Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallokes iedereen,

<ik ben hier in tmepen nog niet goed in. Nog maar net begonnen, snap er niet veel van, vandaag is de ongi teneinde temp elke dag, kunnen jullie het kaartje later mee ontcijferen?

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    HA Zico, waar is je kaartje dan?

Toontje ziet er lekker uit. Houden daar!
    Wendy160898: ik kan niets uit je kaartje opmaken. Ook niet echt een eisprong..... Word je eisprong niet door de gyn gevolgd? (Ik zie nl dat je Clomid gebruikt)

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ben nog maar 4 dagen aan het tempen

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Aha, Zico, ja dan is er nog niet veel te zien he! Veel succes!

5. Niet meer actief

Hallo lieve temp leedies.
    Ben ik weer. Heb ff niet meegedaan omdat ik het wachten voor mijn ei toch al zo lang vind duren. En echt boeiend is zo'n tempkaartje dan ook niet om te showen ;) Maar m'n ei zit eraan te komen hoor. Heb vandaag een dipje dus morgen of overmorgen springt ie. Deze ronde afgesproken om echt om de dag te klussen of te insemineren. Is maar net hoe het uitkomt. Dus vanavond hoe dan ook weer met de benen wijd :D

Liefs,
    Gerrina

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ All,

Hmmm ik blijf het gevoel hebben dat ik ongi moet worden, ik ga wel 86x naar de wc om het te checken want dan voelt het echt alsof ik aan het vloeien ben?
    Kep ook al een geinproviseerde tampontest gedaan maarre niets...
    Errug vaag! Ik baal daarvan...ik vind altijd als de duivels toch van plan zijn om te komen, doe dat dan ff gelijk en dan wil ik ook geen temp. verhoging!

Groetjes Silla
    * Die aan de ene kant bang is dat ze 1 maand na MK toch weer zwanger is maar het aan de andere kant het toch wel errug leuk zou vinden als het zo is*

Na ja zit niets anders op en nog maar wachten.....

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    KAn me voorstellen dat je een beetje bangig bent om weer zwanger te zijn. Je zit "pas" op dpo 10 toch? Kan nog alle kanten op! Wellicht ook dat je cyclus deze ronde nog een beetje van slag is door de MK......

8. Niet meer actief

Maar je zit toch nog 3 dagen voor je NOD?
    Ik ken dat hoor dat broekgluren. Je maakt jezelf helemaal gek.
    En d'r zit niets anders op dan alleen maar afwachten. Vreselijk!

Na ja zit niets anders op en nog maar wachten.....

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tja ik ga er vanuit dat ik dicht tegen mijn NOD zit, maar ik heb vorige maand een MK gehad dus ik weet nog niet zo goed hoe mijn cyclus gaat verlopen. Zo aan mijn temp kaart te zien lijkt het normaal te lopen (echter EIjump was deze keer later dan vorige maand) maar verder lijkt het dus normaal.
    Bij mijn 1ste MK op 24/5 werd ik precies na een maand 24/6 ongesteld...Dus het kan ook zijn dat ik, gezien mijn MK op 9/10 ook weer op 9/11 ongie wordt...
    Morgen dus ;) ik ben er dus niet zeker van...

Greetz Silly

10. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    ik ben er behoorlijk onderste boven van... die nega test dan bedoel ik!

Ik heb nog niets wat op de duivels duidt die aantocht zouden zijn? Mijn temp goed hoog nog nooit zo hoog gehad eigenlijk! Normaal zit ik op 16 dpo en daarvan uitgaand ben ik 6 dagen overtijd? Ik heb wel van een aantal mensen gelezen die later pas posi testen? Wat denken jullie zijn mijn kansen verkeken deze maand? Of is er nog mogelijkheid dat ik wel zwanger ben?

Ben benieuwd naar jullie mening?

kus nina

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik zou over een paar dagen nog een keer testen, wellicht dat jij een van de mensen bent die pas laat test. Welke test heb je eigenlijk gebruikt?

12. Niet meer actief

Als je echt altijd een hele regelmatige cyclus hebt dan zou ik zeggen: je bent zwanger. Kan natuurlijk altijd dat je nog niet voldoende HCG aanmaakt. Blijft ff afwachten. Of je gaat naar de HA en vraagt om een bloedtest

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ok ladies,

Nog 1 keer "zeiken"...
    Wederom een tampontest gedaan (gezien ik het gevoel had dat ik vloeide en het praktisch lang mijn benen liep)...
    Echter ipv bloed of iets dergelijks zit er juist veel meer afscheiding? DIT HAD IK MIJN VORIGE ZWANGERSCHAP OOK!
    Zal ik testen?:

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA doen Silla!

15. Niet meer actief

ik wacht! :D

16. Niet meer actief

Ik wacht ook! :D

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Silla: NB let wel op dat er natuurlijk nog HCG in je licchaam zou kunnen zitten van de MK!

18. Niet meer actief

En ik wilde dus juist zeggen: Niet doen :(

Maar ok....ben natuurlijk wel nieuwsgierig nu ;)

19. Niet meer actief

Ik lees net dat na een miskraam ( dus als echt alles uit je baarmoeder is ) je na twee weken geen hcg meer in je lichaam hebt.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    volgens mij kan dat langer hoor.... dat is mij wel gezegd....

Deel Deze Pagina