Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA, en ik hoor ook wel anders op het MK forum, dacht zelfs tot 6 weken. MAar zoals gerinna al zei: ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig :)

2. Niet meer actief

dit is wat ik las:

Maar goed, kan bij iedereen verschillend zijn natuurlijk!

Ik ben benieuwd...zou ze al aan het testen zijn?

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier ook een vraagje...
    heb een cyclus van 30 dagen... de dag na de 30e wordt ik ongesteld... nu rekent FF dat ik al op dag 29 ongesteld zou worden, dus 2 dagen eerder.. Kloppen die berekeningen vaak bij jullie?

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Maloes, ik kijk niet naar die FF berekeningen. Ik ga alleen maar uit van vergelijkingen met vorige maanden. Dus lengte periode voor het ei en lnegte periode na het ei.

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja dat is ook beter, maar dit is voor mij de eerste maand met FF.

Vraag 2: vanaf hoeveel dpo kun je eigenlijk testen?

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    MArloes: de luteale fase (=dpo) bij de meeste vrouwen is tussen de 10-16 dagen. Bij mij is het bijvoorbeeld altijd 11/12 dagen dus ik kan op dpo 12 testen, maar jij moet eerst uitvinden hoelang jouw luteale fase meestal is. Voor de zekerheid zou ik de eerste keer dus dpo 16 aanhouden, tenzij je al weet hoelang er normaal tussen je ei en je ongi zit.

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik ben altijd regelmatig ongesteld na 30 dagen,... ei nu op dag 14, dus l.fase zal dan wel 16 dagen zijn..... lang lang lang... nog 4 te gaan

8. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Morgenvroeg weer TEMPEN dames ! :D . Ben benieuwd wat voor kaartjes er morgen zullen verschijnen.

Ik zal alvast even voor jullie blazen voor een tempstijging: pfffffffff
    O..en de :evil: :evil: geef ik even met een goede schop een enkeltje richting de noordpool : Die zien we nooit meer terug!

Prettige avond en tempse morgen

Warme groeten van Friezin

9. Niet meer actief

Ehm.....nog geen nieuws? .... :D

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Nina, jij een negatieve test? huh, ik leef ontzettend met je mee meis

Silla, heb je getest meis? ben zo benieuwd.
    ik heb ook zo'n naar de toilet loop dag gehad, super vervelend maar aan de andere kant ook weer spannend.

Groetjes Monique

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

nina: vind het echt balen meid. Wat voor een test heb je gedaan?

Silla: is het niet misschien nog te vroeg om te testen? ben wel benieuwd hoor!

Ga dadelijk lekker op de bank liggen met kussen en dekentje. Was vandaag in de stad en ben nu wel erg moe......
    Mona Lisa smile's is op tv, met Julia Robberts......lijkt me mooie film.......

tot morgen

twinny

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Sila nog effe wachten meid, zo heb je vanavond al geen teleurstelling

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Sorry voor de late reactie (gezien mams en ik alleen waren vanavond heb ik lekker bij mams gegeten)...
    Maarre getest en....

NEGATIEF!! duhhhh niet echt heel verwonderlijk ;)

Mss te vroeg getest, dat kan, maar ik ben in elk geval blij dat ik geen HCG "resten" meer in mijn systeem heb van de vorige zwangerschap. Daarmee hoef ik dus niet te twijfelen aan een evt. posi test mocht mijn ongi toch uitblijven deze ronde. Maar goed ik moet ook eerlijk zeggen...ik ben (al klinkt het stom) toch een beetje gerustgesteld en NIET teleurgesteld...
    Ik ben wel benieuwd wat mijn temp morgen doet...

Dussssssss ladies helaas pindakaas, tis wachten op de duivels...of een klein wondertje...hoe dan ook voor deze (dus echt ALLEEN deze.... :) )ronde heb met alles vrede...

P.S. het was mijn ENIGE zw.test die ik nog in huis had, dus zolang ik nog niet ongi ben...kan ik ook niet tot de verleiding komen om weer te testen!
    Ik had het er nog ff met mams over (na mij 3e tampon test) dat ik mss bang was dat ik toch weer snel zwanger was...
    Ze adviseerde mij om (bij uitblijven van de ongi) niet eerder dan eind van de maand te testen?!
    Ach...kem me er niet echt aan kunnen houden maarre mss (nu ik geen testen meer heb) nu wel ;)

Nah nu ga ik echt....hihihihihi

Ik ga zo lekker een filmpie kijken dussss tot morgenochtend maar weer....

Fijne avond en weltrusten voor straks...

Dikke knuf Silla

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nou, Silla, voor deze ene keer dan wat er ook gebeurt deze maand geen teleustelling! Dat had ik vorige maand ook (1ste ronde na MK), maar nu begint het wel weer heel erg te kriebelen...ga deze ronde ook nergens van uit, maar hoop dat het niet weer 6 ronden gaat duren....maar ach, wat zeur ik, als ik maar een gezonde baby op de wereld kan zetten....

15. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Hoi allemaal

Ben een beetje down, zit op dag 26 van mijn cyclus. Er zat net een
    heel klein beetje roze op het toiletpapier....
    is vrees het ergste....

Pff... ga nu slapen en wacht morgevroeg wel af....

Groetjes roca

16. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    He Silla, jammer meis, ik wilde eigenlijk samen met jou naar de andere kant ;)
    Ik begrijp wel je geruststelling, je weet in ieder geval dat al het HCG uit je bloed is zodat je de testen evt. die nog gaan komen wel kunt vertrouwen.

Hoop stiekum toch dat je volgende week een andere test krijgt.

Voor mij zit er ook weer een dag op.
    En wat denken jullie?
    Zonder bruin, is altijd he ga je in behandeling ergens voor, is het prompt verdwenen.
    Ik heb even gekeken naar andere cyclussen, maar bij allemaal was er nou al bruin
    Vanavond met douchen even gevoeld, maar alleen wit slijm, wordt dus erg nieuwsgierig naar temp morgen en wat het broek gluren dan gaat opleveren.

Groetjes Monique

17. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    hier mijn kaartje, ik dacht zal nu wel weer op 36,8 zitten, maar nee hoor. ik heb even in de ff gallery gekeken, maar alles is nog mogelijk.

18. aly

aly Bekend lid

5 okt 2006
    966
    0
    0
    postbezorgster
    harlingen
    ik zou een overlay laten zien, maar die pakt hij niet.

19. mammairis

mammairis Actief lid

8 aug 2006
    281
    0
    0
    Heerlen
    Hier ook weer mijn kaartje, denk dat ik maar op de trampoline ga zitten springen ;) .

Aly ik zal voor morgen even heel hard blazen, pfffffffffffffffffffffffffffffffhappffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, zodat die temp weer omhoog gaat voor je.

Groetjes, Astrid

20. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Aly, up up meis, die prikdraad komt te dichtbij, pfffffffffffffff

Mammairis, ga jij maar in dezelfde wind staan als Aly, dan ook jij weer omhoog morgen!

Mijn kaartje:

Temp is wel iets gezakt, maar nog netjes hoog.
    Grappig vind ik dat er nog steeds geen spotting kruisjes zijn.
    Vanmorgen zij hubbie al dat ik me niet gek moet maken, dat ik ook gewoon ongi kan gaan worden zonder dat bruin.
    Hij had groot gelijk, dus probeer me niet gek te maken, jullie hebben me toch nog steeds bij mijn voeten beet he?

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina