Lekker zeg dat warme windje Monique, wel blijven blazen hoor. Ik heb trouwens een zware ketting aan je voeten vastgemaakt zodat je niet kunt gaan zweven . Mooi kaartje trouwens. Groetjes, Astrid
Mammairis, bedankt voor het vasthouden, heb het nodig. Jackie, wat was jouw reactie toen je vanmorgen op thermo keek? vind het altijd zo spannend, krijg jij dan geen kriebels? Spannende ook voor jou, nog een weekendje wachten, dat moet ons toch lukken? Groetjes Monique
Hoi meiden, Ik heb al een tijdje niks van mij laten horen maar ik heb regelmatig even bijgelezen. mamavantygo & katootje: nog een dikke knuffel van mij Hierbij mijn kaartje (jaaaa een ei-sprong gevonden!) Mijn ei-sprong is iets later dus zou mijn cyclus 41 worden ipv 39 dus ik wacht zeker tot 17 november met testen. Gr, Butterfly
ja mijn hart maakte een klein sprongetje hoor hihi en ja de vraag is alleen is nu mijn NOD de 14e of de 12e. Ik wacht mijn nod af op 26 dagen geen 24. en ja we wachten al zo lang dat kunnen wij wel aan he houden elkaar op de hoogte
goeiemorgen dames! @Jackie: Zo'n dip is lekker he, vooral als hij dan weer lekker hoog uitkomt de volgende dag! @Monique27: zo, die gaat goed hoor! @Aly:Maak je niet gek hoor met die stomme overlays, ik had vorige cyclus eentje die zo erg op de mijne leek, dat ik me al zwanger waande....Maar ik duim wel voor je hoor! @Mamairis: zegt nog helemaal niks hoor!PFFFF! @Roca81:Ga maar gewoon van het ergst uit, misschien dat het dan uiteindlijk wel meevalt, ik duim voor je! @Sillyf je nu ongi wordt of niet, goed dat je deze houding aanneemt!toch blijf ik voor je duimen Hieronder mijn temp.kaartje, beetje saai nog, temp.zijn zoals ze moeten zijn voor mijn eisprong.Best hoog, als ik zo eens naar jullie kaartjes kijk.Na mijn ei haal ik temp. van 37.3 a 37.4...Komt ws omdat ik een heetgebakerd typetje ben, spaanse achtergrond, hihi
marloes je temp zit mooi boven de lijn nu hopen dat die zo blijft of zelfs mss nog wat stijgt. butterfly mooi kaartje hoor. jackie mss is het wel een innestelingsdip geweest en blijft je temp nu weer mooi hoog. Ik zal voor jullie (en mezelf natuurlijk ) duimen dat we straks allemaal positieve testen hebben. Groetjes, Astrid
@nina, kan me bijna niet voorstellen dat jij negatief test! Echt zon mooi kaartje. Veel sterkte, ook met je oma. @silla, jammer dat je negatief getest hebt, maar ook wel fijn om te weten dat je geen hcg meer hebt! Bij de volgende posi test kan je er meteen lekker van genieten en hoef je ook niet te twijfelen of het nog van je miskraam kwam. @aly, mooi kaartje, morgen weer omhoog hoor! @mammairis, mooi kruis heb je! Ga jij ook weer lekker omhoog?! @monique, ook jouw kaartje ziet er mooi uit! Je temp is niet ernstig gezakt en kan nog alle kanten op! Het liefst omhoog natuurlijk! Ik blaas even voor je pfffffffffffffff @jackie, jeeeeeeeeetje wat ziet dat er mooi uit! Dat lijkt me een hele mooie innestelingsdip! Nu lekker de temp omhoog houden he! @butterfly jij gaat ook lekker! Jij zit al lekker hoog, daar houden he? @marloes80, jij hebt ook een mooi innestelingsdipje gehad zie ik! Nu weer lekker omhoog gaan dan he! Hier mijn kaartje, nog steeds niet veel op te zien, al mijn cyclus net als vorige keer gaat, dan heb ik mn ei volgende week pas ergens! Ik hoop dat stiekem ook, want dan heb ik lekker veel tijd (om te klussen )
Butterfly, mooi kaartje hoor, duidelijke stijging, succes met wachten Marloes80, ga ook even in die warme wind staan meis, je zit nog boven het prikdraad, maar dan ook maar net. Jackie, mijn eisprong was ook eerder dus mijn banner klopt ook niet, maar laat hem voor de veiligheid gewoon staan. Als we ongi gaan worden komt het toch wel, dat zien we dan van zelf. Duimen draaien hier ook voor jou! Carmen31, succes met het pakken van je ei! Roses, you bad girl! klussen doen we alleen voor een baby hoor, niet voor de lol Groetjes Monique
goeiemorgen allemaal... Silla: sneu van die nega test. Wel goed dat je nu meer zekerheid hebt. Nou, als ze op komen dagen, dan wens ik je alvast ontzettend veel succes in de volgende ronde! KNUF KNUF aly: morgen weer omhoog hoor! Je zit nog wel lekker boven de lijn. pffffff blaas pfffffff blaas. (overlay alleen als VIP mogelijk) mammairis: fijn hé.... zo'n kruis als richtlijn.... hihihi..... ga jij maar springen... zo lang je er niet naast valt .. Duim Duim Monique: ik houd je nog steeds losjes vast hoor meid! Die wolk staat aan de andere kant te trekken, maar ik laat pas dinsdag los (of na een positieve test)... 8) 8).... Ennuh..... mooie hoge temp jackie: zei ik toch! en wat voor een lijn! butterfly: joepie.... ei gevonden! duim duim duim voor de komende weken! marloes: spannend! Carmen: hoeehooeeeiii...... jij gaat aan de klus de komende dagen! Veel plezier! Als ik jouw basale temp zou hebben, zou ik haast koorts hebben... hihihi.... roses: veel plezier met klussen dus! mooi kaartje weer... zo rechtlijnig hihihihi... et voila..... mijn kaartje: blijf deze keer beter boven de lijn hangen. Maar heb nergens last van (af en toe steekjes, maar meet geen beduiding daaraan).... verder nog last van mijn verkoudheidje. In vergelijking met andere kaartjes vind ik dat die van mij zo laag blijft hangen. Ik denk dat ik mezelf maar eens gek ga maken en eens ga snubbeken bij de zwangerenkaartjes hihihihihi...
hoooiii, hierbij ook weer mijn kaartje, hoewel mijn basistemp nu wle hoger ligt, want ik ben ziek en heb slapeloze nachten door mijn zoontje die ook erg ziekjes is. dus ben benieuwd of we hier straks wat uit kunnen halen. hoe is het met jullie allemaal?
Goedemorgen dames, Hoe is het met iedereen? Ik heb wel elke dag meegelezen, maar mijn kaartje niet geplaatst. In het begin valt er toch niet zo veel op te zien. Nu vind ik mijn kaartje wel grappig, dus plaats 'm vandaag toch maar. Voor iedereen die (te vroeg) negatief getest hebben: ik duim dat de test alsnog posi wordt. Voor iedereen die ongesteld is (gaat) worden: knuffel en succes in de volgende ronde. Voor iedereen die op het wachtbankje zit: succes en hopelijk vinden jullie wat afleiding. Voor iedereen die onderweg naar het ei zijn: veel klusplezier. En voor alle zwangeren: nog van harte GEFELICITEERD. Groetjes, Jaycey
dit zegt denk ik genoeg. wel is waar is de visite nog niet gearriveerd maar ik kan er op wachten, heb de koffie al voor ze klaar gezet.
He Toontje...wat balen is dat toch he.....dat vind ik wel een minpunt soms aan het tempen hoor....mijn humeur gaat omhoog en omlaag met mijn temperatuur...
@meliske: ja voel me stuk beter meid dankje voor het vragen @jaycey: idd grappig kaartje pak je eitje meid @sam: beterschap hoop dat je kaartje niet in de war raakt @ingie: he meis mooi he mijn lijn hihi jij ook een mooi kaartje hoor @roses: hihi nou klusse meid en pak hem @carmen: op naar je eitje en lekker de lucht in jij hete meid @marloes: wordt spannend voor jou mooi kaartje wanneer ga je testen? @butterfly: mooie temp lekker daar blijven he @toontje: oh wat balen meid dikke knuffel voor jou @mamairis: zullen wij samen lekker springen op de trampoline omstebeurten....
heb ik ook, mijn daghumeur hangt wel een beetje af van wat ik s'morgens getempt heb. stom eigenlijk he. ik denk dat ik voor een maandje die termometer maar eens in de kast gooi.
Ha meiden, Onderstaand mijn kaartje en ik moet zeggen dat hij tot nu toe goed gaat. Maar...ik blijf er nuchter onder. Vanochtend al mooie kaartjes gezien. Jackie: je bent weer mooi uit je dalletje gekropen. SUPER! Groeten van Friezin
bedankt voor het blazen dames, ik zal zowiezo weer naar de 36,8 gaan, maarja of ik dan ongi word ? ik voel me in ieder geval niet zwanger. carmen ik wide alleen even kijken of het met mijn lage temperatuur mogelijk is dat ik nog een mogelijkheid heb om zwanger te worden. veel dames zitten allemaal richting de 37. succes met het wachten, waarom duurt dat altijd zolang.