hihihih hij doet zijn best...wil het liefst iedere dag klussen want ja hij zegt ik wil nu eens dat ei te pakken krijgen hahahahahahahahah
goedemorgen allemaal, Astrid: ik ben blij dat ik kon helpen! ik vond het nl ook al zo raar, dat FF niets aangaf.... Ennuh..... mooie temp nu zeg! DUIMEN! ennuh... symptomen? wow! Mirre: sleep deprived schijnt letterlijk van je slaap beroofd te zijn. Dus slapeloze nachten zeg maar. Dat kun je dus m.i. wel aangeven in je kaartje. marloes: hahaha, kijk eens naar mijn kaartje. Hetzelfde als bij jou. gisteren inzinking en vandaag dik erboven.... En nu gaan we duimen hé! jackie: kan het heeeeeel misschien innestelingsdip zijn? dag 10 schijnt daar perfekt voor te zijn.... duim duim pfffffffffffffffmorgen weer omhoog hoor! friezin: Silla: even een knuf knuf tussendoor..... Monique: hele mooie stijgende lijn, maar ik houdt je even stevig vast..... mag ik dan eventueel over een weekje het lijntje doorknippen, dan kan je wel naar wolkje 7 zweven (hoop ik heel erg!) leanne: ook even een dikke knuf voor jouw.... ik kan me voorstellen dat je het wachten beu bent... hier is mijn kaartje: bedankt voor het blazen gisteren. Het heeft geholpen... en nu hoop ik dat ie ook eens verder stijgt en niet hier blijft hangen... duim duim..
Nou hierbij mijn kaartje, zoals verwacht op dag 10 een daling, wel een kleine daling, maar toch, nog twee dagen wachten maar vermoed dat deze daling een voorbode van de zijn.... Zie een paar mooie kaartjes! Ik duim voor iedereen, ook voor degegen die op de eieren wachten!
Pffff nou wordt ie wel héél erg eentonig Al 5 dagen dezelfde temp, ik heb gister nog even mn thermometer getest, maar hij geeft ook andere temperaturen aan Ik ga jullie straks eventjes bijlezen![/img]
@ MamaIris/Astrid : Als je inderdaad dag 9 je ei al had en nu misselijk bent, dan zouden dat goede voortekenen kunnen zijn. Ik duim voor je. Je kaartje ziet er erg mooi uit, dus we hopen..... @ Mirre : Ik snap wat je bedoeld. Ik heb ook al vrij vroeg op de avond dat ik mijn bed in wil duiken. Ik weet niet of we van slag zijn doordat we van zomer naar wintertijd gegaan zijn. Ik slaap ook al weer een paar nachten slecht. Het kan ook zijn dat het door de volle maan komt. Daar reageren we vaak ook op. @ Marloes : Mooi, weer een stijging. Ga zo door. Ziet er inderdaad netjes uit. @ Jackie : Zoals SandraK ook al zei, zou het een innestelingsdip kunnen zijn. Ik hou mijn vingers gekruisd dat dat het is. @ SandraK : Wat grappig dat je NOD op 5 december valt. Zou een heel mooi sinterklaaskadootje zijn als je dan zwanger bent, he?. @ Friezin : Wow, dat ziet er mooi uit, zeg. En nou lekker hoog houden, al heb je daar zelf niets over te zeggen. @ Silla : Gelukkig geen baaldag vandaag. Hihi @ Monique : Mooie stijging. Ga zo door. Dat gaat de goede kant op. Er is niks mis met een beetje gezweef, maar ik begrijp waarom je ons vraagt je op de grond te houden. Ik hoop dat jij binnen 2 weken permanent gaat zweven, omdat je zwanger blijkt te zijn. @ Leanne1987 : Jee, dat is een apart kaartje. Op en Neer. Het lijkt wel een achtbaan. Ik kan er zo ook niets aan zien. Heb je altijd zulke kaartjes? En je manneke heeft wel uithoudingsvermogen zeg. Poeh. @ Ingiemoppie : Blaaaaaaas blaaaaas. Ik zal proberen om hem nu hoog te houden. blaas blaas blaas. Hopen dat hij nog wat verder gaat stijgen en dan ziet het er goed uit. Mijn kaartje plaats ik nog even niet, want daar is niets aan te zien. Ik zit nog aan het begin van mijn cyclus. We zijn nu volledig verhuisd. We zitten nog midden in de bende en het is nu opruimen geblazen. Maar ja, als je pas om half 7 thuis komt en dan eerst nog moet eten, dan is het half 8 voordat we iets kunnen doen mbt opruimen en inruimen van kasten. Tegen de tijd dat we naar bed gaan (tussen 10 uur en half 11), zijn we allebei kapot. Ik had gisterenavond ook de zogenaamde sociale avond. Eerst had ik mijn moeder een half uur aan de lijn en vervolgens een goede vriendin van mij 1,25 uur. Je kan wel rekenen dat er dan weinig over blijft op zo'n avond om nog iets te doen. We gingen om half 11 naar bed en tegen die tijd was ik kapot. Mijn ogen vielen steeds dicht. Tja, toen bleek mijn manneke opeens zin te hebben. Erg vervelend voor hem, want ik kon niet in de stemming komen. Was echt te moe. Ik zei al tegen hem: Waarom krijg jij altijd zin als we bijna gaan slapen?. Kom daar eens wat eerder op de avond mee. Maar ja, dat was niet erg eerlijk van mij, want wanneer had dat dan gemoeten. Ik zat de hele avond aan de telefoon, terwijl hij aan het racen was op zijn playstation. We gaan er gewoon tijd voor vrijmaken. Erg belangrijk. Iedereen een fijne dag. We zitten weer op de helft van de week. Sterkte aan alle vrouwen op de wachtbank. Veel plezier voor de vrouwen die weer mogen klussen. Groetjes, Marianne[/b]
@avalon hihihih ja dat heeft ie zeker......maar wat betreft de kaartjes de vorige cylcus had ik op dag 25 een eisprong volgens ff en daarna bleef mijn temp mooi boven de 37 maar werd op dag 31 toch ineens ongi.dus ja maybe weer zo deze maand......
hier mijn kaartje. monique je stijgt al, ik niet, nu maar afwachten ik heb wel kaartjes gezien met lage temperaturen toch zwanger waren. nou we zullen volgende week zien !
Hallo meiden, Hierbij mijn kaartje weer: Die lage temp....houdt dat in dat mn ei eraan komt?...of issie al geweest?... Tis hier voor sommige ook spannend zeg...ik duim voor jullie! En voor alle klussers en bankwachters.... succes meiden....
Hallo allemaal, Dit is mijn kaartje. Hopelijk blijft de temp zo. Een paar spannende dagen zijn aangebroken. Gieren de zenuwen ook door jullie lijf, een paar dagen voor jullie NOD? Groetjes Roca
Echt? ....whoopieeeeeeeeeeee!.....oeh, dat word er tegenaan vanavond! Thanx me2...! ... Dikke knuf...Nies
Even een vraagje: Misschien is dit wel dom dat ik dit niet weet hoor ... Heb ook gezocht op dit forum maar kon het niet vinden! Ik heb me dus aangemeld bij FF, maar nu geeft hij steeds aan dat ik moet betalen. Hoe zit dit en hoe moet ik dit doen? alvast bedankt!
@ All, Net ff naar de plee gerend want ik had het idee dat de boel "ontploft" was daar benenden en dat dus de duivels gearriveerd waren.... Maar vals alarm, maar mss wel een voorbode... Arggggggggggggggg ik haat die onzekerheid.... Nou moet weer aan het werk, probeer tussendoor nog ff bij te lezen... Anders heb ik het vanaaf zo druk met lezen hihihihih
Marsab: je hoeft niet te betalen voor FF. Alleen als je een vIP abonnement wilt, maar dat heb je niet nodig om goed te kunnen tempen. Roca: ja, ik blijf het ook spannend vinden die dagen voor NOD. Helaas zeggen mooie kaartjes daar niets over.....
goedemorgen Meiden, Hier mijn kaartje weer----->>>> de stijging lijkt me iets teveel van het goede! Denk dat ik koorts ga krijgen ofzo!? weet het anders ook niet! Voel me verder prima! alleen nog steeds een flinke kou maar ja dat heb ik al en week! schrok me te pletter vanmorgen toen ik de temp zag staan! Liefs Pearly
Wow Pearly...heb je voor je ging tempen eerst ochtendgymastiek gedaan ofzo Das idd een flinke stijging zeg!