Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

dankjullie wel meiden dat jullie zo lief zijn en mijn tempgezeur aan horen....

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

is logisch hoor, ik had vorige maand ook zo'n kaartje en iedere avond ga je naar bed met de hoop dat ie morgen gestegen is, en als dat dan niet zo is zakt de moed in je schoenen :cry:

3. Niet meer actief

Dank je wel Sam ;)
    Ik hoop dat het wat word deze keer!

En Leanne....ik voel me ook zo'n zeikerd hoor, met mn "ikke niet snappe" gedoe.... :oops:

Maar zeuren over je cyclus mag :D .... vooral als je niet weet waar je lijf mee bezig is... ](*,)

Dus gewoon lekker door zeiken hoor ;)

4. Niet meer actief

ja idd iedere ochtend hoop je dat ie tenminste 0,1 hoger is maar als ie alleen maar lager is word je ook niet blij.....hoe lang duurde trouwens even offtopic die cylcus toen bij jou?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    nou, dat heb dus ook gedaan haha... en wat zag ik, best veel zwanger met lage temp's, vond je niet? Dus het kan nog alle kanten op...
    Nog wachten tot maandag...

6. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hai meiden,

hier maar weer een kaartje van mij! Temp blijft hoog en geen rode duivels? Vandaag 7 dagen overtijd..las op een andere site dat HCG in het begin bij vrouwen niet even snel vermeerderd? Met mijn dagen overtijd gaven ze een eventuele waarde vanaf 18 mg hcg...weten jullie vanaf welke hoeveelheid de test posi is? Ik las ergens dat bv predictor en cleurblue het 35 of 50 aangeven en dan ben ik benieuwd die testen die je 4 dagen vantevoren kan doen?
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..

Hebben jullie weleens gehoord dat sommige vrouwen alle hcg gebruiken en er haast niets in de urine te vinden is?
    Sorry voor ale vragen!

kus nina

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Nou Toontje: ben bang dat ik je ga volgen...zie mijn kaartje. De duivels zijn er nog niet, maar temp technisch is het wel game over denk ik. Ik heb wel allerlei verschijnselen die ik ook had toen ik zwanger was. Ik kan dus ook met een gerust hart zeggen dat als je van alles voelt dat dat dus nog niet meteen op een zwangerschap duidt, dat kan je altijd pas achteraf zeggen als je inderdaad die posi test in handen hebt.
    Zie nog een paar mooie kaartjes dus dames...zet hem op!

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Voor Jackie
    @marloes: wordt spannend voor jou mooi kaartje wanneer ga je testen?
    ik heb vanochtend een hele negatieve test gekregen, maar wilde heel graag testen omdat de klap dan morgen in een keer komt... morgen zou ik uitgerekend zijn... Maar hoe dom...bij de 1e zwangerschap testte ik pas na 5 dagen een licht streepje, dus we wachten af...maar ik verwacht de :evil: :evil: wel

9. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam

kus nina

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

de testen van de site die 4 dagen voor nod zouden kunnen zijn volgens mij vanaf 20 mg positief... hoe kun je dat bekijken dan? welke site ben wel benieuwd

11. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    ME2 balen.. voordeel is wel geen onzekerheid! Toch enorm klotegevoel waarschijnlijk..denk aan je!

Marloes je verhaal over dat je met 1e zwangerschap pas later posi test geeft wel beetje hoop...ik hoop dat je nu weer zoiets zal ervaren en over aantal dagen toch iets ziet!

Liefs nina

12. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

friezin: waaaaaaaaanzinnnn.... heb je nog wel contact met earth control?

nies; jij gaat binnen 2 dagen een kruis krijgen als je temp nu bij ongeveer deze tempt blijft of iets hoger komt.... ennuhh..... dat slijm..... dat is je vruchtbare fase/cq. eisprong..... (bij mij krijg ik eerst dat slijm en 2 dagen later die dip, dat is dan mijn eisprong).

toontje/san: ja erg hé.... dat je humeur afhangt van de ochtendtemperatuur..... ik had dat begin deze week ook zo erg.... gelukkig valt het nu weer even mee..

leanne: je bent het echt HEEL zat hé meis.... snap ik heel goed. even een knuffel tussendoor. En.... ik vind het super dat jullie het zo goed volhouden met om de dag klussen...

marloes: hahahahaha ik weet, jij kon nl zo lekker overlayen! hihihi, maar ga nu pas kijken.... Ik wordt hier iedere keer gestoord.... kunnen ze me op het werk nou niet eens even lekker laten forummen? :oops: :oops: :oops: over verslaving gesproken. Ik denk dat ik maar een groep opricht: anonieme forumverslaafden... hihihi

me2: nee nee en nog eens nee..... jij blijft erboven en jij gaat niet naar de volgende ronde. U passeert wel start en ontvangt een bos bloemen!

nina: je blijft maar zo lekker hoog hé!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113

14. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    marloes dat is site www.9maanden.com.
    dan onder zwangerschap volgens mij klikken en dan zie je daar ergens tabel staan van hcg waarden tijdens zwangerschap! Daar leggen ze uit dat het dus enorm verschillend is bij vrouwen de eerste weken! Ik heb dan dagen na mijn bevruchting geteld en dan heb je een waarde die vanaf 18 t/m hoog!

kus nina

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    goede morgen meiden

toontje: balen meid, wat ontzetten K........ veel succes in de volgende ronde....

Me2: o meid, dat was niet de bedoeling, kop op..........

MArloes en aly: ik ga weer blazen hoor, kan nog alle kanten op en de beste is naar boven........

Nina: denk dat jij gewoon laat HCG aanmaakt, die positieve test gaat nog komen.....

Sandra: ja dat met dat humeur is heel herkenbaar.........weet je dat ik trouwens nu nog temp. het 's morgens, omdat ik steeds denk dat het een grapje is! En natuurlijk een verslaving, hihi..........

JAcky: o wat een mooie stijging meid......

LEanne: begrijp je balen, kop op, je ei gaat komen hoor!

ALle andere meiden weer heel veel succes

Twinny

16. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hoi Ingrid,

Ja lekker hoog en ik hoop ook binnenkort een tweede streepje!

Denk jij dat die optie nog bestaat?

kus nina

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi Ladies,

Zo jullie hebben al lekker bij gekletst deze morgen...
    Roca81: Tis nog niet helder bloedverlies, kan nog alle kanten op gaan. Ik ken iemand die had dat ook een aantal dagen voor haar NOD maar moet nu wel over 1,5 week bevallen!

Monique27: Ach lieverd, ik hoop dat we straks met z'n allen kunnen " verhuizen" ! Maar het blijft spannend! Zie ook mijn kaartje

Aly: Het kan idd nog alle kanten op...kep zw. kaartjes gezien zonder een mega hoge temp...dat geeft de vrouw moed! En ach...dan maar in December ;) Leuk Sinterklaas, Kerst en/of verjaardagscadeautje hihihihihi

Mamamaris: Ik jump met je mee....

Jacky: MOOIE STIJGING !

Butterfly: Ziet er goed uit !

Marloes80: Pffffffffff hoger hoger, tis boven de lijn !

Carmen: Hihihihhi hier ook een warmbloedig type...

Rozes: Have fun met klussen

Ingrid: Idd nog steeds boven de lijn wat ik al tegen Aly zei...kep genoeg zw. kaartjes gezien zonder mega hoge temp.

Sam: Beterschap meissie

Jaycey: Jij zit net als Mamamaris en ik op de trampoline jump jump hihihhihi

Toontje80: @^%@^@$%& Balen meis!

Friezin: Still looking good!

Nies: Ik voorspel binnenkort een rode kruis hihihhii

Leanne'85: Dikke knuf

Nina: GEEN BLOED GEEFT MOED ;)... Kep helaas geen antwoord op je vragen...

M2: Zie mijn kaartje...ben ook dalende...
    Pffffffffff ik blaas voor jou en jij voor mij?

Nou ladies hier mijn kaartje...ik ben dalende, het rommelt in mijn onderbuik EN het mega pijnlijke gevoel is...ZO GOED ALS VERDWENEN ! Pffffffff balen hoor...maarja geen bloed geeft moet zeggen ze...
    Moet nu echt aan het werk :) niet te veel kletsen he anders moet ik zoveel terug lezen whahaahahaha

Kus Silla

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

hoi Nina..... ik kanhaast niet anders als zo denken. je cyclus is al zo lang en je blijft maar hoog met je temp.... Ik duim echt super dat je tot diegene behoort, die laat hcg aanmaken. Misschien kun je anders volgende week eens een afspraak met de ha maken, om bloed te prikken?

silla: thanks voor je antwoord.... ennuh...... dat verdwenen gevoel schijnt ook bij veel zwangeren voor te komen om dan een paar weken later weer terug te keren.... dussssssss zolang ze er nog niet zijn, blijf ik voor je hopen hoor!

zo, en nu ga ik eindelijk op mijn werk eens iets uitvoeren, behalve forummen....'kzie jullie straks weer!

19. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja Silla, we lopen precies gelijk...cd 11 bij mijn zwangerschap had ik nu al posi getest (test vanmorgen negatief). Maar ja Geen bloed geeft moed, ookal ga ik er niet meer vanuit! We blazen voor elkaar !PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

20. Brrr

Brrr Lid

9 jul 2006
    71
    0
    0
    Weet iemand of je temp na je ei hoger is dan normaal?
    Dus nu heb ik ca. 36,67 NA mijn ei en dit heb ik al voor de 3e maand nu. Maar als ik zwanger zou zijn, zou dit dan bijv. 37 graden moeten zijn?
    Of is daar niets van te zeggen?
    Via de URL kan je naar mijn temp kaartje gaan.

Alvast bedankt!

http://www.fertilityfriend.com/home/14b317

Deel Deze Pagina