Temperatuurkaartjes (23-10-2006)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 23 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hopen dat ie het doet

2. Sheila82

Aleen: hoe kan het dan dat jullie het zo in het bricht kunnen zetten, dat is wat makkelijker lezen.
    Welke link moet ik dan pakken?

3. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Yep Sylvia, hij doet het en gaat omhoog. Houden zo!

4. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Ik pak de tweede van boven.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik heb hem even voor je aangepast.je link was prima. je moet alleen als je een bericht tiept. eerst de IMG knop aanklikken dan je link plakken en dan weer img.. zie je boven het bericht vak.

6. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Euh natas, dat doe ik nooit :( Rechtstreeks erin. Goed he! ;)

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    wel met die link die zij gaf ;)

8. Sheila82

Hoi,

Oke, dank je wel Natasja! Ik snap het nog niet zo goed geloof ik maar komt wel :)
    Ik hoop ook heel erg dat ie nu blijft stijgen.
    Bedankt!

Liefs

Sylvia

9. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    Dan is je vip member wss afgelopen.
    Ik heb een klein beetje betaald aan FF is niet echt super belangrijk wat je dan extra krijgt maar ach die $9.95 (dat moest ik betalen geloof ik)

10. friezin

friezin Bekend lid

4 jul 2006
    898
    4
    0
    leeuwarden
    Ok, ik dacht al dat het zoiets was. Nou ja..maakt niet uit..ik weet ongeveer wanneer mijn vruchtbare periode is.

Gr van Friezin

11. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    meiden moet je temp perse omhoog als je zwaner bent? kan die ook gelijk blijven?

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Zp zeg, er was weer een boel geschreven......

Zag ook een paar super mooie kaartjes voorbij vliegen, uhh ff denken...steffie, smurfin, jaycey, roses.........

Alle meiden die aan de klus zijn.......inderdaad met mate hè San :oops: ...

Hier vandaag 0.1 omhoog, blazen heeft geholpen........ Maar vind mijn kaartje zo mat.....alle andere hebben grote dalen en pieken en ik schommel steeds.........
    Heb ook ongi krampjes, al is het minder dan gister en steeds het gevoel alsof er iets tussen mijn benen uitloopt......... Ik weet echt niet wat ik moet denken hoor...............
    Hoop dat ie morgen weer hoger is. Heb ergens gelezen dat ie na de innesteling hoger moet zijn dan voor de innesteling........

Iedereen heel veel succes met wachten en klussen
    grjts
    Twinny

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Twinny, ziet er heel hoopvol uit! Hoeft niet perse hoger te zijn na de innesteling hoor als hij maar hoog blijft. Als dit mijn kaartje was geweest was ik zwanger geweest want je zit op cd 12 met hoge temp!

14. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi me2

Helaas is mijn luteale fase 16 dagen.......dus moet ik nog ff wachten.......ppffff........

Was gisteravond zo zenuwachtig om vanmorgen te tempen.....ppfff ben ook wel weer heel benieuwd naar morgen hoor.........

Wat is wachten toch iets ellendigs.......

Twinny

15. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb vanochtend even mijn andere kaartjes bekeken, en daar bleef ik na mijn ei hoog, tot aan dag 13, op dag 13 kelderde mijn temp en op dag 14 nog ietje verder met een ongi als gevolg.

Op dit moment zit ik ook nog hoog, maar ik weet dat dat overmorgen zomaar gedaan kan zijn.

Maar ik hoop, ook voor jou, Twinny, dat het een goed teken is, die hoge temp. En ik heb helemaal geen dip gehad, weet ook niet of dat een "must" is om zwanger te zijn.

16. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Dat schijnt niet te moeten hoor. Heb er toevallig gister een heel stuk over gelezen op FF. Dat sommige vrouwen het wel hebben en andere niet. Maar ook andersom. Dat er vrouwen zijn die een duidelijke dip hebben, maar dat dit niks met een innesteling te maken hoeft te hebben. Volgens FF is een innestelingsdip pas te herkennen als je een positieve test in handen hebt. Het is alleen achteraf te bepalen... ( helaas )

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik ken het JAycey: bij mij keldert de boel pas als de ongi komt. Ik kan dus tot het einde een prachtig kaartje hebben,maar die van jou ziet er wel top uit!
    Zoals ik al tegen Twinney zei: als ik op cd 12 nog hoog ben dan ben ik zwanger (heb het natuurlijk al een keer meegemaakt, maar helaas mk). Mijn luteale fase is namelijk 12 dagen.

18. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    @Twinny; Ziet er toch wel veelbelovend uit hoor! Duim voor je dat het goed gaat deze ronde meid!!! Hou 'm hoog :thumup:
    @Sylvia; Mooie stijging meid! Keep it up!
    @Carmen31; Wauw, dat ziet er veelbelovend uit!!!!
    @Jackie; Op naar een gezellig weekend ;)
    @Roses; Onze laatste fase lijkt wel een beetje op elkaar hè, beetje jojo-en. Maar morgen blijven we mooi hoog hè!! Piet Paulusma voorspelde al hogere temperaturen voor morgen, dus dat moet goedkomen! \:D/
    @Katootje; Kijk, jij ook weer mooi omhoog. Houden daar!
    @Adine; Wauw, da's lekker constant... Tja, daar zie je er meer van hè... Is helaas geen garantie, maar vooralsnog een mooi kaartje!

Zit nu op m'n werk en heb ff pauze. Er zitten alweer een hoop meiden op de wachtbank zeg. Allemaal veel warmte toegewenst en een fijne middag. En voor de klussers, veel plezier, enjoy!

19. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zag dat er ook nog een paar vroege vogels waren vanmorgen:

@Steffie en Jaycey; Zier er echt supergoed uit bij jullie hoor!!! :thumup:
    @Mamafleur; Ook jij op de wachtbank hè, spannend hè, je kan de dagen dan wel omkijken!
    @Mammairis; Weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen!
    @Zanoni; Ohhhhh, al voorzichtig zwanger!!!!! \:D/ Kan toch eignelijk niet anders meer hè?!? Twee keer positief!!!!!

20. mamaFleur

mamaFleur Bekend lid

30 sep 2006
    513
    0
    0
    Hebben jullie ook dat je toch stiekem op kleine dingen gaat letten die je voelt ? Maar opzich voel ik eigenlijk niks maar dat hoeft natuurlijk ook niet. Vrijdag kontact met de gyn ga dan maar eens vragen hoe het zit zeker als mijn temp nog wat hoger is al heb ik ook een gevoel dat hij de komende dagen naar beneden zal gaan

Rose, wauw super mooie stijging

Smurfin, nog lekker hoog die temp en ja wachten is zeker moeilijk zeker omdat ik helemaal niet weet of het een ei was of cyste en of die temp wel gaat doorzetten

Sandra, Goed dat het helpt om wat afstand te nemen. Dan moet je dat zeker doen meid en je zal zien je betn zwanger als je het ´t minste verwacht

Katootje, nee ik maak me niet gek hoor meid al moet ik zeggen dat de onduidelijkheid niet echt lekker voelt. Jij een super mooie temp

Ah78, fijn dat het helpt om wat rust te nemen en die stippellijn is inmiddels uitgelegd

Sylvia, goed dat het gelukt is om een kaartje te maken en het gaat de goede kant op zo hoor

Adine, mooie constante temp waar niks mis mee is

Jaycey, ik voel zelf geen eispong ofzo en geen posi testen dus voel em wel wat onzeker het kan idd alle kanten nog op

Jackie, hoe betaal je dat ? Is dat per jaar ? en hoeveel euro is dat ? Wat krijg je daar dan voor ?

Mj24, volgens mij hoeft het niet altijd te zijn dat je temp omhoog gaat, soms is het maar een heel klein beetje en merk je het nauwelijks op. Het kan natuurlijk zijn dat hij door andere omstandigheden nog laag is. Ik weet het verdre niet goed misschien zijn er andere meiden die je er meer over kunnen vertellen

Deel Deze Pagina