heb gewoon getempt voor het opstaan. dus op het tijdstip dat mijn wekker ging.

5. patrien

patrien Niet meer actief

hier even mijn kaartje, lees vannacht bij (moet werken).

even als vraag tussendoor. had net 1 klein druppeltje rood, helderrood, in mijn broekje, is dat nou spotting?
    heb het wel bij FF ingevuld.
    zou mijn gevoel dat ik ongi ga worden toch waar zijn? :(

6. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    JA Toontje een druppeltje is spotting. Maar je kaartje is nog mooi hoor, kan nog alle kanten op!

7. mammairis

mammairis Actief lid

Aug 8, 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Ohjeetje Ing dat moet je niet doen hoor de hele boel door elkaar gooien. Als het niet gaat dan heb ik pech gehad, maar als het wel gaat dan ben ik je duizendmaal dankbaar voor het oplossen van het raadsel van het niet opduikend kruis hahahahahahaha.

Groetjes, Astrid

8. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    spannend toontje maar kun je niet allang testen? gezien je cyclussen hiervoor?

9. patrien

patrien Niet meer actief

tja later eitje he, dan word je cycles langer.
    als ik niet deed tempen dan was ik voor mijn gevoel inderdaad al 6 dagen overtijd.

10. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    oh oke meis sorry had ik ook kunnen zien aan je kaartje.
    spannend ik duim voor je

11. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben even een paar pagina's terug aan het lezen, was erg benieuwd
    of Nina getest heeft vanmorgen.
    Hopelijk is ze inderdaad haar babykamertje aan het bestellen ;)
    Maar duimen dat de test positief is.

Welke dames naderen bijna hun NOD?

Succes met klussen / wachten / duimen ! :p

Groetjes Roca

12. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Misschien een stom vraagje:

Mijn cyclus is 28 dagen.

Ik zit op dag 25 van mijn cyclus, ik kan over 4 dagen testen.

Heb ik dan eigenlijk een cyclus van 29 dagen? Of kan ik testen
    op dag 29?

Groetjes Roca

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    heb op aanraden van ervaren tempster mijn kaartje aan moeten passen haha...
    had vanmorgen nl eerder getemd, en was toen lager, was gewoon in bed blijven liggen en later was hij, op de gewone tijd weer wel hoger. maar ik dacht, dat telt niet omdat ik wakker was....

dus dit is hem dan...

14. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

Jun 6, 2006
    1,304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hai lieve meiden,

wat een dag! Ben net thuis! Ik ben de hele dag onderweg geweest met mijn pa en ma naar mijn oma...Het gaat helemaal niet goed met haar en we moesten daar met spoed heen! Het is aan de andere kant van Nederland dus heb wel een reisje gehad vandaag! moeilijk om zo'n oud mensje te zien lijden!

Maar ik heb dus ook niet kunnen testen temp was nog hoog dus ik hoop morgen te testen!

ik ben echt doodop dus ik reageer morgen weer op jullie berichtjes!

weltrusten

liefs nina

15. Niet meer actief

hoi!
    Je kunt gaan testen op dag 29.Dit is normaal gesproken dag 1 vaneen nieuwe cyclus, mits je ongi wordt.En dus heb je dan een cyclus van 28 dgn!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Nina, veel succes de komende dagen, hoop dat je morgen een mooie test vast hebt, en je dan een klein positief dingetje hebt voor de komende tijd

17. Ingiemoppie

Mammairis: ik heb je een PB-tje gestuurd met allerlei informatie. Het is me wel gelukt om je kruis te vinden (hahahaha, wat dubbel!)

Toontje: mooi kaartje meis.... duim duim

Nina: oh wat naar om te horen van je oma..... sjeetje zeg.... ik weet wel niet wat er precies aan de hand is, maar ik wens je veel sterkte, en ook je ouders natuurlijk....
    Ik hoop dat je een positief testje hebt.... dan heb je iets om naar uit te kijken.

Mensen ik ga naar bedje toe...... trusten en tot morgen ochtend!

18. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Ingrid jij weet dat vast: heb ik dat nou goed gedaan met de temp.. heb het aan een ervaren temper gevraagd... ik temp altijd om6:30... vanochtend een half uur eerder wakker... 36.3, daarna om 6.15 36.4 en om de gewone tijd 36.5...
    ben niet uit bed geweest, heb niet liggen woelen... zij zei, gewoon de temp van de gewone tijd nemen... wat denk jij

oh, je bent naar bed.... nou helaas dan

19. Ingiemoppie

Marloes, ik ben er nog eventjes. Ik zag je berichtje nog voorbijkomen.

Hahaha, ik weet helaas niet alles van tempen af.... ik probeer me er zoveel mogelijk in te verdiepen.

Om eerlijk te zijn ik zou de eerste temp aanhouden. Je bent nl. wakker ook al lig je rustig. Je lichaam activeert de bloedsomloop en je bio-rhytme activiteiten in je lichaam. Daardoor kan je temp al omhoog gaan.

Daarnaast heeft een ander ervaren temper mij ook al eens gezegd, dat je altijd je eerste temp moet aanhouden tenzij je nog een aantal uren hebt kunnen slapen.

Dus er staan hier 2 meningen tegenover elkaar.... Ik denk dat je in dit geval moet invullen wat jij het prettigst vind.

Met 36,3 kom je onder je lijn (wat op een innesteling zou kunnen duiden), en met 36,5 blijf je erboven zitten.

Heel veel succes en ik hoop dat je morgen weer een superstijgende temp hebt..... DUIM DUIM

Groetjes, Ingrid

20. mammairis

mammairis Actief lid

Aug 8, 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Nou meiden hier komt dan weer mijn tempkaartje. Allereerst wil ik Ing heel erg bedanken voor alle moeite die ze heeft gedaan, want zij wist wel een dik vet kruis voor elkaar te krijgen. Maar FF heeft me vanmorgen een stippelkruis gegeven dus die datum die FF aangeeft kan dus afwijken. Dus uitgaande van wat Ing voor elkaar heeft gekregen ga ik toch maar uit van dag 9 dat mijn ei is geweest.

Verder wil ik even melden dat ik sinds gisteren behoorlijk wat last heb van misselijkheid en ook heb ik sinds gisteren ontzettend last van een soort van menstruatiekrampen. Nu maar duimen dat dit de voortekenen zijn van iets heel moois.

Groetjes, Astrid

Share This Page