Meiden even een vraagje: Ik ben al 2 nachten vanaf 4 uur ,half 5 klaarwakker..en wil dat op FF invullen (nog 2 dagen free vip gebeuren)...is dat Sleep-Deprived? Heb last van stress... , maar het vreemde is dat ik s avonds om 20.00 uur echt knikkerbol en zoooooo moe ben en later in bed als een blok in slaap val, maar rond 4-en wakker ben, moet plassen en niet meer kan inslapen Liefs Mirre
Hoi Mirre helaas kan ik je op je vraag geen antwoord geven, maar oh wat komt me dat bekend voor. Ik heb de laatste 2 dagen ook last ervan dat ik steeds tegen een uur of 5 wakker wordt en dan helemaal niet meer kan slapen. 'sAvonds lig ik dan meestal helemaal doodop op de bank en ik heb al 2 dagen gehad dat ik gewoon om 21.00 uur lag te slapen op de bank. Als mijn mannetje dan naar bed gaat maakt hij me wakker en dan slaap ik in mijn bedje gewoon lekker verder. Het gevolg is dus alleen dat ik dan dus in de hele vroege morgen klaarwakker ben . Dus ik kan me precies indenken wat je bedoelt maar weet helaas niet onder welke noemer je dat bij FF moet invullen. Groetjes, Astrid
goedemorgen dames, ingrid heb maar de 1e temp aangehouden..vandaag iets omhoog en wat doet FF voor de zo veelste keer deze ronde... mijn temp omlaag en de eisprong een dag eerder.. ziet er wel mooier uit, haha komt 'ie weer
Goeiemorgen meiden! Hey Astrid!Ik zou toch nog ff doorblijven klussen als ik jou was hoor!Ik vind persoonlijk dat je vanaf dag 9 te weinig stijgt om een eitje gehad te hebben...En ik vind zelf die stippellijn van ff iets geloofwaardiger als je naar de temp. kijkt. Maar daarentegen heb je rond dag 9 vruchtbare afscheiding. Maar die schijn je wel vaker te kunnen hebben in een cyclus, dus erg lastig dit! Gewoon doorklussen denk ik! Misschien handig om de volgende cyclus ovu.testen te gebruiken?(Hoop niet dat je dit nodig hebt natuurlijk!) Nina, rot voor je oma allemaal!Ik hoop dat alles goed komt en ik duim voor een posi,test meid! Aan de rest:ik duim voor jullie allemaal, klus ze, wacht ze en veel posi testen aub deze maand!
I'm in shock Zit nog lang niet op mijn NOD en kijk mijn temp weet ff niet wat er aan de hand is marloes mooi kaartje hoor
Hier mijn kaartje van vanochtend. Omdat ik vanochtend vroeger uit bed moest dan anders, kon ik niet op mijn tijdstip tempen Maar goed, zelfs om 6.30 uur liet hij een leuke stijging zien. Morgen maar weer op het juiste tijdstip tempen. Groeten van Friezin
Als ik jou was zou ik een slag om de arm houden hoor....ook ik zette mijn eitje op een andere dag dan FF en FF bleek toch gelijk te hebben. Dacht daardoor wel onterecht dat ik overtijd was.... Persoonlijk denk ik niet dat je eitje op dag 9 was hoor...te weing stijging....
Morning... Mijn kaartje...ik had zelf vanmorgen zoiets van...als mijn temp gezakt is, neem ik vandaag (nog) een baaldag van mijn werk...gezien ik nog steeds niet lekker in mijn vel zit, maar goed... Is ie gewoon gestegen? En ook die stijging maakt me een beetje bang eerlijk gezegd...pffffffffffff wat een zeikerd ben ik ook he?! Maar komt ie dan Greetz Silla
We zijn hier nog gewoon aan de klus gewoon omdat we er lol in hebben dus dat is geen probleem! En ik zie het wel op dag 28 of later want ik heb normaal een cyclus van 25 dagen dus dan zou ik op dag 28 normaliter al 3 dagen overtijd zijn. Ik pin me er momenteel helemaal niet op vast en ik ga gewoon lekker testen wanneer ik daar zin in heb en dat zal waarschijnlijk pas ergens zijn als er 32 dagen staat ofzo. Groetjes, Astrid die er momenteel heel nuchter onder is
Owja, PS, het mega pijnlijke gevoel is aanzienelijk gezakt, zijn nu alleen gevoelig EN ik voel gerommel in mijn onderbuik...dusss ik snap die stijging niet echt want ik heb zelf het gevoel dat de duivels zich weer komen melden...
sandra en friezin laten we het hopen een innestelling. Wel een dikke vette dan pffff wat wordt je hier gaar van zeg. Silla mooi kaartje meis maar kan me voorstellen hoe je je voelt dikke knufffff Friezin ook jij een mooi kaartje houden daar he
Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet. FF heeft nu aangegeven dat ik op dag 12 mijn ei heb gehad. Echter, vanochtend had ik een temp van 36.9 (gisteren 36.6). Helaas vandaag niet op het juiste tijdstip kunnen tempen. Ik voel mijn ei nooit, maar ik denk zelf dat ik hem gisteren gehad heb. De afgelopen twee cyclussen had ik mijn ei ook op dag 18. (niet dat dat iets zegt natuurlijk...stom lichaam ) Ook al gaf FF een kruis aan op dag 12...toch geklust de afgelopen dagen. Mijn mannetje zei: "nee, we moeten doorgaan hoor, want dat ding zegt wel dag 12, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn" Pfff.....het is wat op het wachtbankje zitten! Succes allemaal Warme Groeten van Friezin ps: als FF het kruis op dag 12 staat, zal ik dan mijn banner ook veranderen? Dat doe je toch door simpel weg de eerste dag van je cyclus te veranderen? Of zie ik dat verkeerd :
thank god.......heb me even gek kunnen maken Ik heb op FF even in chart gallery gekeken en waarempel een kaartje zoals die van mij gevonden en wat blijkt zwanger...... Dat lucht wel heel iets op hoor dames nu maar afw88
Mammairis, jippie een kruis, mij maakt het niet uit waar die staat dag 9 of dag 14 voor jou, als de afloop maar goed is (ps ik denk niet die dag 9) Mirre, ik weet het antwoord op je vraag niet, alleen succes met ontstressen en slaap ze! Marloes80, morgen omhoog meis en dan heb je een enorm mooie innestelingsdip Jackie, ik hoop dat dit een innestelingsdip is meis, ongi lijkt me beetje vroeg, zal even blazen voor morgen, pffffffffffffffffffffff Friezin, ziet er perfect uit, volhouden nou Silla, veel plezier op je werk, ook de komende 9 maanden Mijn kaartje: Dames willen jullie mij aan de voeten vast houden, zodat ik niet kan gaan zweven, komt de klap ook minder hard aan als ik ongi wordt! Groetjes Monique ps: Aly ik weet niet of onze tempjes omhoog moeten, 36.8 is voor mij al een uitzondering 37.0 heb ik nog nooit gehad. Maar zou er geen probleem mee hebben, als deze straks in de eregallerij mag, alhoewel ik denk dat het weer wel niets zal worden
nou meiden hier nog steeds geen kruis te bekennen.wordt er nu wel een beetje moe van zit al op dag 22.....
Thnx Silla, Moeilijke dagen zijn dit he? Ik ga van hoop, naar het zou het dan toch?, naar ik word toch gewoon ongi en mijn lichaam zal me weer wel lekker voor de gek houden. Stiekum wil je zo snel mogelijk zekerheid, maar als ik dan bruin (in mijn geval) zie, ben ik toch weer hevig teleurgesteld. Succes jij met je hoofd rustig houden. Ik houd je stevig vast in ieder geval, dan blijven we lekker nog even nuchter met beide voeten op aarde. Dikke knuff, Monique