JA, en ik hoor ook wel anders op het MK forum, dacht zelfs tot 6 weken. MAar zoals gerinna al zei: ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig
dit is wat ik las: Maar goed, kan bij iedereen verschillend zijn natuurlijk! Ik ben benieuwd...zou ze al aan het testen zijn?
hier ook een vraagje... heb een cyclus van 30 dagen... de dag na de 30e wordt ik ongesteld... nu rekent FF dat ik al op dag 29 ongesteld zou worden, dus 2 dagen eerder.. Kloppen die berekeningen vaak bij jullie?
Maloes, ik kijk niet naar die FF berekeningen. Ik ga alleen maar uit van vergelijkingen met vorige maanden. Dus lengte periode voor het ei en lnegte periode na het ei.
ja dat is ook beter, maar dit is voor mij de eerste maand met FF. Vraag 2: vanaf hoeveel dpo kun je eigenlijk testen?
MArloes: de luteale fase (=dpo) bij de meeste vrouwen is tussen de 10-16 dagen. Bij mij is het bijvoorbeeld altijd 11/12 dagen dus ik kan op dpo 12 testen, maar jij moet eerst uitvinden hoelang jouw luteale fase meestal is. Voor de zekerheid zou ik de eerste keer dus dpo 16 aanhouden, tenzij je al weet hoelang er normaal tussen je ei en je ongi zit.
ik ben altijd regelmatig ongesteld na 30 dagen,... ei nu op dag 14, dus l.fase zal dan wel 16 dagen zijn..... lang lang lang... nog 4 te gaan
Morgenvroeg weer TEMPEN dames ! . Ben benieuwd wat voor kaartjes er morgen zullen verschijnen. Ik zal alvast even voor jullie blazen voor een tempstijging: pfffffffff O..en de geef ik even met een goede schop een enkeltje richting de noordpool : Die zien we nooit meer terug! Prettige avond en tempse morgen Warme groeten van Friezin
Nina, jij een negatieve test? huh, ik leef ontzettend met je mee meis Silla, heb je getest meis? ben zo benieuwd. ik heb ook zo'n naar de toilet loop dag gehad, super vervelend maar aan de andere kant ook weer spannend. Groetjes Monique
hallo meiden nina: vind het echt balen meid. Wat voor een test heb je gedaan? Silla: is het niet misschien nog te vroeg om te testen? ben wel benieuwd hoor! Ga dadelijk lekker op de bank liggen met kussen en dekentje. Was vandaag in de stad en ben nu wel erg moe...... Mona Lisa smile's is op tv, met Julia Robberts......lijkt me mooie film....... tot morgen twinny
Hi Ladies, Sorry voor de late reactie (gezien mams en ik alleen waren vanavond heb ik lekker bij mams gegeten)... Maarre getest en.... NEGATIEF!! duhhhh niet echt heel verwonderlijk Mss te vroeg getest, dat kan, maar ik ben in elk geval blij dat ik geen HCG "resten" meer in mijn systeem heb van de vorige zwangerschap. Daarmee hoef ik dus niet te twijfelen aan een evt. posi test mocht mijn ongi toch uitblijven deze ronde. Maar goed ik moet ook eerlijk zeggen...ik ben (al klinkt het stom) toch een beetje gerustgesteld en NIET teleurgesteld... Ik ben wel benieuwd wat mijn temp morgen doet... Dussssssss ladies helaas pindakaas, tis wachten op de duivels...of een klein wondertje...hoe dan ook voor deze (dus echt ALLEEN deze.... )ronde heb met alles vrede... P.S. het was mijn ENIGE zw.test die ik nog in huis had, dus zolang ik nog niet ongi ben...kan ik ook niet tot de verleiding komen om weer te testen! Ik had het er nog ff met mams over (na mij 3e tampon test) dat ik mss bang was dat ik toch weer snel zwanger was... Ze adviseerde mij om (bij uitblijven van de ongi) niet eerder dan eind van de maand te testen?! Ach...kem me er niet echt aan kunnen houden maarre mss (nu ik geen testen meer heb) nu wel Nah nu ga ik echt....hihihihihi Ik ga zo lekker een filmpie kijken dussss tot morgenochtend maar weer.... Fijne avond en weltrusten voor straks... Dikke knuf Silla
Nou, Silla, voor deze ene keer dan wat er ook gebeurt deze maand geen teleustelling! Dat had ik vorige maand ook (1ste ronde na MK), maar nu begint het wel weer heel erg te kriebelen...ga deze ronde ook nergens van uit, maar hoop dat het niet weer 6 ronden gaat duren....maar ach, wat zeur ik, als ik maar een gezonde baby op de wereld kan zetten....
Hoi allemaal Ben een beetje down, zit op dag 26 van mijn cyclus. Er zat net een heel klein beetje roze op het toiletpapier.... is vrees het ergste.... Pff... ga nu slapen en wacht morgevroeg wel af.... Groetjes roca
He Silla, jammer meis, ik wilde eigenlijk samen met jou naar de andere kant Ik begrijp wel je geruststelling, je weet in ieder geval dat al het HCG uit je bloed is zodat je de testen evt. die nog gaan komen wel kunt vertrouwen. Hoop stiekum toch dat je volgende week een andere test krijgt. Voor mij zit er ook weer een dag op. En wat denken jullie? Zonder bruin, is altijd he ga je in behandeling ergens voor, is het prompt verdwenen. Ik heb even gekeken naar andere cyclussen, maar bij allemaal was er nou al bruin Vanavond met douchen even gevoeld, maar alleen wit slijm, wordt dus erg nieuwsgierig naar temp morgen en wat het broek gluren dan gaat opleveren. Groetjes Monique
hier mijn kaartje, ik dacht zal nu wel weer op 36,8 zitten, maar nee hoor. ik heb even in de ff gallery gekeken, maar alles is nog mogelijk.
Hier ook weer mijn kaartje, denk dat ik maar op de trampoline ga zitten springen . Aly ik zal voor morgen even heel hard blazen, pfffffffffffffffffffffffffffffffhappffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, zodat die temp weer omhoog gaat voor je. Groetjes, Astrid
Aly, up up meis, die prikdraad komt te dichtbij, pfffffffffffffff Mammairis, ga jij maar in dezelfde wind staan als Aly, dan ook jij weer omhoog morgen! Mijn kaartje: Temp is wel iets gezakt, maar nog netjes hoog. Grappig vind ik dat er nog steeds geen spotting kruisjes zijn. Vanmorgen zij hubbie al dat ik me niet gek moet maken, dat ik ook gewoon ongi kan gaan worden zonder dat bruin. Hij had groot gelijk, dus probeer me niet gek te maken, jullie hebben me toch nog steeds bij mijn voeten beet he? Groetjes Monique